Jump to content




Photo

110802 Onew


  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#26 deliciousdream~

deliciousdream~

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 431 posts

Posted 09 August 2011 - 09:24 AM

the"I usually reply when fans burst into tears" and "so I'm 'anyone'" made my day. AI LOVZ YU ONEW.

onminsig_zps754ed8ea.jpg


#27 SHINee Sarang

SHINee Sarang

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 224 posts

Posted 09 August 2011 - 06:30 PM

Hahahahaha
Gotta luv ONEW xD !!
ROFL his replies are so dorkey ..
he likes to tease people i c , mah style.. like it :P !

#28 emilietumale

emilietumale

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 436 posts

Posted 14 August 2011 - 04:02 PM

I miss SHINee so much! After watching their debut videos, they said that they would become a hardworking SHINee. They sure have lived up to their promise. <33

Posted Image
tumblr: stormsilver78


#29 shinee.is.love.

shinee.is.love.

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 337 posts

Posted 16 August 2011 - 02:12 PM

awww my Dubulicious!! he's so freaking adorkable with his answers ♥
can't help but smile while reading lol

Posted Image Posted Image

Tweet mee *3* @_andita_

♥Shawol♥B2TY♥A+♥VIP♥


#30 Na Ra

Na Ra

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 47 posts

Posted 17 August 2011 - 01:32 AM

Sounded more make sense than his previous replies. Onew is so nice. Of course we'll wait you a li~ttle more, SHINee ^^;

#31 O-Melly

O-Melly

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Posted 18 August 2011 - 07:10 PM

"I usually reply when fans only burst into tears" LOL so meaaan!!! xDD
LET'S BE FRIENDS :D

#32 HeeSeul

HeeSeul

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 136 posts

Posted 20 August 2011 - 04:08 AM

oh I just love their replies especially Onew!!! :D
only replies when fans burst into tears? haha.. so cute!!!^o^
Onew ache!!! <3
**SHINee Love foreverLast forever**

#33 debsayys

debsayys

  • Translator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2278 posts

Posted 23 August 2011 - 07:47 AM

His replies are always so dorky! So unlike Jjong, who is always flirty...
"Please don't neglect your teeth", I laughed while reading this!

XWCsMQZ.png

 


#34 Emaa'k

Emaa'k

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 453 posts

Posted 25 August 2011 - 08:06 AM

Onew is so cute with his replies! ^^

#35 TAMA.

TAMA.

    Tama | Tina

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2030 posts

Posted 25 August 2011 - 08:23 PM

What's this!? Onew is making sense? HAHA! I am glad,
to see that he has some free time to reply back to fans.
It means he probably had a bit of down time...phhheeww!
But Onew is just so witty and naturally funny when he
isn't trying to be. HAHA! <3 Cannot wait to hear more from
him and the other SHINee boys as well! SHINee hwaiting!


Twitter: TNA_T | KKT: tnatama | LINE: tnatama

Please allow 24 hrs for all comments/questions/concerns to be addressed. I'll reply to your messages asap ;]


#36 yuyapinky

yuyapinky

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 350 posts

Posted 29 August 2011 - 04:58 PM

Haha! Of coz he would react like that when he saw chicken. 'So,I'm the 'anyone'.' His replies are so adorable,aren't they~?:D

#37 Thinuil

Thinuil

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 26 posts

Posted 01 September 2011 - 04:44 AM

:lol: I really love Onew. I think he has the funniest answers... I laughed so much at 'So I'm the Anyone' and the 'Won' ^_^
"So my dream isn't to become the BEST, it's to be someone who I'm not ASHAMED to be." ~ Key

Posted Image

#38 lisahearts

lisahearts

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 20 posts

Posted 02 September 2011 - 03:43 PM

awwww so adorable! *_*

i love his replies, they're so sweet :)

#39 dubumints

dubumints

    Onew's Most Valuable Princess♥

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 981 posts

Posted 07 September 2011 - 08:15 PM

LOL at the chicken and Onew was like "WHAT IS THIS~!!!!!!!!!!!!!!!!!"
He's probably hungry. ROFL!
and the Won and so i'm the anyone and the wait for me a little bit mo~re

AWWWWW :> I just love the way he answers! SWEET!

Posted Image

You're a positive motivating force within my life

Should you ever feel the need to wonder why

let me know ♥


#40 lemonz

lemonz

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 64 posts

Posted 09 September 2011 - 06:47 PM

LOL didn't know he's so evil, only reply when fans burst in tears?hahaha..i shall try bursting into tears in front of him or something XD and LOL at his reaction to chicken -_-

#41 Miwa Nakamura

Miwa Nakamura

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 692 posts

Posted 01 October 2011 - 09:26 PM

Onew is so adorable here, being such a gentleman and being funny also :3

#42 CaterpillarsAreEpicToox3

CaterpillarsAreEpicToox3

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 202 posts

Posted 05 October 2011 - 09:16 AM

awww ♥ he's so adorable~ his replies are always so witty~ he should do UFO more often : 3

#43 Shawolfanboy885

Shawolfanboy885

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 154 posts

Posted 08 October 2011 - 06:47 AM

LOL These replies made me laugh xD Onew is to cool

//Onew Fanboy//


#44 pink-lover

pink-lover

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 63 posts

Posted 10 October 2011 - 11:20 AM

his replies are cute..
i want to be able to speak korean so i can maybe exchange some messages with him?
can i?
hahahahaha...

#45 halysia

halysia

    永恒 ♡

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2416 posts

Posted 14 October 2011 - 06:19 PM

haha ONEW is awesome.. I love it how his replies are so unique and different. They just make you SMILE :)

99RuQh5.png


#46 tae.vie

tae.vie

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 48 posts

Posted 18 October 2011 - 04:50 AM

"Wait for me a li~ttle more"
awwww we'll wait for you oppa! comeback soon~

내일도 사랑해

i'll love you tomorrow~


#47 ryokimayuu

ryokimayuu

    Taemin

  • Retired
  • PipPipPipPip
  • 217 posts

Posted 19 October 2011 - 01:50 AM

onew, seriously???? I can't stop laughing at all these replies! his replies are absolutely adorable TT

Posted Image Posted Image Posted Image


Even if I'm sad, you're all I think of.


#48 dictatorofdoom

dictatorofdoom

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 30 posts

Posted 30 October 2011 - 04:18 PM

D: so i'm the anyone... oh dubu, you're not just anyone. you are my favorite!

#49 fyonlovestrawberries

fyonlovestrawberries

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 29 posts

Posted 13 November 2011 - 12:37 AM

Onews replies are soo cute and irritating xD
Posted ImagePosted Image
Credits@bunayski
Credits@Kuri-chan20411994

#50 Fuzzy Socks

Fuzzy Socks

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 33 posts

Posted 20 November 2011 - 12:09 PM

onew's so eccentric, lol.





Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

marybells : (30 January 2015 - 08:26 AM) a-yo beautiful creatures of shinee world! <3
Ann_Shawol97 : (30 January 2015 - 07:18 AM) Ayo Shawols
agashiclaire : (30 January 2015 - 06:13 AM) good evening :-)
halysia : (30 January 2015 - 05:10 AM) actually I'm still here lols
Steadfast eddy : (30 January 2015 - 04:56 AM) Hello lovely friends my birthday is on the 3rd of next month I love you all and stay cool B) :xD
halysia : (30 January 2015 - 04:55 AM) meow
halysia : (30 January 2015 - 04:54 AM) Gotta go sleep actually. Catch you another day cres.
halysia : (30 January 2015 - 04:49 AM) okie~
Melle :D : (30 January 2015 - 04:48 AM) bon a pettit :)
aiden. : (30 January 2015 - 04:41 AM) hiii, im gonna eat dinner now so brb
halysia : (30 January 2015 - 04:28 AM) lol forgot I was in sbox
halysia : (30 January 2015 - 04:26 AM) hello
jrpm25 : (30 January 2015 - 04:19 AM) hi
J.Kimkeysemily : (30 January 2015 - 03:57 AM) Poop
Hanalock : (30 January 2015 - 03:56 AM) I have to go now, some crazy stuff going at home ^^
Hanalock : (30 January 2015 - 03:55 AM) hugs
aiden. : (30 January 2015 - 03:41 AM) cos no one acknowledges my msnliness aside from you
Hanalock : (30 January 2015 - 03:39 AM) why is it that I am the only one calling you oppa in this whole fandom>?>
Hanalock : (30 January 2015 - 03:39 AM) yeah! I do recognize you now oppa~
aiden. : (30 January 2015 - 03:36 AM) lmao just remember the other one's a guy ㅋ
Hanalock : (30 January 2015 - 03:32 AM) I used to mix you up when I started SFI-ing
Hanalock : (30 January 2015 - 03:32 AM) ... OMG I just remembered! Cres and Chris!
aiden. : (30 January 2015 - 03:23 AM) Hallelujah is such a sexual song, istg... i keep singing it whenever I see my biases
aiden. : (30 January 2015 - 03:22 AM) chris can only spontaneously create a mental picture of taemin tbh
Hanalock : (30 January 2015 - 03:22 AM) just remember I am the one that nags alot, and poke the shoutbox
aiden. : (30 January 2015 - 03:21 AM) old enough to be your oppar *winks*
halysia : (30 January 2015 - 03:21 AM) yo cres how old are you again?
halysia : (30 January 2015 - 03:20 AM) cool
halysia : (30 January 2015 - 03:20 AM) I need to be able to create a mental picture of you, otherwise I won't be able to remember you cause my memory i horrific
Hanalock : (30 January 2015 - 03:20 AM) 92liner amman jordan ^^
Hanalock : (30 January 2015 - 03:19 AM) kekekekekeke
halysia : (30 January 2015 - 03:19 AM) age? location?
Hanalock : (30 January 2015 - 03:19 AM) and oppa is the best oppa!
Hanalock : (30 January 2015 - 03:19 AM) yah! I am hanan a timer, someone who is extremely bored atm because it is vacation where I am.
aiden. : (30 January 2015 - 03:19 AM) hey, i'm cool okay! (tries to keep self-esteem intact)
halysia : (30 January 2015 - 03:18 AM) oppas are cool
halysia : (30 January 2015 - 03:18 AM) you are no oppa
halysia : (30 January 2015 - 03:18 AM) that also makes you a lying unnie
aiden. : (30 January 2015 - 03:17 AM) i'm an oppar to hanan ok ㅋㅋ
halysia : (30 January 2015 - 03:15 AM) lol stop pretending to be a nice unnie
aiden. : (30 January 2015 - 03:14 AM) i'll get you to know my lovely dongsaeng first ^^
halysia : (30 January 2015 - 03:12 AM) can you like introduce yourself to me again? lol I feel like I get you confused with someone else
halysia : (30 January 2015 - 03:12 AM) hanan, I will do my best to remember that now
Hanalock : (30 January 2015 - 03:12 AM) oppa hello!~
Hanalock : (30 January 2015 - 03:11 AM) peeks again, it is hanan but I got used to hana...
halysia : (30 January 2015 - 03:11 AM) so cres. any interesting topics, threads here lately?
halysia : (30 January 2015 - 03:10 AM) lol
aiden. : (30 January 2015 - 03:09 AM) bye sarah
ryu hiragami : (30 January 2015 - 03:09 AM) good luck on life chris :D and everyone too
halysia : (30 January 2015 - 03:09 AM) okay. byes T^T