Jump to content




Photo

110923 Key


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 Mrs.CMinho

Mrs.CMinho

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4158 posts

Posted 23 September 2011 - 02:28 AM

Posted Image

[Key] 안녕하세요! 샤이니의 만능열쇠 키입니다! 하하! 올해도 저의 생일을 많이 축하해주셔서 진심으로 감사 드립니다. 이제 점점 성숙해지는 만큼 더 열심히, 그리고 더 노력하는 키가 될게요. 지켜봐 주세요. 사랑해요~! ♥

TRANS:

[Key] Hello! I'm SHINee's Almighty Key! I’ve celebrated my birthday this year,sincerely thanks a lot for you all. Now, i’m more and more mature, and i’ll try hard to be the best Key ! Please stay tuned ! i love you~ !♥

Source: SHINee's UFO (UFO Town)
Tanslation by: shawol_indo

❒ Taken ❒ Single ✔ Married to Choi Minho
Posted ImagePosted Image
Banner by: Me Photo/Gif by: SHINee Resource & Panshutu
"Minho is very manly. Taemin is very cute. Key is very bubbly. Onew hyung is as gentle as his name. This is us" - Jonghyun


#2 bbchuu

bbchuu

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 181 posts

Posted 23 September 2011 - 06:20 AM

Aw so sweet of him to leave these messages on his birthday! He really thinks of his fans alot~ He's one year older now, congratulations Key! You'll always be the best Key!

Posted Image

bset by: halysia


#3 ĽAle;;

ĽAle;;

    Taemin

  • Donor
  • PipPipPipPip
  • 353 posts

Posted 23 September 2011 - 11:51 AM

So cuteeeeeeeeeeeeee *_* He's always so sweet :wub: We love you, Key~ !♥

I wanna feel you もっと,
全ての愛をこめて Kiss 送るよ


Posted Image


#4 TaeHeen

TaeHeen

    Jonghyun

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1941 posts

Posted 23 September 2011 - 12:10 PM

What a perfect wink?
SO HANDSOME!!!!! ^-^"

Posted ImagePosted Image

madebyTaeHeen


#5 ticktock.

ticktock.

    jinki's brii;♥

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1344 posts

Posted 23 September 2011 - 12:22 PM

That wink and his lips and hat! So cute~
So many messages on his birthday. I love it. ^_^
And he said "I love you" again. :3
"The best Key" aww but he's the ONLY Key!

#6 msjello

msjello

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1428 posts

Posted 23 September 2011 - 01:53 PM

love the picture
his hair and hat are so awesome!!!

thanx for sharing!!!

#7 uhlizuhbeth

uhlizuhbeth

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1326 posts

Posted 23 September 2011 - 02:36 PM

HOT PIC!
I love how we're finally getting updates in this section :D
GO KEYYYYY! Even if these updates are for your birthday haha.

#8 raniaGREECE

raniaGREECE

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 124 posts

Posted 23 September 2011 - 05:26 PM

my key you really are the almighty diva!!!Chukae on your birthday!!!!!

#9 noonaneomuyeppeo

noonaneomuyeppeo

    박찬열 뿌잉 뿌잉

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 23 September 2011 - 06:14 PM

/DEAD

omg! the most perfect wink!
kekek~ this man is so sweet :"> he didnt forgot to send his messages to his fans even though his busy :)

happy birthday key! URINEUN SARANGHANDA!

Posted Image

Posted Image

bset: chanyeolie@cxo; nhes for blinkie. follow me @exocreys


#10 Guest_Kyusoon_*

Guest_Kyusoon_*
  • Guests

Posted 23 September 2011 - 10:59 PM

Happy birthday Key! You are trying to wink, lol. Epic fail. But still an effort :<3:

Lockets love you too :D

#11 yumi-noya

yumi-noya

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 741 posts

Posted 24 September 2011 - 02:48 AM

awwww he looks so cute in that pic! and so handsome!
really happy that he sent us these messages<3
Happy birthday uri Key~~

#12 debsayys

debsayys

  • Translator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2278 posts

Posted 24 September 2011 - 03:08 AM

He just keeps getting more and more handsome doesn't he?
LOL Key, I would believe you are getting more and more mature if you really show it, haha!
Anyways, happy birthday again (:
Thank you for writing all these sweet messages for us fans!

XWCsMQZ.png

 


#13 callisto.

callisto.

    chanyeol's sister

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 661 posts

Posted 26 September 2011 - 05:42 PM

Oh Key!! I Love you! Yes you go be the best Key there is and your lockets will be the best lockets they can be! LOL

things were different, we were young...

taeminsig2_zpsc18db4ee.png

twitter tumblr


#14 Miwa Nakamura

Miwa Nakamura

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 692 posts

Posted 01 October 2011 - 09:25 PM

Key!! Saying he'll be more mature and be the best he can is SO CUTE!
And he has an iTouch too and the wink is adorablee :DD

#15 miss key

miss key

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 243 posts

Posted 06 October 2011 - 07:22 PM

sarang hae too key.. happy birthday key..
may your life become more and more healthier, successfull
and happy.. :)

#16 halysia

halysia

    永恒 ♡

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 25 October 2011 - 06:41 PM

A bit late to say another happy birthday so I'm just admiring your nice photo key :)

check out my icon thread ICONICONS
99RuQh5.png


#17 Celty

Celty

    최민호♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 532 posts

Posted 29 October 2011 - 10:55 AM

Awww. This is so sweet! =D That picture of him is so cute too. I love his hat. One of my favorite things about Key is that he's always trying to better himself, even though he's already amazing.

Posted Image
"A formula that will never be broken for a lifetime,
SHINee + SHINee World = Love "
.:Tumblr:.


#18 Fuzzy Socks

Fuzzy Socks

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 33 posts

Posted 20 November 2011 - 12:07 PM

i know i'm late, but uhm. happy birthday, key?

#19 Amnie027

Amnie027

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 95 posts

Posted 22 November 2011 - 05:24 AM

He is too cute to be 20 years old. Key and I are same age, but I think I look older than him and I really hate that. @_@

#20 mrs.key

mrs.key

    shentaekey♥.

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7914 posts

Posted 23 November 2011 - 06:55 AM

Omg, I'm in love. He looks so hot <3 Key hubby, you stud.
I love that face he makes, I make that face in my pics too LOL
Sigh mirror pics LOL I love his phone~ :DDDD Oh baby.

- mrs.key
http://flavors.me/jeyri
Posted Image
-------------=-----------------------seungri&key=myhubbies.

#21 -jongkeycookie

-jongkeycookie

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 14 posts

Posted 27 November 2011 - 01:36 AM

Ah, didn't see this on tumblr
he's so cute, that wink - omg. :wub:

#22 xshineefan

xshineefan

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 39 posts

Posted 27 November 2011 - 10:33 PM

key's wink *o*

#23 HanRa Young

HanRa Young

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 8 posts

Posted 25 December 2011 - 08:22 PM

Love the wink... :<3:

#24 Stitch.

Stitch.

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1503 posts

Posted 04 January 2012 - 01:50 AM

Oh. My. Gawd.
o.O
I love u too!!!!
Key Oppa, my bdy is also on September ! 8D

N o .


#25 PyoPyo92

PyoPyo92

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 18 posts

Posted 08 March 2012 - 11:58 PM

Wow that picture *.* he's so adorable hehe. Ahh yes Key is getting older and mature ^.^

Follow me, I need more Shawol friends ^.^@pyopyo92






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

replayedmelody : (01 February 2015 - 12:54 PM) wow, i didn't realize there were so many indians on sfi
Manasa : (01 February 2015 - 10:44 AM) Iam from India too... And Iam very happy that they are visiting India...
shravs : (01 February 2015 - 09:21 AM) hi Im from India. I am very excited kyu line visiting India. Anyone of u know the exact place they are going to shoot the program.
ananya nayak : (01 February 2015 - 08:49 AM) oppadeul are coming.. :D so excited !!^^
taessy : (01 February 2015 - 06:59 AM) is ok cz my time here is nearly midnight..im off to bed soon
taessy : (01 February 2015 - 06:58 AM) ic...me too not too long
halysia : (01 February 2015 - 06:58 AM) I should sleep. Ttyl
halysia : (01 February 2015 - 06:57 AM) I sort of just drop by here and there lol. I'm not on for very long either
taessy : (01 February 2015 - 06:57 AM) i think yes?
taessy : (01 February 2015 - 06:57 AM) that will be hard for me although i tried cz weekdays working only weekends but only able online for few hours
halysia : (01 February 2015 - 06:56 AM) Did you join after I left?
taessy : (01 February 2015 - 06:56 AM) lol im just a newbie mod for few months i guess haha
halysia : (01 February 2015 - 06:56 AM) Lol it shall forever be my position hahaha. Nah jks. The goal is more so to try be more active I guess
halysia : (01 February 2015 - 06:55 AM) True indeed. Well I'm always lurking. Just not paying attention I guess. I didn't realise you were a mod. And the name change always throws me off
taessy : (01 February 2015 - 06:54 AM) well none of can beat u as top shouter though
taessy : (01 February 2015 - 06:53 AM) lol well chris cz long time not lurking in the box so kind of out of the box bahaha
halysia : (01 February 2015 - 06:53 AM) My goal this year shall be to reach 10 000 shouts
halysia : (01 February 2015 - 06:52 AM) Cas*
halysia : (01 February 2015 - 06:52 AM) I forgot that was you can
halysia : (01 February 2015 - 06:51 AM) Lol hi
taessy : (01 February 2015 - 06:49 AM) lol changmin sent Kyu line off at airport
taessy : (01 February 2015 - 06:48 AM) haha i know how u feel
J.Kimkeysemily : (01 February 2015 - 06:47 AM) basically me when i just woke up and people calling for me http://i.imgur.com/M8j5h5r.jpg
taessy : (01 February 2015 - 06:45 AM) haha is ok cz im browsing the photo too
taessy : (01 February 2015 - 06:45 AM) that's good chris..good to hear from u
J.Kimkeysemily : (01 February 2015 - 06:44 AM) sorrei was adding photos as usual haha
J.Kimkeysemily : (01 February 2015 - 06:44 AM) yo
halysia : (01 February 2015 - 06:31 AM) i see you em
halysia : (01 February 2015 - 06:11 AM) but weird at the same time
halysia : (01 February 2015 - 06:11 AM) participating in my first event as a normal member in a long time. it feels refreshing
halysia : (01 February 2015 - 05:58 AM) I already wrote 5 confessions and it's like a huge essay
ananya nayak : (01 February 2015 - 05:58 AM) @Siya hello i'm an Indian too ^^
halysia : (01 February 2015 - 05:58 AM) excited
taessy : (01 February 2015 - 05:55 AM) join the party to confess people~~~ chu <3 haha
Melle :D : (01 February 2015 - 04:10 AM) Welcome to all the new members!!! :)
siya : (01 February 2015 - 01:49 AM) Hello,im new to this forum..im from malaysia and im a shawol for past a year..actually i created this account to let other shawols to know wht i heard tdy..i am an indian..so today when i listening a in radio i heard of this song.. a local song from malaysian artist which is exactly our SHINee's RDD...exact copy..i was so furious!idk wht to do!!!i feel very bad about this!
selublck : (31 January 2015 - 09:46 PM) i am so joining this event :)
Jinkish : (31 January 2015 - 09:00 PM) First day of February :)
rachel. : (31 January 2015 - 05:14 PM) join join event ! ^ ^
Ms. Shekinah : (31 January 2015 - 03:51 PM) Today is February 1st ^_^
ananya nayak : (31 January 2015 - 12:35 PM) the event sounds fun.. :D
Chao : (31 January 2015 - 12:28 PM) Hai guys
replayedmelody : (31 January 2015 - 11:09 AM) send us your confessions!~ http://www.shineee.n...showtopic=50354
IRIS LIM : (31 January 2015 - 06:17 AM) JongHyun vs Jung YoungHwa : http://mwave.interes....m?poll_seq=119
halysia : (31 January 2015 - 02:39 AM) ello
IRIS LIM : (30 January 2015 - 09:17 PM) vote to Jonghyun : http://mwave.interes...dMenuId=menu2_1
halysia : (30 January 2015 - 09:02 PM) So quiet as expected. I'll just advertise my icon thread then. http://www.shineee.n...71#entry4067297
halysia : (30 January 2015 - 08:57 PM) Anyone here
kyuhyunnie : (30 January 2015 - 12:35 PM) Hello!
marybells : (30 January 2015 - 08:26 AM) a-yo beautiful creatures of shinee world! <3