Jump to content


Photo

111230 Jonghyun


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 joAnnwashere

joAnnwashere

    約束だよ。

  • Event Coordi
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3603 posts

Posted 30 December 2011 - 12:56 AM

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Source: SHAKIZI
Translation Credit: 状态组 via 온탬·温民·OnTae (Kor - Chi), soundtracklove@soompi (Chi - Eng)
Credit: SHINee Forums

VumH0.jpg
@joAnnwashere

Art by halysia


#2 bluesie

bluesie

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 95 posts

Posted 30 December 2011 - 01:11 AM

LOL at the way he replied to some of the fans, so straightforward and ~crazy!

SM does not produce handphones so I cannot recommend you any

LMAO!!

Thanks for posting the translation for non-Korean speakers like us! :D

Posted Image

Somehow they found the key to my heart, decided to stay and have not left ever since ...
My Twitter || My Tumblr
Siggy credit: yuya_lovah@lj // Avatar credit: kkb0923@lj


#3 aara .

aara .

    Key

  • Uploader
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1027 posts

Posted 30 December 2011 - 01:57 AM

LOL! Jjong's UFO replies never cease to make my day every single time!

SM does not produce handphones so I cannot recommend you any


ROFL most epic reply ever. AHAHAHAHAHA!

Fan: Why isn't my nickname special? Don't tell me it's because my ID doesn't have Oppa's name? What about "ShiningJjong"?

Jonghyun: That is worse.


Oh my gosh, this boy. Incredibly straightforward. LOL.

♥, Aara ; @aaradesu


#4 ticktock.

ticktock.

    jinki's brii;♥

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1344 posts

Posted 30 December 2011 - 02:11 AM

LMAO Jjong's replies made me laugh. XDD
My favorites have already been quoted. :P
But I also laughed at the last one! The eat food thing is hilarious. :3

#5 Star_Byul

Star_Byul

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 44 posts

Posted 30 December 2011 - 02:22 AM

Jjong's reply is hilarious but I can't get over Eunhyuk's tweet.Hahaha!
Posted Image
Credit: Kurisa-chan
To request a sig/wallie/icon etc from her
CLICK ME!

#6 dondontcha

dondontcha

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 423 posts

Posted 30 December 2011 - 03:05 AM

Jonghyun so TROLL!!! hahaha....

This one.. i couldn't bear anymore.. what type of answer is it? BUAHAHA... Jonghyun you win...xDD

SM does not produce handphones so I cannot recommend you any


Thank you for share...

........................................................
His name is Kim Jonghyun
.: twitter :.


#7 Kinka

Kinka

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 314 posts

Posted 30 December 2011 - 05:04 AM

I never stop being surprised how straightforward some fans are in leavinh messages o_O
I love Jjong replies the best though xD
Lol at the reference to Hyukkie's tweet. Didn't think SHINee would take part~
(they should get twitters alreadyyyyyy)

Super Junior東方神起SHINee

Twitter


#8 heaDeVil^23

heaDeVil^23

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 92 posts

Posted 31 December 2011 - 08:08 PM

Muahahaha! He's so straightforward!
Love Jjong! FUNNEH!

#9 Miwa Nakamura

Miwa Nakamura

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 692 posts

Posted 31 December 2011 - 11:13 PM

Jonghyun...what a joker <3 that's what makes me a Blinger I guess :D he's hilarious

#10 taessy

taessy

    ACE

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1551 posts

Posted 01 January 2012 - 12:27 AM

KING OF UFO~~~~ i really love his replies!!!!

05Tigjy.png 8fy7tEY.png


#11 Celty

Celty

    최민호♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 532 posts

Posted 01 January 2012 - 03:55 PM

Haha. "What about 'ShiningJJong'?"
"That is worse."

I adore how straightforward and blunt he is. xD It's great that he's not afraid to be himself. It makes me love him all the more for it.

I like how he couldn't recommend any phones either. Hehe.

Posted Image
"A formula that will never be broken for a lifetime,
SHINee + SHINee World = Love "
.:Tumblr:.


#12 uhlizuhbeth

uhlizuhbeth

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1326 posts

Posted 01 January 2012 - 05:38 PM

Blunt Jonghyun is back!
The most recent replies from him have been too nice haha.
I love his humor.
I'm so glad he is replying to fans <3

#13 Harmony

Harmony

    in this perfect world

  • Subber
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3558 posts

Posted 01 January 2012 - 08:47 PM

Ehee. He suggested OnTaeKey's book! ^^
and wow, does he not like people using his name? saying that Shining Jjong is worse.. o_O
and LOL. He's a pro at pretending to be a pro at Go. XD He would.
THANK YOU for the translations, Annie! :)

#14 iBunny

iBunny

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 715 posts

Posted 02 January 2012 - 02:49 AM

Lmao, Jonghyun really is a netizen. When he was quoting his Super Junior hyungs, ah...
He kept laughing between a few words (ke) and it looks so adorable to me.
Like he couldn't stop giggling. Hahaha. Jonghyun ^ ^

Posted Image


Nothing can stop me from loving you.
credits; iBunny


#15 Stitch.

Stitch.

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1503 posts

Posted 02 January 2012 - 07:28 PM

His replies are so sweet~ :)
OMG!! O.O
Am I converting into a Blinger now?
Noooo~~~~~
I need to remain a Taemint forever T^T
Noo~~
I'm so sorry Taemin Oppa TT^TT

N o .


#16 msjello

msjello

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1428 posts

Posted 04 January 2012 - 02:28 PM

lol endorsing his member's book. but why didn't jonghyun and minho go to barcelona?
lol jonghyun. "SM doesn't make handphones so I don't care". he really is loyal to SM. i think maybe she was asking what phone you have jonghyun... just maybe
lol "my brain is so messed up" "untangle them" huh. my question is why would you send that message in the first place
lol. why isnt it special? what about shiningjjong? that is worse. i bet that fan is heartbroken
i wish the other members would reply too

thanx for sharing~

#17 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2595 posts

Posted 05 January 2012 - 08:49 AM

Lol. Cheongmal~~ Jjong's reply is always funny with Onew too.
But sadly Onew didn't reply UFO recently.
And all of Jjong's reply is pretty straightforward. Lol.
The last one about Eunhyuk tweet is funny. Kekeke.

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#18 yuyapinky

yuyapinky

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 350 posts

Posted 16 January 2012 - 09:52 AM

Thanks for the translation! Awwh,his UFO replies are really cute & entertaining at the same time~ Netizen Jjong kekeke~

#19 -taeSeraphic

-taeSeraphic

    art to believe inゞ

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 644 posts

Posted 16 April 2012 - 07:25 AM

OMG Jonghyun kekeke. He recommends 'Son of the Sun', of course~! But he said 'SM does not produce handphones so I cannot recommend you any' LOL jjong. <3
And he's so bad to the fan, keke. The fan wanted to change nickname to 'shiningjjong' and he was like 'That's even worse' so naughty and cute! Such a dork.

tae bset ©lynnryan|| ETY banner ©SFI
Posted ImagePosted Image
shots | Black Piano Keys are for Thursdays / Demons...& Hallelujah's Gift / Love Rewritten /
Spring's Muses {1} || 3 Seconds to Fall in Love {2} | chaptered fic | REWORKED |


#20 ChoiAffley

ChoiAffley

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6937 posts

Posted 08 July 2013 - 08:18 AM

t70003.gifLOL Jonghyun is such a troll, his replies are so much fun to read, that's why i love him even more bcoz he always said what's in his mind kekeke.

Thank you so much for sharing it with its translations.


xggnyo.jpg

  nz39xi.jpg

A thousand hearts would be too few to carry all my love for you






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Majae Esteban : (07 December 2016 - 08:43 PM) do you know what font is used in 1and1 album? thank you!
OT5Love : (30 November 2016 - 10:25 PM) https://www.youtube....h?v=k9orFMMnSKw
taeeminn : (24 November 2016 - 05:56 AM) hello! if anyone is looking for a minho 1and1 pc and has a taemin 1and1 pc any ver, please contact me on twitter @taemns!! singapore only pls~
Hana Choi : (23 November 2016 - 07:44 PM) tell me what to do yeaaah
kimchlee : (20 November 2016 - 06:28 AM) https://kimchlee.fil...84_n.jpg?w=1462 i'm selling these cuties! anyone interested can contact me! ^^;;
dibidibidis27 : (19 November 2016 - 05:16 PM) have you guys watched the mv for today?? https://www.youtube....h?v=nchkAmc49p4
StrawberrySh... : (19 November 2016 - 07:45 AM) tell me what to do
Harmony : (16 November 2016 - 08:53 PM) listen to Tell Me What to Do, that's what you should do. :P
janghaebyeon : (16 November 2016 - 10:15 AM) TELL ME WHAT TO DO
intanku : (15 November 2016 - 06:38 PM) bye everybody
intanku : (15 November 2016 - 06:05 PM) tell me what to do?
intanku : (15 November 2016 - 06:04 PM) annyeong everybody
runningpebble : (14 November 2016 - 05:28 PM) SHINee's new MV "Tell Me What To Do" is out! Hope everyone will check it out! [url="https://www.youtube.com/watch?v=nchkAmc49p4"]https://www.youtube....h?v=nchkAmc49p4[/url]
Harmony : (14 November 2016 - 01:38 PM) SHINee's new 1and1 album is so pretty *__* I encourage everyone to listen to it. Each track is great and the instrumental versions are great too
jingkeyda : (14 November 2016 - 01:06 PM) where's everybody?....
jingkeyda : (14 November 2016 - 01:05 PM) Aloha Shawol! <3
iLoveONEWoppa : (09 November 2016 - 05:03 AM) Where can I find eat sleep eat ep2 english subs???
nathalie ^-^ : (08 November 2016 - 07:42 AM) Hello fellow shawol
*KK : (06 November 2016 - 09:44 AM) Opening my acc. after 3 years wow
Lee Soo Ri : (06 November 2016 - 04:36 AM) Hi..just visit this site again
Taemin_is_love : (04 November 2016 - 10:59 AM) Wow, its been so long since i have logged in here. I use to be so active. Made my account in 2008
StrawberrySh... : (04 November 2016 - 07:01 AM) @girltarist I'm so happy for you!!!! that's awesome :)
girltarist : (03 November 2016 - 06:05 AM) Jonghyun played my song on Blue Night!! x_x
millionew : (02 November 2016 - 10:28 PM) i just open my account since 2013 lol
millionew : (02 November 2016 - 10:28 PM) ..
maYuumi : (02 November 2016 - 05:33 AM) I can't wait for the repackaged album...
DeliciousChi... : (01 November 2016 - 08:42 PM) ;v; it's been so long since i've been on here ahhhh
taedreamshi : (30 October 2016 - 10:20 AM) Let make them big in STARs :)
afrisia : (29 October 2016 - 06:28 PM) who's ready for the repackagggeeeee?
afrisia : (29 October 2016 - 06:28 PM) hello :)
111118 ❤ : (28 October 2016 - 10:06 AM) http://mama.mwave.me/vote
111118 ❤ : (28 October 2016 - 10:06 AM) Lets voteeeeeee
OT5Love : (27 October 2016 - 08:11 PM) :ph34r:
osi : (27 October 2016 - 07:47 PM) hee @lee taeri
osi : (27 October 2016 - 07:46 PM) anyone here???
osi : (27 October 2016 - 07:46 PM) heiii
Dinoholic. : (26 October 2016 - 12:32 AM) no one's ever on when I am lol
lee taeri : (25 October 2016 - 03:04 AM) and hi to all of whom I haven't yet met
lee taeri : (25 October 2016 - 03:04 AM) shout out to any old users who probably notice me here
lee taeri : (25 October 2016 - 03:04 AM) kinda nice to be back :)
lee taeri : (25 October 2016 - 03:04 AM) oh wow, I haven't been here since forever
kdfan : (24 October 2016 - 07:34 PM) Chicago shawols! http://mmt.fans/Pu4
maYuumi : (24 October 2016 - 03:51 AM) Annyeong! ♡♡
CikiHanna : (23 October 2016 - 07:56 AM) Hello Shawols! ^^ Hope the comeback stage HD videos will be uploaded soon ><
narcoleptic : (22 October 2016 - 06:19 AM) you can still vote for shinee on mnet ^^ http://mwave.interes...wn/vote/preVote
leejinkiforever : (21 October 2016 - 06:29 AM) Ne, indeed very quiet here
leejinkiforever : (21 October 2016 - 06:29 AM) Annyeong ^^
nathalie ^-^ : (20 October 2016 - 05:56 AM) so quiet here...
nathalie ^-^ : (20 October 2016 - 05:52 AM) annyeonggg
halysia : (20 October 2016 - 04:53 AM) it amazes me that there are still names I recognise here