Jump to content




Photo

120121 Jonghyun


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 joAnnwashere

joAnnwashere

    約束だよ。

  • Event Coordi
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3562 posts

Posted 21 January 2012 - 02:58 PM

Posted Image


Source: soundtracklove@soompi
Credit: SHINee Forums International (shineee.net)

VumH0.jpg
@

Art by halysia


#2 Miwa Nakamura

Miwa Nakamura

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 692 posts

Posted 21 January 2012 - 11:31 PM

Hahaha Jonghyun with the second one : Oh you did? XDD his indifference to her statement is hilarious XD

#3 TAMA.

TAMA.

    Tama | Tina

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2026 posts

Posted 22 January 2012 - 12:30 AM

"Oh you did?" - HAHAH! SUCH A TEASE! Yea, yeah Jjong...we all marveled over your lovely arms.
But then we made fun of your funny eyebrows XP So let's call it even. HAHA! I swear this boy....is he
not busy! He is such a UFO king lately. Anyways, I kid - please reply to more messages so we can
amuse ourselves with your replies! I love you for being active...Dinojjong <3 THANK YOU ANNIIIIEEE!

Twitter: TNA_T | KKT: tnatama | LINE: tnatama

Please allow 24 hrs for all comments/questions/concerns to be addressed. I'll reply to your messages asap ;]


#4 OnTaeluvvv

OnTaeluvvv

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 301 posts

Posted 22 January 2012 - 08:13 AM

Hahaha! OMG! I can really imagine him saying "oh you did?" with his cutie innocent face acting all blur! Hehehehe. Jjong, why you sho cute!!!

cr: ryu hiragami-TaeMinMakNae
Posted Image
Posted Image


#5 Mikey Girl

Mikey Girl

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1325 posts

Posted 22 January 2012 - 08:32 AM

awww~ jonghyun replied. TT_TT
so cute!
if i were her, i would die. :'(
i agree with the second fan. I really hard-breathing when i watch W live video. >.<

Posted Image

너무 사랑해요, 쭝디노 오빠!

Posted Image

icon & banner ©halysia

Posted Image


#6 Akikitty

Akikitty

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 35 posts

Posted 22 January 2012 - 02:36 PM

Ahahaha omg the second fan's question is so funny !! xD
Hehe I'm exactly like her but I don't know、it's funny to say xD
I would never say him those things though。(´〇`)

Posted Image


#7 Celty

Celty

    최민호♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 532 posts

Posted 23 January 2012 - 02:03 AM

Ah. Jonghyun's indifference. "Oh did you?" So funny.
I can't say I blame the fan for having breathing difficulties though. <3 Jonghyun is so handsome that it tends to have that effect.
Thanks so much for sharing. ^^

Posted Image
"A formula that will never be broken for a lifetime,
SHINee + SHINee World = Love "
.:Tumblr:.


#8 Stitch.

Stitch.

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1503 posts

Posted 24 January 2012 - 07:51 PM

I also have hard time breathing :P
All of them just take my breath away~~

(LOL XD So cheesy :))

N o .


#9 halysia

halysia

    永恒 ♡

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2404 posts

Posted 26 January 2012 - 02:39 AM

experiencing breathing difficulties?
Suffocating?
Fainting?
DYING?
PSHHHHHH
all the side effects of being a shawol ;p
LOLOLOL

ZfvoVMz.gif
You've slipped under my skin, invaded my blood

& seized my heart/


#10 taessy

taessy

    ACE

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1489 posts

Posted 26 January 2012 - 04:51 AM

Jjong is too hot...

8zzhX.jpg

 

2vjpher.jpg


#11 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2593 posts

Posted 26 January 2012 - 09:03 AM

His reply is always like that. Indifferent. But then again, I can imagine Minho saying "Oh, please breathe carefully/well."
Lol. Totally the opposite.

Posted Image

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#12 callisto.

callisto.

    chanyeol's sister

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 661 posts

Posted 29 January 2012 - 07:16 PM

Breathig difficulties?? LOL!!! I suffered from that too!! What is this mean!?!?!

things were different, we were young...

taeminsig2_zpsc18db4ee.png

twitter tumblr


#13 starberryyyy

starberryyyy

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 18 posts

Posted 04 February 2012 - 09:47 AM

haha Breathing difficaulties xxx xDD

#14 -taeSeraphic

-taeSeraphic

    art to believe inゞ

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 644 posts

Posted 16 April 2012 - 06:20 AM

LOL Kim Jonghyun!! <3
The fan is like, I'm having breathing difficulties just watching you and all that, and he's just like 'Oh you did?' So funny keke yes Kim Jonghyun you totally make all of us have breathing difficulties!

tae bset ©lynnryan|| ETY banner ©SFI
Posted ImagePosted Image
shots | Black Piano Keys are for Thursdays / Demons...& Hallelujah's Gift / Love Rewritten /
Spring's Muses {1} || 3 Seconds to Fall in Love {2} | chaptered fic | REWORKED |


#15 ChoiAffley

ChoiAffley

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6509 posts

Posted 08 July 2013 - 09:08 AM

t70003.gifLOL Jjong at "Oh you did?", i had a hard time in breathing too when i saw you Jjong, kekeke why're you this much awesome?

Thank you so much for sharing it with its translations.


xggnyo.jpg

  nz39xi.jpg

A thousand hearts would be too few to carry all my love for you






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Buy a raffle ticket for your chance to win a rare SHINee Maypole 2011 shirt!

StrawberrySh... : (01 September 2014 - 03:19 PM) allo~
agashiclaire : (01 September 2014 - 02:42 PM) hallowwwwww
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:22 PM) kk laterrr
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:21 PM) ugh okay dinner is gonna take up my time i'll just message you what happened on fb when im done
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:11 PM) lol ok
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:09 PM) I'll tell you in a sec just gotta check on the foods
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:07 PM) uh oh, how?
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:05 PM) cause he was being a total poo face yesterday
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:05 PM) oh did i tell you i lost intrest in him already?
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:04 PM) the weird one, or the one you lost interest in?
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:04 PM) oh remember that guy i was talking about before?
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:03 PM) lolol okay ^^ its only a few months way anyways XD
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:02 PM) omg wait let me come to Canada first for that
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 02:01 PM) of course! lol do wtf you want on your birthdaaay. when i turn 19 i'm having jello shots and whatever else the heck i want XD
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:00 PM) fatty time cause it's my day todaaayy
Pollychrome : (01 September 2014 - 02:00 PM) yeesss
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:59 PM) i'll make you some too then XD
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:58 PM) nado nado
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:58 PM) oooh i want some
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:57 PM) but i cook asian food the best so i'm just making chow mein XD
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:56 PM) i don't know i was peeking around in the fridge and my parents were like so you're cooking dinner tonight then XD
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:54 PM) lol how did that happen?
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:54 PM) omg what
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:53 PM) also hang on apparently im not only fending for myself for dinner, but i'm making dinner for my entire family. loool
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:53 PM) you're the best alex <3 <3
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:51 PM) lmao! I don't, I just really love my birthday lolol
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:51 PM) I'll cook for you one day <3
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:50 PM) man you're my idol you live the life i want XD
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:50 PM) i want sushi T_T and lamb and wine and strawberry cheescake
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:50 PM) -officially slayed-
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:46 PM) thank you! ^_^
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:46 PM) aaand strawberry cheesecake for dessert
Blinger33 : (01 September 2014 - 01:46 PM) Oh so happy birthday! I hope you're having a good day! :lol:
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:45 PM) @Chan So I'm having sushi right now while I marinate some lamb and plus I bought some wine
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:45 PM) Oh and I loove some JongKey, Blinger, so lets be friends haha
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:45 PM) @Blinger yes :) I'm 24 [ew i know]
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:45 PM) also i do adore some good jongkey XD
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:45 PM) It's alex's birthday Blinger
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:44 PM) no don't slay me alex don't T_T
Blinger33 : (01 September 2014 - 01:44 PM) I don't want to make mistakes...so I'm going to ask lol...is today your birthday?
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:43 PM) I'm about to slay you with this be warned
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:43 PM) Chan you want to know what I'm eating?
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:43 PM) I miss Keeey auugh
Blinger33 : (01 September 2014 - 01:42 PM) Jongkey needs to come back...absolutely!
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:42 PM) but he looks so good dressed up in the different costumes :P
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:42 PM) I didn't see any pictures of him kissing, but i mean zorro is hot so i'm pretty sure he aught to be kissing a few XD
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:41 PM) is he kisssing girls again? He needs to stop these musicals, just go kiss Jjong what are you doing
Pollychrome : (01 September 2014 - 01:41 PM) I knoooow
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:40 PM) also well Taemin has literally been bringing it so i dont blame you. but Key. ughhh have you see the Zorro performance pictures?! im cry
StrawberrySh... : (01 September 2014 - 01:40 PM) oh my god share with me the noms i'm so hungry and my parents aren't cooking dinner tonight. i gotta go fend for myself XD