Jump to content




Photo

120121 Jonghyun


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 joAnnwashere

joAnnwashere

    約束だよ。

  • Event Coordi
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3562 posts

Posted 21 January 2012 - 02:58 PM

Posted Image


Source: soundtracklove@soompi
Credit: SHINee Forums International (shineee.net)

VumH0.jpg
@

Art by halysia


#2 Miwa Nakamura

Miwa Nakamura

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 692 posts

Posted 21 January 2012 - 11:31 PM

Hahaha Jonghyun with the second one : Oh you did? XDD his indifference to her statement is hilarious XD

#3 TAMA.

TAMA.

    Tama | Tina

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2027 posts

Posted 22 January 2012 - 12:30 AM

"Oh you did?" - HAHAH! SUCH A TEASE! Yea, yeah Jjong...we all marveled over your lovely arms.
But then we made fun of your funny eyebrows XP So let's call it even. HAHA! I swear this boy....is he
not busy! He is such a UFO king lately. Anyways, I kid - please reply to more messages so we can
amuse ourselves with your replies! I love you for being active...Dinojjong <3 THANK YOU ANNIIIIEEE!

Twitter: TNA_T | KKT: tnatama | LINE: tnatama

Please allow 24 hrs for all comments/questions/concerns to be addressed. I'll reply to your messages asap ;]


#4 OnTaeluvvv

OnTaeluvvv

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 301 posts

Posted 22 January 2012 - 08:13 AM

Hahaha! OMG! I can really imagine him saying "oh you did?" with his cutie innocent face acting all blur! Hehehehe. Jjong, why you sho cute!!!

cr: ryu hiragami-TaeMinMakNae
Posted Image
Posted Image


#5 Mikey Girl

Mikey Girl

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1325 posts

Posted 22 January 2012 - 08:32 AM

awww~ jonghyun replied. TT_TT
so cute!
if i were her, i would die. :'(
i agree with the second fan. I really hard-breathing when i watch W live video. >.<

Posted Image

너무 사랑해요, 쭝디노 오빠!

Posted Image

icon & banner ©halysia

Posted Image


#6 Akikitty

Akikitty

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 35 posts

Posted 22 January 2012 - 02:36 PM

Ahahaha omg the second fan's question is so funny !! xD
Hehe I'm exactly like her but I don't know、it's funny to say xD
I would never say him those things though。(´〇`)

Posted Image


#7 Celty

Celty

    최민호♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 532 posts

Posted 23 January 2012 - 02:03 AM

Ah. Jonghyun's indifference. "Oh did you?" So funny.
I can't say I blame the fan for having breathing difficulties though. <3 Jonghyun is so handsome that it tends to have that effect.
Thanks so much for sharing. ^^

Posted Image
"A formula that will never be broken for a lifetime,
SHINee + SHINee World = Love "
.:Tumblr:.


#8 Stitch.

Stitch.

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1503 posts

Posted 24 January 2012 - 07:51 PM

I also have hard time breathing :P
All of them just take my breath away~~

(LOL XD So cheesy :))

N o .


#9 halysia

halysia

    永恒 ♡

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2407 posts

Posted 26 January 2012 - 02:39 AM

experiencing breathing difficulties?
Suffocating?
Fainting?
DYING?
PSHHHHHH
all the side effects of being a shawol ;p
LOLOLOL

99RuQh5.png


#10 taessy

taessy

    ACE

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1507 posts

Posted 26 January 2012 - 04:51 AM

Jjong is too hot...

H2IiFjZ.png

 

1rbDcis.png


#11 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2594 posts

Posted 26 January 2012 - 09:03 AM

His reply is always like that. Indifferent. But then again, I can imagine Minho saying "Oh, please breathe carefully/well."
Lol. Totally the opposite.

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#12 callisto.

callisto.

    chanyeol's sister

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 661 posts

Posted 29 January 2012 - 07:16 PM

Breathig difficulties?? LOL!!! I suffered from that too!! What is this mean!?!?!

things were different, we were young...

taeminsig2_zpsc18db4ee.png

twitter tumblr


#13 starberryyyy

starberryyyy

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 18 posts

Posted 04 February 2012 - 09:47 AM

haha Breathing difficaulties xxx xDD

#14 -taeSeraphic

-taeSeraphic

    art to believe inゞ

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 644 posts

Posted 16 April 2012 - 06:20 AM

LOL Kim Jonghyun!! <3
The fan is like, I'm having breathing difficulties just watching you and all that, and he's just like 'Oh you did?' So funny keke yes Kim Jonghyun you totally make all of us have breathing difficulties!

tae bset ©lynnryan|| ETY banner ©SFI
Posted ImagePosted Image
shots | Black Piano Keys are for Thursdays / Demons...& Hallelujah's Gift / Love Rewritten /
Spring's Muses {1} || 3 Seconds to Fall in Love {2} | chaptered fic | REWORKED |


#15 ChoiAffley

ChoiAffley

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6770 posts

Posted 08 July 2013 - 09:08 AM

t70003.gifLOL Jjong at "Oh you did?", i had a hard time in breathing too when i saw you Jjong, kekeke why're you this much awesome?

Thank you so much for sharing it with its translations.


xggnyo.jpg

  nz39xi.jpg

A thousand hearts would be too few to carry all my love for you






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Buy a raffle ticket for your chance to win a rare SHINee Maypole 2011 shirt!

kellydubu : (21 November 2014 - 07:48 AM) hello...
Key`sLocket : (21 November 2014 - 04:31 AM) hello!~~
shiningshinee35 : (21 November 2014 - 04:24 AM) hello everybody
Key`sLocket : (21 November 2014 - 04:07 AM) hi! we can chat in here too! ~~
annisa27 : (21 November 2014 - 03:50 AM) hi do you have id line? add my id line:bynisa99 plz,i need a lot of friend shawol^^ :rolleyes:
shiningshinee35 : (21 November 2014 - 03:50 AM) i miss it here!!!
Shineecatgurl : (20 November 2014 - 08:42 PM) Anyoung hello
Melle :D : (20 November 2014 - 04:44 AM) see ya soon!!!
Melle :D : (20 November 2014 - 04:44 AM) ok bye!
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:42 AM) I gtg now! we`ll talk later, ok? bye :)
Melle :D : (20 November 2014 - 04:41 AM) LOL!!! :)
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:41 AM) omg!! LMFAO!! can`t stop! I scared my mom! I suddenly appeared next to her and she screamed like she saw a ghost! LOL
Melle :D : (20 November 2014 - 04:37 AM) found it! :)
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:37 AM) thanks! keke u can upload pics from your computer or from links!
Melle :D : (20 November 2014 - 04:35 AM) wait.. how can i add pics to my canvas??? :)
Melle :D : (20 November 2014 - 04:35 AM) followed ya too :)
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:34 AM) cool!!! followed u already! ~~
Melle :D : (20 November 2014 - 04:34 AM) wow!!! daebak!!! <3
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:33 AM) yup, we have 4 seasons in here! winter will start in 3 weeks or 1 month from now on! CAN`T WAIT!!!
Melle :D : (20 November 2014 - 04:31 AM) this is me... http://weheartit.com/hc321 but still working on it
Melle :D : (20 November 2014 - 04:30 AM) really!!! you have winter season!!! daebak!!! in our place, there's no winter :(
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:29 AM) of course, we heart it is fun! ~~ and I can`t wait to show u how winter looks in here! keke
Melle :D : (20 November 2014 - 04:26 AM) i think i'm gonna star my own we heart it :)
Melle :D : (20 November 2014 - 04:23 AM) kekeke! if i can travel,(and have some money...) i'll definitely come and visit there! :D
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:23 AM) haha, it was hard to learn english! but now I`m good at it! I just read many books and listen to music so here I am now! My english is not perfect but I`m confident about it! ~~
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:22 AM) of course, let me know when u`re coming! after we take a walk at my place to show u everything, we will hit the city! ;) yup, having money is hard! but we`re young and maybe someday we will have more! ~~
Melle :D : (20 November 2014 - 04:21 AM) it's cool that you can speak english too!!!
Melle :D : (20 November 2014 - 04:19 AM) wow! just wow! i thought those places can be only found in movies! Romania is such a cool place! i wanna visit there someday!!! Seriously... but the sad thing is it's hard to have money :(
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:18 AM) http://weheartit.com...on_Yehet&page=8 this is sunset at my place!
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:17 AM) Romania, dear! Romania is beautiful but poor! still, I`m happy I was born in here! just dat I`m frustrated I`m not close to SK! lol
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:16 AM) http://weheartit.com...on_Yehet&page=8 and here! :)
Melle :D : (20 November 2014 - 04:16 AM) kekeke... if you don't mind... which country are you from? :D
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:14 AM) yup, is good! when I was in High school, after the weekend was over, everybody was tired and down and they asked me where from I have so much energy! well, u know now where from! hehe
Melle :D : (20 November 2014 - 04:12 AM) that's a good news! close to the city! :)
Melle :D : (20 November 2014 - 04:11 AM) your place is so relaxing!!! really! its so good that you have internet connection there!
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:11 AM) is hard at times, but is close to the city so yeah! keke
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:10 AM) I know, I`m living in here and every tourist is just amazed by the beautiful landscape!
Melle :D : (20 November 2014 - 04:09 AM) wow... so close to nature... what a nice view!!!
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:07 AM) http://weheartit.com...on_Yehet&page=6
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:07 AM) and this:http://weheartit.com/entry/141383549/in-set/14478091-stuff?context_user=Sehun_MyMoon_Yehet&page=6 here is the place where I`m living in!
Key`sLocket : (20 November 2014 - 04:06 AM) well, like this: http://weheartit.com...on_Yehet&page=5
Melle :D : (20 November 2014 - 03:58 AM) really? like mountains?
Melle :D : (20 November 2014 - 03:57 AM) lol! at least you have internet... :)
Key`sLocket : (20 November 2014 - 03:57 AM) yeah, I know! but I`m living in the mountains so what can u expect? haha
Melle :D : (20 November 2014 - 03:55 AM) oh... i hate it when net connection goes crazy! >.<
Key`sLocket : (20 November 2014 - 03:54 AM) nope! my net connection sucks rn so...
Melle :D : (20 November 2014 - 03:40 AM) LOL... Have you watch Big Hero 6?
Key`sLocket : (20 November 2014 - 03:33 AM) I`m serious tho! lol
Melle :D : (20 November 2014 - 03:32 AM) hahaha! :)
Key`sLocket : (20 November 2014 - 03:31 AM) well, I`m drinking my cappuccino and here, internet! :D Later my cousins will come at my place and yeah, fine! Come at me, as well! haha