Jump to content




Photo

120213 Jonghyun


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#26 Miwa Nakamura

Miwa Nakamura

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 692 posts

Posted 14 February 2012 - 09:58 PM

Hahahaha he won't even buy her a soda....what a joker xD he's so adorable

#27 TyniNightmare

TyniNightmare

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1580 posts

Posted 15 February 2012 - 04:08 PM

Ngaw so cute >< kekeek won't even buy soda coz if he does he would have to buy it for every Blinger and possibly every Shawol teehee
thnx for getting the subs ^_^

Posted Image

credit: p-Bet

I wanna be your SHINee girl <3


#28 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2594 posts

Posted 18 February 2012 - 06:16 AM

Lol. As usual his reply is so much fun.
The person who asked him to congratulate her once end up being congratulate so many times. Lol.
Haha.. Like a child.. "Don't wanna" = Shireudae.. I imagines Key saying this and now Jjong's imitation. Lol.
To be replied by him is bliss. :D

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#29 choo-choo

choo-choo

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 390 posts

Posted 19 February 2012 - 07:10 PM

"Don't wanna buy even just a lil bit!"
Kekeke~ Why his UFO replies always so attractive to me???!!!
Cute dino~ XD~


Posted Image

#30 Anna.R

Anna.R

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 92 posts

Posted 25 February 2012 - 12:47 PM

" I'm totally into driving... " Like TOTALLY INTO DRIVING he he he :wub:

Posted Image Lee Taemin <3


#31 sakurananachan

sakurananachan

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 197 posts

Posted 03 March 2012 - 03:08 PM

he's really funny when it comes to answering his UFOs and on Twitter he's even funnier hahahahahaha
i really like reading his answers

Posted Image


#32 -taeSeraphic

-taeSeraphic

    art to believe inゞ

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 644 posts

Posted 14 April 2012 - 01:16 AM

Jonghyun's replies are just so funny...'I parked really nicely and now I drive like an old man' LOL. <3
and Jjong's teasing, 'Don't wanna! Really don't wanna. Don't wanna buy it even just a little bit!!!!!!!' so playful keke.

tae bset ©lynnryan|| ETY banner ©SFI
Posted ImagePosted Image
shots | Black Piano Keys are for Thursdays / Demons...& Hallelujah's Gift / Love Rewritten /
Spring's Muses {1} || 3 Seconds to Fall in Love {2} | chaptered fic | REWORKED |


#33 shineemin

shineemin

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 45 posts

Posted 08 May 2012 - 06:18 AM

the last one is so cute 'don't want' ^^
jonghyun must be bored since he has time to reply

#34 Syaaa

Syaaa

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1053 posts

Posted 11 February 2013 - 02:35 AM

Lol. I love how Jjong reply UFO to fans. Haha, he make my day xD

KfDSqXA.gif IIEereH.gif


#35 ChoiAffley

ChoiAffley

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6877 posts

Posted 08 July 2013 - 09:13 AM

t70003.gifLucky those Shawols whom he replied, his replies are really so sweet and funny at the same time too.

Thank you so much for sharing it with its translations.


xggnyo.jpg

  nz39xi.jpg

A thousand hearts would be too few to carry all my love for you


#36 tragicpiano

tragicpiano

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 215 posts

Posted 07 January 2014 - 11:49 AM

HAHA Jonghyun always adorable and funny, I would love to know how UFO works, and learn Korean as well xD







Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Dian Fitry R... : (26 January 2015 - 03:08 AM) hello shawol :)
Melle :D : (26 January 2015 - 01:46 AM) wassup ^_^
The Name I L... : (25 January 2015 - 10:59 PM) -waves-
Shinyblinger : (25 January 2015 - 10:16 PM) Helloe shawols :)
Chao : (25 January 2015 - 10:11 PM) Haiii
Dinoholic. : (25 January 2015 - 09:21 PM) I see you Chao :ph34r:
whysohard__ : (25 January 2015 - 06:54 PM) Shinee world.... Let's work harder to make jonghyun win more in music show.... Please.... Let's give him more...
ruppi : (25 January 2015 - 06:56 AM) UPS meant after the forum brok..*
ruppi : (25 January 2015 - 06:55 AM) back in 2010 it was sooo active ..there would be soo many chatting and posting but after the month broke for a few months in 2011 it hasn't been the same,people are more active in other places sadly
Dian Fitry R... : (25 January 2015 - 06:52 AM) i back sfi
ananya nayak : (25 January 2015 - 04:59 AM) plz vote for jjong on MNET ..
littlemisszoee : (25 January 2015 - 01:15 AM) Kinaaaah chaaaan
Melle :D : (25 January 2015 - 12:46 AM) i'm here
Ms. Shekinah : (25 January 2015 - 12:33 AM) Sfi's kinda inactive these days. Where's everybody?
Ms. Shekinah : (25 January 2015 - 12:32 AM) *pokes*
Jappy : (24 January 2015 - 11:12 AM) #Jonghyun7thWin! Chukahae jonghyunnie :<3:
Eliza_Lim : (24 January 2015 - 06:54 AM) Good Night Shawol :)
anhvan44 : (24 January 2015 - 06:04 AM) D'AW Jonghyun and Minho pushing each other is so adorable! && thanking Taeminnie and KibummieAfjas why cutify them so much! TwT Heart cannot take~ And using Jinki's real name is cutyfying as well! //passingoutbecauseofexcitement
Melle :D : (24 January 2015 - 05:07 AM) yo yo yo
_myCrinkleis... : (24 January 2015 - 02:23 AM) it's been a while since ive last visited. Annyeong yeorobun
_myCrinkleis... : (24 January 2015 - 02:22 AM) Hiiiiiiiiii
chelleshawol : (24 January 2015 - 02:20 AM) Guys. Who has link here of Jjong;s perf in mucore? An HD vid please. hehe
kokonew : (24 January 2015 - 02:17 AM) yess 7thWin! congratss !! good job shawols
chelleshawol : (24 January 2015 - 02:12 AM) hello shawols!
chelleshawol : (24 January 2015 - 02:09 AM) Jonghyun got his 7th trophy today! I'm so happy. Can't contain my happiness :D #Jonghyun7thWin :wub:
chelleshawol : (24 January 2015 - 02:08 AM) Hello guys!
youronlyace : (23 January 2015 - 10:39 PM) guys Jonghyun's losing on mcountdown voting poll ;__; please don't forget to vote everyday!
ruppi : (23 January 2015 - 03:15 PM) aww :) it's worth crying over
anhvan44 : (23 January 2015 - 03:03 PM) OK wait, *crying over every single performance on Sketchbook. T3T
anhvan44 : (23 January 2015 - 03:00 PM) Crying over his performance of Juliette on Sketchbook. TAT
Hanalock : (23 January 2015 - 01:16 PM) guys don't forget to watch and watch and watch Jong's MV
ruppi : (23 January 2015 - 12:49 PM) guys pls watch deja boo alot ..jongyhun even asked on tiwtter just now ...I feel so bad T_T https://www.youtube....eature=youtu.be
StrawberrySh... : (23 January 2015 - 08:59 AM) hehheeheheh all kill
littlemisszoee : (23 January 2015 - 07:14 AM) Did trend worldwide in twitter
Jjamong90 : (23 January 2015 - 07:06 AM) So proud of Jonghyun #Jonghyun6thWin #JonghyunAllKill
littlemisszoee : (23 January 2015 - 06:52 AM) #Jonghyns6thWin :<3:
IRIS LIM : (23 January 2015 - 05:32 AM) M Countdown Vote : http://mwave.interes...dMenuId=menu2_1
StrawberrySh... : (23 January 2015 - 04:25 AM) jjong's 6th win~~~~
Ae Ra : (22 January 2015 - 12:00 PM) Did see some parts but not the entire show yet =/
purplecheese : (22 January 2015 - 03:08 AM) Does anyone know if anyone is subbing Jonghyun's 4 Things Show?
purplecheese : (22 January 2015 - 03:07 AM) maybe sometime this year - Onew hinted it in an interview with a magazine if I'm not mistaken
purplecheese : (22 January 2015 - 03:06 AM) nope they havent
Steadfast eddy : (22 January 2015 - 02:47 AM) Has shinee had their comeback already can anyone tell me?
Lilly Raj : (21 January 2015 - 05:23 AM) where can i find Jonghyun's crazy lyrics in here
youronlyace : (21 January 2015 - 03:58 AM) Congrats Jonghyun! #Jonghyun4thWin
Aerlynne29 : (21 January 2015 - 01:39 AM) they will have as per onew's interview for the mag with leeteuk, but i think its still unofficial yet since there's no statement yet from SME
kisseskheysa77 : (21 January 2015 - 12:40 AM) hey did shinee had their comeback already? i haven't got been updated with them for too long
sgotakufreak : (20 January 2015 - 10:37 PM) this is the first time to chat this year ^_^
sgotakufreak : (20 January 2015 - 10:37 PM) guys im back hehehehe
sgotakufreak : (20 January 2015 - 10:36 PM) Guys can you do me a favor who has the complete copy of 1st guesting of SHINee Hello Counselor... can you please share it ^_^here is some cutshttp://www.youtube.com/watch?v=lyZPgXN7cnM