Jump to content


Photo

120316 Staff Diary


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 kimchi hana

kimchi hana

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6424 posts

Posted 16 March 2012 - 07:58 AM

커미잉 쑤운~~!
Coming soon~~!


Hello : )

There’s not much time left until the day of the comeback.
So to the fans whose hearts are going Sherlock-Sherlock,
(T/N: A pun on the Korean sound "sshillook-sshillook," an onomatopoeia for dancing.)
I’ll reveal the images of the members from the CeCi photoshoot~ haha

The cover models of the CeCi April edition that will be published next week!
The shining SHINee
Look forward to them a lot~~^^

Posted Image

Whose back is that~~?ㅎㅅㅎ



Cr. kimchi hana @ shineee.net

#2 debsayys

debsayys

  • Translator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2279 posts

Posted 16 March 2012 - 08:08 AM

OHMYSWEETNIBBLETS look at Jonghyun's shirt!!
Damn you sexaaayyy dinosaur!

XWCsMQZ.png

 


#3 nikitz

nikitz

    Jonghyun

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1565 posts

Posted 16 March 2012 - 09:26 AM

oh key change his hairstyle and the colour.....minkey share shirtssss!!
i'm gonna buy this ceci magazine...both covers 8D

btw jjong has boobies omg =X

Posted Image Posted Image Posted Image

영원히 민호의 누나 ♥ㅍ_ㅍ♥


#4 chuchuu

chuchuu

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 135 posts

Posted 16 March 2012 - 09:45 AM

it's Jjongie's back.. I know it because of the hairstyle lol
can't wait for their comeback!! thanks for sharing btw! ^-^
Laugh More, Gripe Less, Ignore Critics, SayYes, Order Dessert, Live Happily and Love Life

#5 TaeHeen

TaeHeen

    Jonghyun

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1941 posts

Posted 16 March 2012 - 04:00 PM

it's Jjongie's back.. I know it because of the hairstyle lol
can't wait for their comeback!! thanks for sharing btw! ^-^

AGREED!!! Yah, thats Jonghyuns back..!

Cam't wait to see this photoshoot!! Taemins hair has been changing everyday.

Posted ImagePosted Image

madebyTaeHeen


#6 Misschatterbox1117

Misschatterbox1117

    ~♫ ♪ Taem ♥ holic ♫ ♪~

  • Donor
  • PipPipPip
  • 187 posts

Posted 16 March 2012 - 04:28 PM

Woahh Taemin's hair..... Σ(・□・)Is he going to have that hair in the MV? If so, that's gonna be so cool!!! ♪(≧∇≦)♪ and Lol, Jjong's sexayy shoulders☆(≧▽≦)☆

#7 ryu hiragami

ryu hiragami

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 820 posts

Posted 16 March 2012 - 10:56 PM

kekeke
oh i'm curious yeah~~~
kekekeke shinee is fuelling my curiosity
up to the max level kekekekeke
it's jong's back, altho key and jjong have
similar back hair cut, considering the colour of the hair,
it's jjong cuz key has lighter shade.

#8 ticktock.

ticktock.

    jinki's brii;♥

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1344 posts

Posted 17 March 2012 - 04:14 AM

ONEW ALKDJLSFJS GOD. He is so cute I think I'm going to explode.
Jjongggggg. <33
Ahh I love it. *u*

#9 Miminori

Miminori

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 302 posts

Posted 17 March 2012 - 10:28 AM

Uwa they look so cute and dreamy.
Jjong and Minho! Aigo so adorable!
Omg omg omg there's the little mole that the teaser pictures cut out. xD
Onew is his cheery self too. C:
Whoa Key's new hairstyle it looks different on him.

Taemin looks...older? :ooo He seems a little pale though, I hope that's just the cosmetic. :<
Can't wait for their comeback!

JonghyunBanner01_zps9c1d0c55.png

BSet by Me


#10 DeMin

DeMin

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 44 posts

Posted 19 March 2012 - 11:33 AM

Onew! Haha sooo cute! :D
Minho is so handsome!
Jjong... wtf is his shirt? xD
Taemin look like not Taeminnie.. :P
Key as always lovely.. :)
_______________________________________
Forgive me mistakes...

Posted Image

#11 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2595 posts

Posted 21 March 2012 - 07:59 AM

Of course we know whose back it is.
It is our Dino Jjong!! :D
Oh they all look so fine.
Onew with his beautiful smile.
Minho with his model stance.
Key with his concentration as with hot revealing shoulder of Jjong.
And Taeminie's hair!! Love it. :D

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#12 mejiaas

mejiaas

    Onew's MVP

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 652 posts

Posted 21 March 2012 - 03:09 PM

Onew looks so flipping HANDSOMEE!! And Minho too! Wow! :wub:

Posted Image

tumblr ///graphics thread /// twitter

icon + onew banner me


#13 butterfingers14

butterfingers14

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 521 posts

Posted 22 March 2012 - 10:31 AM

Awwww. Such a handsome picture of Onew Oppa! <333

#14 harleezy

harleezy

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 25 March 2012 - 12:37 PM

Our shining shinee! kekek they all look so handsome here. Sometimes I miss their replay days :3 Omo what is jjong wearing?! Only he can pull off a shirt like that.

Posted Image


#15 -taeSeraphic

-taeSeraphic

    art to believe inゞ

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 644 posts

Posted 18 April 2012 - 10:01 PM

OMG they are all looking so handsome!!! <3 And Jonghyun is looking sexy here, haha!

tae bset ©lynnryan|| ETY banner ©SFI
Posted ImagePosted Image
shots | Black Piano Keys are for Thursdays / Demons...& Hallelujah's Gift / Love Rewritten /
Spring's Muses {1} || 3 Seconds to Fall in Love {2} | chaptered fic | REWORKED |


#16 KindledHeart

KindledHeart

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 537 posts

Posted 24 April 2012 - 12:09 AM

Not sure what was going on with Tae's hair.
But all of them looked really handsome here. :3

Posted Image
"Fight something as if it is your last fight.."
Icon by lynnryan//\\Banner♥ by ticktock.


#17 Captain Pucca

Captain Pucca

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 posts

Posted 07 February 2013 - 09:48 PM

Pretty positive that's Jonggie's back.

And ay?! Why do I remember all these pictures except for the Taem one? hmm. . .







Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Melle :D : (04 August 2015 - 06:48 PM) Mine is still not normal :( It's all green and white when I log in...
Parisa : (04 August 2015 - 05:15 AM) it was the same for me when I login here after a long time but after a few days it looked normal again
Melle :D : (03 August 2015 - 04:25 AM) Is it just me? When I open SFI, it looks normal... But when I log in... It turns out the "IP Board" thingy~ :(
Hanalock : (02 August 2015 - 10:50 AM) regardless the time you are here just keep on trending those
Hanalock : (02 August 2015 - 10:50 AM) GUYS, Whenever you come here we are trying to keep #샤이니 trending worldwide, also #MarriedToTheMusic
amatif zbad : (02 August 2015 - 09:14 AM) :wub: :wub: :wub:
Lasco92 : (02 August 2015 - 09:13 AM) The mv is freakin' hilarious~
OT5Love : (02 August 2015 - 08:56 AM) I love it! So much fun :D
ananya nayak : (02 August 2015 - 08:43 AM) it's so awesome !! so not SHINee but it's awesome !!! our boys have grown !!
OT5Love : (02 August 2015 - 07:11 AM) MV is out: https://www.youtube....h?v=bcu7yZBeSKw
xiii_SHAWOL : (02 August 2015 - 06:40 AM) so excited for the MV!!
xiii_SHAWOL : (02 August 2015 - 06:35 AM) HELLO!!!
Aerlynne29 : (02 August 2015 - 02:43 AM) @zengx2 if you;re on twitter @byul_jinki is taking SG orders for MTTM...
Aerlynne29 : (02 August 2015 - 02:42 AM) its been a long time since the last I'm here and I can't even stay for too long rn. T.T almost 4 hours to go before #MarriedtotheMusic~~~ ♥♥♥
HaNiEsAh : (01 August 2015 - 05:30 AM) OMG!!!CAN'T WAIT!!
HaNiEsAh : (01 August 2015 - 05:30 AM) MARRIED TO THE MUSIC!!!!
shiningshinee35 : (01 August 2015 - 02:50 AM) MARRIED TO THE MUSIC!!!
OT5Love : (31 July 2015 - 10:25 PM) :ph34r:
whysohard__ : (31 July 2015 - 02:41 AM) so excited for married to the music.....
amatif zbad : (30 July 2015 - 10:59 PM) :ninja:
Hanalock : (30 July 2015 - 12:16 PM) once again I say hi......
evehg : (30 July 2015 - 06:01 AM) hello everyone been soo long
OT5Love : (29 July 2015 - 09:07 AM) ^_^
zengx2 : (29 July 2015 - 07:25 AM) @OT5Love thanx :)
OT5Love : (29 July 2015 - 06:47 AM) @zengx2: Try Kpopmart.com :)
sakura_violet : (29 July 2015 - 06:20 AM) guys~ anyone from malaysia want a preorder of SHINee ODD can find Kpop Infinities at facebook. Its RM74 include postage ^^
zengx2 : (29 July 2015 - 03:29 AM) Anyone knows if there is any pre-order for "Married to the Music" in Singapore?
Melle :D : (29 July 2015 - 12:20 AM) "Married To The Music" repackaged album of SHINee
OT5Love : (26 July 2015 - 10:46 AM) Get well soon Taemin and Minho :)
Lizsshi : (26 July 2015 - 06:29 AM) i didn't know i was away and.. ;;;;;
Lizsshi : (26 July 2015 - 06:29 AM) omg ;;;;;
taessy : (26 July 2015 - 06:03 AM) anyway 2min is injured at the same spot which is ankle
taessy : (26 July 2015 - 06:03 AM) Taemin ahhh
siara : (25 July 2015 - 08:12 AM) hii~
dibidibidis27 : (25 July 2015 - 03:49 AM) hellooooooooooooo
replayedmelody : (24 July 2015 - 04:37 AM) lol no
Hanalock : (23 July 2015 - 11:30 AM) anyone here //// echoooooos
Ms. Shekinah : (23 July 2015 - 05:03 AM) hi hi hi~~~
danapanda : (22 July 2015 - 08:04 PM) hey hey
Dinoholic. : (22 July 2015 - 07:41 PM) yo yo yo
ananya nayak : (21 July 2015 - 10:24 AM) Wow 7 years.. that means since SHINee has made their debut
MVPrincess : (21 July 2015 - 05:23 AM) I've been a member here for 7 years now... time flies~
MVPrincess : (21 July 2015 - 05:22 AM) wow
Rikamigirara3 : (21 July 2015 - 12:11 AM) I am a member of 2 going on 3 years but I haven't been on I just want to say Hi it's Rika
siara : (19 July 2015 - 09:18 AM) heyy
fatoom : (19 July 2015 - 03:25 AM) SHINEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
fatoom : (19 July 2015 - 03:25 AM) i going through major shinee feels at the moment
dibidibidis27 : (18 July 2015 - 02:44 AM) Happy Birthday Taemin!!!!!
ananya nayak : (18 July 2015 - 01:50 AM) Happy Birthday Lee Taemin ^_^ #HappyTaeminDay :D
miramatsu : (18 July 2015 - 01:23 AM) Maknae-ahh..happy birthday..have a good life