Jump to content




Photo

120525 Onew


  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#51 TaeminLee'sWife

TaeminLee'sWife

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 226 posts

Posted 24 May 2012 - 02:30 PM

BOM CHICKEN CHICKEN! i want a dak dak dak dak dak wow fatastic chicken! lol omg onew is just too cute i can't believe he said fantastci chicken onew you must sing is now!!!
and aww onew you're the best leader we could ask for we love you FIGHTING!(wow fantastic chicken)
~We are meant to be, another time, another life
Possibly, probably, you would be mine?~

#52 kelley

kelley

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 28 posts

Posted 24 May 2012 - 02:38 PM

EVERYBODY FANTASTIC CHICKEN. LMFAO.

#53 iBunny

iBunny

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 714 posts

Posted 24 May 2012 - 02:54 PM

Everybody fantastic chicken!!!

Of course, it is impossible not to mention! At first I was surprised, because Onew wrote to us his sincere promises for the future like always.
I think that he realized that they say that quite often and decided to throw in something interesting--and delicious!
Haha, why was I surprised? As expected of Leader Onew :3

Posted Image


Nothing can stop me from loving you.
credits; iBunny


#54 Juliette*--

Juliette*--

    ♫☆샤이니☆♫

  • Donor
  • Pip
  • 50 posts

Posted 24 May 2012 - 02:57 PM

Onew dubu!!! Happy anniversary!!!
Chicken maniac!!! Love ya!! <3

#55 onewbias

onewbias

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 693 posts

Posted 24 May 2012 - 03:09 PM

Onew-aah,you make my day shines brightly :D
Only onew who can make such dorky message like that hahaha.
I love you more and more,yeaah everybody fantastic chicken!!
Happy anniversary shinee :)

“There are no boundaries or limits when it comes to love.” -Onew
"If I can’t have you, Will I die or go insane right now? I don’t know what will happen. There is no medicine but you" -Symptom

Yes, i've got onewache

@silviarufaida

http://babosilvi.tumblr.com


#56 ideaalistic

ideaalistic

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 43 posts

Posted 24 May 2012 - 05:48 PM

What a cute message.
Laughed so hard at "everybody fantastic chicken".
What a fantastic leader. Never change, Onew.
#4SHINeeversary.

#57 ChakaDoll

ChakaDoll

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1228 posts

Posted 24 May 2012 - 06:41 PM

fantastic chicken!!!! hahahaha!

to be labeled as fantastic chicken by onew is an honor... keke... since he loves chicken so much, i wouldn't complain if he compares shawols with chicken...

#58 Kerorominho

Kerorominho

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 98 posts

Posted 24 May 2012 - 08:28 PM

Wow fantastic baby changes to wow fantastic chicken LOL. And yeah, such a sweet message ^^

5 shining stars and 12 aliens, SHINeexo OT17;

"A formula that will never be broken for a lifetime, SHINee + SHINee World = ♡''


#59 IWatson1412

IWatson1412

    デリート!

  • Donor
  • PipPipPipPip
  • 278 posts

Posted 24 May 2012 - 09:01 PM

You who will continue spend more time with us!
I love you. ^^

I think my smile just became wider. LOVE YOU TOO DUBU!<3

Everybody fantastic chicken

I just LOLED bcuz of Onew.
I'm glad to be a part of SHINee World. I'm thankful to have met SHINee~!

#4YearsWithSHINee

.Certified Locket.

Posted ImagePosted Image

Status: Active

cr:IWatson1412


#60 Rozenkreuz.

Rozenkreuz.

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 843 posts

Posted 25 May 2012 - 01:19 AM

the "Everybody fantastic chicken" line just totally win. that adorkable blob LOL

Posted Image
lullaby | carpe diem | lament
bset by Rozenkreuz.


#61 jcra02

jcra02

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 29 posts

Posted 25 May 2012 - 03:29 AM

no picture? haha

#62 keyttyholmes

keyttyholmes

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 655 posts

Posted 25 May 2012 - 03:30 AM

LOL ONEW so random! forever with his lovely sangtae. fantastic chicken!

Posted ImagePosted Image

RINO'S BABIES ☺


#63 Anya.

Anya.

    Eternal Summer

  • Designer
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2495 posts

Posted 25 May 2012 - 03:41 AM

ah my unchanging love for Onew~
I Love You Jinki-ah~
lol at the fantastic chicken

eUBaTVi.gif
rinharurin


#64 mya saira

mya saira

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 93 posts

Posted 25 May 2012 - 06:23 AM

haha, funny Onew ^^
that's why I love him so much <3
happy anniversary and have a good time..
all the best SHINee

#65 strawberrydreams

strawberrydreams

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 58 posts

Posted 25 May 2012 - 09:25 AM

Everybody Fantastic Chicken!
Haha. Of course. he would say that. Chicken has been in his life for 24 years already. xD
The Dorkiest Leader Ever!
I love you~!
Happy Anniversary!

#66 Captain Pucca

Captain Pucca

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 posts

Posted 25 May 2012 - 11:36 AM

LEE JINKI OPPA, I LOVE YOU TOO <3!
Fantastic Chicken is now forever my catchphrase~.
GIVE IT UP FOR LEE JINKI FOR BEING THE BEST LEADER EVER!!!!

#67 chocochoissa

chocochoissa

    BACON

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 02 June 2012 - 01:06 AM

We love you too, fantastic chicken *grins*
Onew oppa, you're so cool in a dorky way haha

2hzsjg7.jpg

© seetwopm

 

awMFmsZ.png

© Ms. Julienne


#68 taemin's_heart

taemin's_heart

    テミン ❤

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1020 posts

Posted 02 June 2012 - 09:15 AM

ill hold this as a promise from you fantastic leader! cheers for the years to come!

FTnCRw6.gif
cr.coyah
hQ7IUqf.gif?1


#69 Celty

Celty

    최민호♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 532 posts

Posted 20 June 2012 - 09:50 PM

"Everybody fantastic chicken."
This boy is precious. xD He sure knows how to make us smile. OnewxChicken OTP, man.

Posted Image
"A formula that will never be broken for a lifetime,
SHINee + SHINee World = Love "
.:Tumblr:.


#70 kibumlove

kibumlove

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 8 posts

Posted 21 June 2012 - 11:10 AM

Ahahahaha it took me so long to just calm down enough to write this XD

This is now my favorite message by far *-*

#71 s2.maknae

s2.maknae

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 161 posts

Posted 30 September 2012 - 03:22 AM

Chicken
Chicken
Chicken

Naw! Dubu! So cute ^^

#72 Isah

Isah

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1095 posts

Posted 14 December 2012 - 11:38 PM

as always...Onew the chicken MANIAC!! HAHAHA ur so cute.... everybody fantastic chicken XD

#73 AngelaLovzKey

AngelaLovzKey

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 168 posts

Posted 20 December 2012 - 10:08 PM

'Everybody fantastic chicken', soooo cute XD
Posted Image

#74 Geliiibean

Geliiibean

    nutreeshes

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1277 posts

Posted 24 January 2013 - 03:18 AM

Whatever he does, it's Onew Sangtae. We love you too Leader! And yes, fantastic chicken! :)

#75 michitokki

michitokki

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 71 posts

Posted 04 April 2013 - 05:08 AM

Oppa~~~!!! I love you too!! I will surely stand with you always.
"Everybody Fantastic Chicken" :lol: wahahahaha :lol:
Do you really need to say that? oohh~~ Onew Sangtae! :rolleyes:

Oppa, I know your doing you're best but please don't forget to take your chicken and eat well. :P Omo~~ just have a good health and I'm sure all MVP's will be very glad. :)





Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

layhas : (03 May 2015 - 01:10 PM) Does anyone know if SFI is doing anything for SHINee's 7th Anniversary? It would be nice if we could organize something ^^
OT5Love : (03 May 2015 - 07:41 AM) @TomKj: Someone said that and I was like...'attending Tokyo Dome isn't popular?' :rolleyes: Just shake it off ^_^
opie0602 : (03 May 2015 - 05:53 AM) SHINee in the house ... Can't wait their performance :))
TomKj : (03 May 2015 - 05:23 AM) i feel so angry when someone said tht shinee is not so popular..
Melle :D : (03 May 2015 - 01:27 AM) I hope so too...
OT5Love : (02 May 2015 - 11:20 PM) I hope it works for us soon
Aerlynne29 : (02 May 2015 - 10:36 PM) @Melle, nado. There was an error when tried to change my sig... Guess, the site is still not too well coming from the last down... orz
Aerlynne29 : (02 May 2015 - 10:21 PM) Missing everything here... I'll be MIA here but I will always a Shawol no matter what! ♥♥♥
fatoom : (02 May 2015 - 10:02 PM) hi
Melle :D : (02 May 2015 - 05:51 PM) Me too Teresa... I can't change my signature :(
OT5Love : (02 May 2015 - 08:34 AM) My signature is not cooperating with me and I can't change anything :(
TaeminMaknae... : (02 May 2015 - 06:39 AM) hey~
cocommedes : (02 May 2015 - 06:36 AM) heyhey
MinY Redish : (02 May 2015 - 04:40 AM) :)
OT5Love : (01 May 2015 - 11:55 PM) :D
Melle :D : (01 May 2015 - 09:50 PM) B)
luthfi : (01 May 2015 - 07:15 PM) hello.. anyone here?
OT5Love : (01 May 2015 - 10:30 AM) :)
TaeminMaknae... : (01 May 2015 - 10:27 AM) Thanks~
OT5Love : (01 May 2015 - 10:26 AM) @Nana: Welcome back ^_^
TaeminMaknae... : (01 May 2015 - 10:20 AM) I'M BACK ~~
Hanalock : (01 May 2015 - 09:31 AM) hello
OT5Love : (01 May 2015 - 08:20 AM) :ph34r:
Mingirl : (01 May 2015 - 05:28 AM) Hi everyone!!!!! nice to be hear after sometime & I feel like shouting SHINee!!!!
amatif zbad : (01 May 2015 - 04:35 AM) Is there any moderator up there?
amatif zbad : (01 May 2015 - 04:35 AM) Urghh....
Hanalock : (01 May 2015 - 03:25 AM) hello
Anya. : (30 April 2015 - 08:48 PM) :ninja:
OT5Love : (30 April 2015 - 07:47 PM) Hi all :)
leejinkiforever : (30 April 2015 - 07:08 PM) pokes :)
Hanalock : (30 April 2015 - 01:02 PM) pokes
Laurizm : (30 April 2015 - 09:16 AM) I was missing SFI so much
luthfi : (30 April 2015 - 08:31 AM) yeeeyy SFI's back back back back!
marybells : (30 April 2015 - 02:42 AM) SFI is baaaack!!! yey!!!
piamadriga;430 : (30 April 2015 - 12:58 AM) glad to be back! :)
StrawberrySh... : (29 April 2015 - 05:27 PM) bless i'm home
PKB888 : (29 April 2015 - 08:05 AM) It's back... :D
danapanda : (29 April 2015 - 08:03 AM) seriously. me too! i feel like sfi was done forever ><
Lasco92 : (29 April 2015 - 07:33 AM) IT'S BACK~~~~ Woohoo~~ Missed this place!!
Ms. Shekinah : (29 April 2015 - 07:13 AM) back back back
cocommedes : (29 April 2015 - 05:32 AM) YAY!
Hanalock : (29 April 2015 - 05:06 AM) we think of Everything and add back back back back to it!
Hanalock : (29 April 2015 - 05:05 AM) it is normal , we are SHINee World
Melle :D : (29 April 2015 - 04:35 AM) @Hanalock: LOL we thought to post the same thing! LOL
Melle :D : (29 April 2015 - 04:34 AM) SFI is back! Back! Back! Back! Back!
Hanalock : (29 April 2015 - 04:34 AM) SFI'S back back back back!~
lul : (29 April 2015 - 12:19 AM) Heeeeeeeeeey guys
OT5Love : (28 April 2015 - 11:00 PM) SFI is back back back back!Yay :)
OT5Love : (28 April 2015 - 10:58 PM) Hi everyone!!! :D Sooo happy to see everyone again ^_^
danapanda : (28 April 2015 - 09:11 PM) i missed everyone!! it's been soo longg!