Jump to content




Photo

120825 Jonghyun


  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#51 Syaaa

Syaaa

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1053 posts

Posted 25 October 2012 - 09:44 PM

Omg this guy xD Jjong you are so cute! I love when you said "Not thinking about you" and when you are spamming. Hahah

KfDSqXA.gif IIEereH.gif


#52 MirnaEleanor

MirnaEleanor

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 263 posts

Posted 27 October 2012 - 03:24 PM

[Fan] If you reply to me, I won’t eat you
[Jonghyun] Eat me


Omg this is damn hot, I already have a fanfic in my mind. This stupid teaser. Jjong please don't do this to me.

dfjhsd.jpg    sdfbanersfi.jpg

I'm existing in the SHINee World

edited by me


#53 minanie.

minanie.

    Ultimate☆Flame ㅍ_ㅍ

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1857 posts

Posted 27 October 2012 - 07:33 PM

LMAO... seriously, Jong's sense of humor is almost single-handedly responsible for me being a closet Blinger. He is making me fall for him because he is just so freaking funny! >< I love all his SNS moments. They never fail to make me laugh.


(plus: ^^ LOL @ Eleanor~! You're so bad... kekekeke)

lani_zpsa51c1216.gif

a9d7faea-12c7-404e-a1eb-5d80a55c89df_zps

Shiny_A_plus @ asianfanfics


#54 Kim_Raina

Kim_Raina

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 48 posts

Posted 27 October 2012 - 08:15 PM

That's why I fell for him at first. He first made me laugh so dang much in Hello Baby and I haven't stopped laughing ever since then ^^ This is why Key loves him too I think. Because Key loves to laugh and Jjong makes him laugh the most out of all the members I think.

Mrs. Raina Kim

Posted Image

Find me @ heartykeykeke on AFF, tumblr or LJ and @ pabo2junlvr on deviantart

The words I live by: "My dream isn't to be the best but to be someone I'm not ashamed to be" -Key


#55 cysmccih

cysmccih

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 355 posts

Posted 03 November 2012 - 02:46 PM

[Jonghyun] Shwiii...... You will need to pee.... Pee is a harmful word so you’ll be spammed
trololol

#56 Mikey Girl

Mikey Girl

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1326 posts

Posted 03 December 2012 - 01:47 AM

lmao! XD i want to get UFO replies from Jonghyu,too. TT_TT
how can i make that account?
btw, thanks for sharing.

Posted Image

너무 사랑해요, 쭝디노 오빠!

Posted Image

icon & banner ©halysia

Posted Image


#57 big-bang-SHINee-SNSD-Boa

big-bang-SHINee-SNSD-Boa

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 28 posts

Posted 07 December 2012 - 06:46 PM

Oh I remember this it is so adorable and him!
Posted Image

#58 camchan

camchan

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 32 posts

Posted 09 December 2012 - 04:44 PM

Being infected by Jonghyun sickness. so cute! thanks for sharing!

#59 vieberryholic

vieberryholic

    ☀☁☂☃

  • Donor
  • PipPipPipPip
  • 222 posts

Posted 11 December 2012 - 07:03 PM

"Cry out loud once. Look at the mirror & shake it off. I've cried like that before & others will have times like that too. Cheer up. You're not alone."

lol. giving me inspirations :P

anyway, thanks for translating :) he's such a cute boy!

"If you don't give up your hopes and dreams, then there would always be a good result or ending." - Minho


PAwAi8J.png

 ©Ms. Julienne


#60 Kim_Raina

Kim_Raina

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 48 posts

Posted 15 December 2012 - 08:47 AM

He's such a troll!! That's why his UFO replies are always my favorite. 'Eat me', 'I don't wanna,' 'there is no such jjong' 'pee is a harmful word so you will be spammed' lollzzzzzz. I love that he says some sweet, meaningful things occasionally too.

Mrs. Raina Kim

Posted Image

Find me @ heartykeykeke on AFF, tumblr or LJ and @ pabo2junlvr on deviantart

The words I live by: "My dream isn't to be the best but to be someone I'm not ashamed to be" -Key


#61 locketylover_bunny

locketylover_bunny

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 290 posts

Posted 15 December 2012 - 11:01 AM

lmao jjong is such a little weirdo haha j/k he's cute and annoying at the same time
Posted Image

#62 TroublemakerCHA

TroublemakerCHA

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 3 posts

Posted 26 December 2012 - 01:05 AM

funny jonghyun xD

#63 rullyhafnayudia

rullyhafnayudia

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 2 posts

Posted 27 December 2012 - 02:51 PM

LOL jonghyun!
but i still love you :)

#64 chocochoissa

chocochoissa

    BACON

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 30 December 2012 - 09:33 PM

Jonghyun is so thoughtful <3
He eagerly replies to every message :)
LOLed at the "eat me"
He also gives words of encouragements. :)

2hzsjg7.jpg

© seetwopm

 

awMFmsZ.png

© Ms. Julienne


#65 YoursJH

YoursJH

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 284 posts

Posted 03 January 2013 - 02:22 AM

Omg, i want to know what all those unknown messages are about!!! It's like jjong answered very sweetly and nicely to it. HMMMMMM

#66 Pei.SHAWOL

Pei.SHAWOL

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3526 posts

Posted 03 January 2013 - 07:11 PM

Jonghyun's replies were hilarious xD
"Eat me" cause he doesn't wanna reply to the fan xP
Some were quite thoughtful and touching, nearly cried when i read it T.T
And why is that Jonghyun is so active on UFO? The other members don't reply? Hardly see the rest..
I think Jonghyun have to stop sleeping at late times though he wanna reply to fans living in other side of the world :/ It's very thoughtful of him but he will get tired for the next day due to insufficient sleep ¦<
Jonghyun oppa, sleep more. So you can grow taller KEKEKE xD

"우리가 간다 울트라 샤이니 변신!"
3a9Blmj.pngdHbCE2j_zpsdb8b772b.png
Banner made by © c_taemin  and Melody

Twitter


#67 ErinChua

ErinChua

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 14 posts

Posted 04 January 2013 - 02:27 AM

Aw jonghyun is sooo cute!! :) I love how he replies his fan so cooly and funnily.

#68 km313

km313

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 41 posts

Posted 04 January 2013 - 10:40 PM

His responses are so sassy! I bet he's very amused with himself when he comes up with replies.

#69 Isabel_1024

Isabel_1024

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 14 posts

Posted 05 January 2013 - 03:24 AM

omg how i love this man he is such a dork but he is so precious. ♥♥♥

#70 Laura1005

Laura1005

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 52 posts

Posted 09 January 2013 - 02:02 PM

so nice i love him

#71 PrincessOnHold_07

PrincessOnHold_07

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 373 posts

Posted 12 January 2013 - 01:58 PM

Me: -unknown-
Jonghyun: ILOVEYOU<333333333333333333333333

if life is just like this. everyone will not speak. right? right?

Posted Image


PrincessOnHold


Twitter -- me2day -- facebook -- tumblr


#72 cy_진기

cy_진기

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 865 posts

Posted 18 January 2013 - 05:34 AM

haha Jonghyun.. he is kind in here,sometimes I think he will reply like Kyuhyun did. so mean like that lol..
I really envy korean citizens.. only from Korea can register UFO, and the foreigners from other countries
can't really contact with them... but some UFOs replies so funny

Avatar © cy_진기


#73 jjongdeulda

jjongdeulda

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 48 posts

Posted 27 January 2013 - 05:00 PM

"[Jonghyun] Cry out loud once. Look at the mirror & shake it off. I've cried like that before & others will have times like that too. Cheer up. You're not alone."

This is just so touching for me... ;_; I think this is why he is my bias, because he can be so silly and goofy sometimes but he can also be really sweet and thoughtful and genuine.

#74 aiiusuarya

aiiusuarya

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 35 posts

Posted 30 January 2013 - 05:31 AM

thank hana for your translite, you are help me... all about jonghyun habit.... B)

#75 Sukine.Kira

Sukine.Kira

    Newbie

  • Donor
  • Pip
  • 20 posts

Posted 02 February 2013 - 07:49 PM

Jjong is so funny! and so very caring. his sweet messages like "you're not alone." oh gosh, what a sweet man





Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

OT5Love : (31 March 2015 - 11:14 AM) :lol:
ananya nayak : (31 March 2015 - 11:10 AM) yes i saw that dance god it's so funny.. everyone's crazy in here :D
amira hasrori : (31 March 2015 - 09:53 AM) wow, cool!
OT5Love : (31 March 2015 - 07:37 AM) Has anyone seen Chok Chok dance? It's hilarious lol xD I was laughing at our cute dorky OT5 :D https://www.youtube....h?v=XNxdSYXNEtw
VeruTzZa : (31 March 2015 - 02:29 AM) you should aks someone to buy it for you as well
ashley_o41 : (31 March 2015 - 01:08 AM) I'm Korea right now, huhu. But I dunno how to get tickets. I heard it's crazy here
Melle :D : (31 March 2015 - 12:29 AM) wanna watch sapphire blue (saphirblau) :(
shiningshinee35 : (30 March 2015 - 11:42 PM) who are you missing? @Kinivi
Kinivi : (30 March 2015 - 08:44 PM) oh gosh! i'm missing someone~ are you here?
jakstar : (30 March 2015 - 08:26 AM) I really want to go and watch them
OT5Love : (30 March 2015 - 08:22 AM) Not me :( Would be a great bday gift though :D
jakstar : (30 March 2015 - 08:13 AM) WHO'S GOING TO SWC4?
shiningshinee35 : (30 March 2015 - 04:17 AM) @Melle :D that's great!!!
Kinivi : (30 March 2015 - 04:01 AM) *pokes*
Kinivi : (30 March 2015 - 04:00 AM) Omg! I can still see my last shout!
jenmonster : (30 March 2015 - 02:03 AM) it's 2500 days with shinee??? how do people know these things ahhahaha ..... well happy 2500 days everyone ~~~
Melle :D : (29 March 2015 - 11:04 PM) @shiningshinee35: :D i'm fine~
OT5Love : (29 March 2015 - 08:37 PM) Gosh I was in love with those black Everybody uniforms!!! <3
lilfreak : (29 March 2015 - 05:09 PM) They were amazing at the music bank at Hanoi!
amira hasrori : (29 March 2015 - 11:15 AM) They came to Malaysia but I can't even see them! :(
ananya nayak : (29 March 2015 - 10:45 AM) #2500DaysWithSHINee :)
shiningshinee35 : (29 March 2015 - 05:11 AM) fine.,, but bored...how about u, Melle??
Melle :D : (29 March 2015 - 02:34 AM) How are you all doin'?
Melle :D : (29 March 2015 - 12:22 AM) B)
OT5Love : (28 March 2015 - 09:38 AM) :)
AnneBear1010 : (28 March 2015 - 12:44 AM) hi :)
Melle :D : (27 March 2015 - 10:39 PM) ^_^
OT5Love : (27 March 2015 - 07:57 PM) hi everyone *waves* :D
Pollychrome : (27 March 2015 - 01:20 PM) Ayyy back in the Sbox after like 9785698e4 years
DHINee : (27 March 2015 - 08:12 AM) :mushroom:
Ririn : (27 March 2015 - 08:08 AM) annyeong
Kinivi : (27 March 2015 - 04:06 AM) :ph34r:
Kinivi : (27 March 2015 - 04:04 AM) :ph4r:
Melle :D : (27 March 2015 - 02:56 AM) wassup!
DeAndra515 : (26 March 2015 - 03:44 PM) how is everyone
DeAndra515 : (26 March 2015 - 03:43 PM) hello
OT5Love : (26 March 2015 - 08:32 AM) ^_^
Eliza_Lim : (26 March 2015 - 08:31 AM) hello :D
Quwanda : (26 March 2015 - 03:06 AM) SHINee <3 for life! because We are SHInee's Wifus <3 xD
itsloel : (26 March 2015 - 02:17 AM) hello there!! newbie here~ basically i forgot my pw and decided to make new one -_-
Key`sLocket : (26 March 2015 - 12:39 AM) ayo!
Melle :D : (25 March 2015 - 08:44 PM) :D B) :D
OT5Love : (25 March 2015 - 08:37 AM) SWC IV in Seoul coming soon in May!!! Woo-woo! :D
Mingirl : (25 March 2015 - 05:38 AM) It feel so good that shinee oppas have a lots of things going on these days.... <3
Mingirl : (25 March 2015 - 05:36 AM) anneyong shawols....
Yeanyeags : (25 March 2015 - 03:43 AM) :ph34r: :ph34r:
Melle :D : (24 March 2015 - 02:33 AM) ^_^
lilfreak : (23 March 2015 - 08:32 PM) I saw that! He's so cute awe
OT5Love : (23 March 2015 - 07:44 AM) Lol :lol:
Melle :D : (23 March 2015 - 01:05 AM) have you watch this? http://www.dailymoti...m/video/x2kagc1 kekeke... that part when onew didn't know that they will have a comeback ^_^ lol