Jump to content




Photo

121031 Key


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 nikitz

nikitz

    Jonghyun

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1564 posts

Posted 31 October 2012 - 07:03 AM

[Key] “할로윈은오늘이지 제대로즐겨야지 야호”
[Key] "Today is Halloween. I'm gonna enjoy it properly woohoo"

Posted Image


Translated by kimchi hana @ shineee.net

Posted Image Posted Image Posted Image

영원히 민호의 누나 ♥ㅍ_ㅍ♥


#2 Jencheermathholic

Jencheermathholic

    온유's ♥

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 242 posts

Posted 31 October 2012 - 07:07 AM

Omgosh Key looks so scary hahaha I wonder who did the make up for him >< Not a bad choice (Y) dressed up as Joker (: hahaha i bet his fans won't even know that he is Kibum :3
http://i49.tinypic.com/15mea0o.jpg

#3 phantomous

phantomous

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 31 October 2012 - 07:09 AM

oh my god I love it! He looks so cute and bad ass at the same time

#4 lovetaemin413

lovetaemin413

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 31 October 2012 - 07:10 AM

that was seriously scary and creepy and i don't even know how to describe it but yeah....... how am i supposed to sleep now keybum?? how????

#5 replayedmelody

replayedmelody

    Onew

  • Global Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2304 posts

Posted 31 October 2012 - 07:12 AM

Oh dear, that is frightening, but that's a really good costume! I seriously thought about being Batman this year...and now I think I will.

"Different is not wrong." -Kim Jonghyun

MdA5tiW.gifXCoAmtQ.png?1?2318

You make my life colorful~

Key banner by my lovely yeobo, Cecilia (Anya.)


#6 xueqiee

xueqiee

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 446 posts

Posted 31 October 2012 - 07:13 AM

omfg he seriously scared me!!!!!! wow key SERIOUSLY! oh god im not going to forget this

[ lee jinki ] [ shinee ]
Posted Image


#7 moon89

moon89

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 527 posts

Posted 31 October 2012 - 07:14 AM

omg Key! XD I didn't even recognize him at first!
I'm very curious about other members' costumes :xD

#8 Locket4life622

Locket4life622

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 114 posts

Posted 31 October 2012 - 09:03 AM

I still can't get over Kibummie's Joker photos! He looks so awesome wish i could pull that look off kekeke~

#9 Minbooboo

Minbooboo

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 366 posts

Posted 31 October 2012 - 10:39 AM

the face he made in the middle is so funny looking!! key oppa why are you like this? haha he still looks cute.

Posted Image Posted Image

credit: halcyon@SFI | TUMBLR | credit: Jeonja@SFI


#10 justfornothing

justfornothing

    Newbie

  • Donor
  • Pip
  • 40 posts

Posted 31 October 2012 - 10:46 AM

Am I crazy or does he look like an 8 year old here??? Don't get me wrong I love the costume - really well done. Somehow it just makes him look suuuper young though.

#11 hashimoto03

hashimoto03

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 4 posts

Posted 31 October 2012 - 04:58 PM

Key Oppa laser eyes...He looks really aewsome OwO
~ I promise to, as a Taemint always support my Maknae Taemin and walk with him to the ends of the Earth. I promise to support him and respect his decisions and I also promise to spread the Minty love to the ends of the Earth. I am proud to be a Taemint ~


#12 Rebecc

Rebecc

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 4 posts

Posted 31 October 2012 - 05:50 PM

Wow. I didn't recognize him at first, but he looks awesome! The second pic is funny xD

#13 teatime

teatime

    ♡Eternal☆Locket♡

  • Media Team
  • PipPipPipPipPip
  • 913 posts

Posted 31 October 2012 - 06:59 PM

How can he look so hot as a crazy joker?! Key is amazing and he never ceases to bring a smile to my face! The middle pic is my favorite!

Posted ImagePosted Image
Cr: Shawol4lfy| Cr: Onew_Princy | Cr: Shawol4lfy
Posted Image

Join the 6th anniversary contest!♡


#14 shilalaby

shilalaby

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Posted 31 October 2012 - 09:25 PM

gosh key you're scary. i can't recognize him at all LOL
key really is a fun person
i wonder if other members did something to celebrate halloween.

Posted Image

Posted Image

because certain diva & an adorable tofu never fail to make my day


#15 minanie.

minanie.

    Ultimate☆Flame ㅍ_ㅍ

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1850 posts

Posted 31 October 2012 - 09:32 PM

I love it I love it I love it I love it I love it!!!! I am so glad Kibum went with this~!!! :D he rocked it hardcore. Is it weird that I am strangely attracted to him in this get up?! XD

I hope he got lots of candy~ :3

lani_zpsa51c1216.gif

a9d7faea-12c7-404e-a1eb-5d80a55c89df_zps

Shiny_A_plus @ asianfanfics


#16 desiaprilia

desiaprilia

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 62 posts

Posted 01 November 2012 - 03:27 AM

are you enjoying that costume?? kekekeke.... fortunately i saw this pict with ma friend.. ahaha so i'm not scarry.. *cover my eyes with blanket*
SHINee is my sun

#17 keyku

keyku

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 01 November 2012 - 10:09 AM

lol i saw his me2day from an article and i was so shocked then laughing so hard till I fell from my chair.
this kid is so awesome. JoKEYr jjang~! :D

Posted Image


#18 aiden.

aiden.

    key's little freak

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1668 posts

Posted 01 November 2012 - 12:10 PM

Key being a Joker is everywhere! It's so scary!!!
I wonder if Jonghyun dressed up as Batman =))

oie_1182553YhW2wDpL_zps8422b615.gif oie_118274pJWYo2En_zps6d5dbc8d.gif oie_1182755pm9cyD2n_zps0bceed5d.gif

under the rule of the jungle, the weak gets devoured.

twitter: mkeydino | tumblr: randomslack | lj: milkeydino

original gifs cr. qmimin[color=#0000ff] @ tumblr


#19 PolkaPokkydot

PolkaPokkydot

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 340 posts

Posted 01 November 2012 - 03:19 PM

Key looks fabulous! Is it me or does he just look amazing with whatever he's wearing?
I'm sure he had a super fun Halloween!

#20 locketylover_bunny

locketylover_bunny

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 290 posts

Posted 04 November 2012 - 05:42 PM

im kind of scared of him here yet i still get the feels to rub my face on his chest lol j/k
Posted Image

#21 ihearttaem

ihearttaem

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 45 posts

Posted 09 November 2012 - 11:14 PM

I'm wondering what the other members use for custome... Onew maybe was a chicken, Taemin dressed like MJ in Thriller, Jjong as a puppy and Minho as... Minho? lol

Thank you for sharing!

#22 keybums

keybums

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 32 posts

Posted 02 December 2012 - 01:05 AM

i wish i could have saw him trick or treating!! very nice costume key!

#23 shineessnowflake

shineessnowflake

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 761 posts

Posted 08 December 2012 - 08:33 PM

Wow! I can't believe how hot and scary he is at the same time! :D This is such a great, high-quality costume.

#24 chocochoissa

chocochoissa

    BACON

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 30 December 2012 - 09:12 PM

OMO. I didn't recognize him at first! This is creepy but knowing it was key, it became cute! ;)

2hzsjg7.jpg

© seetwopm

 

awMFmsZ.png

© Ms. Julienne


#25 chiqxtaemin

chiqxtaemin

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 340 posts

Posted 06 January 2013 - 05:21 AM

wahaha =D
kinda scared but it's okay ..
it's our diva anyways ~~

iMdeH.png






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Buy a raffle ticket for your chance to win a rare SHINee Maypole 2011 shirt!

katy jennifer : (22 July 2014 - 10:44 AM) ow, thanks :D
marybells : (22 July 2014 - 10:44 AM) what a nice plan... I'll look for some goodies too in exchange of those! kekeke
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:42 AM) keke, maybe I'll send some more pics there
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:41 AM) kays, happy reading ;)
marybells : (22 July 2014 - 10:41 AM) im still on twitturrr :D
marybells : (22 July 2014 - 10:41 AM) see u anytime!
marybells : (22 July 2014 - 10:40 AM) I'll still be online but quite busy (o.o)
marybells : (22 July 2014 - 10:40 AM) I'll be reading your 2nd recommendation on my phone...
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:39 AM) see you tommorow then?
marybells : (22 July 2014 - 10:39 AM) logging off from the pc, I just realized it's already 3am :D
marybells : (22 July 2014 - 10:38 AM) wait...
marybells : (22 July 2014 - 10:38 AM) hahaha right!
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:37 AM) lol, even our devices can't contain feels
marybells : (22 July 2014 - 10:36 AM) my connection's spazzing from the spam! lol
marybells : (22 July 2014 - 10:36 AM) I can say "you punk!" *onew style* but I'll still love the spam :D
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:27 AM) sent :D
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:22 AM) kekeke you'll love until the next spam lol :lol:
marybells : (22 July 2014 - 10:21 AM) I LOOOVE YOU!!! :D
marybells : (22 July 2014 - 10:21 AM) pm! pm! :D
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:15 AM) I can search my history and pm you if you want
marybells : (22 July 2014 - 10:15 AM) with the OnDrew stuff *sigh* I only got to save the gifs... I guess I was too chatty here :(
marybells : (22 July 2014 - 10:14 AM) yep TT^TT
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:13 AM) the ones in the spam?
marybells : (22 July 2014 - 10:11 AM) @katy I couldn't see the previous links u sent earlier.. im gonna need to search for it again :(
danapanda : (22 July 2014 - 10:10 AM) hiya!
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:10 AM) @mary: oww, awesome
marybells : (22 July 2014 - 10:10 AM) hi Dana, call me Mary ;)
marybells : (22 July 2014 - 10:09 AM) @katy the jabbas were ABDC season1 champs, I was lucky to see them live twice :D
danapanda : (22 July 2014 - 10:09 AM) i check it but its like. LOL when was the last time i was on the shout box T^T
danapanda : (22 July 2014 - 10:09 AM) hello katy lol. i haven't been on sfi for a while..
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:08 AM) call me katy ;)
danapanda : (22 July 2014 - 10:07 AM) hello katy jennifer and marybells :D
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:07 AM) hello dana ^^
marybells : (22 July 2014 - 10:07 AM) a-yo! :D
katy jennifer : (22 July 2014 - 10:07 AM) i don't really know about the jabbawockeez, but wikipedia says his dance crew is hip hop, so I'm thinking the choreo might be like the one for run it
danapanda : (22 July 2014 - 10:04 AM) hello yallsss :D
marybells : (22 July 2014 - 10:03 AM) he's from ABDC season 2, so I guess they're sorta like the Jabbawockeez
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:59 AM) oh, niiiice ^^]
marybells : (22 July 2014 - 09:59 AM) our bdays are exactly the same :D
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:58 AM) and yeah, he's an "angel"
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:57 AM) twin? why?
marybells : (22 July 2014 - 09:52 AM) ooohh... angelic headband! :D
marybells : (22 July 2014 - 09:51 AM) I had to research Brian Puspos.. he was my twin!
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:43 AM) really?
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:43 AM) http://taeminope.co....ost/92473629378 the headband suits him *cough*
marybells : (22 July 2014 - 09:43 AM) oh the comeback! it flooded IG last weekend!
marybells : (22 July 2014 - 09:40 AM) yep, 1st stanza then they moved to the bridge part
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:38 AM) I think we're in for a comeback http://jungkookie-ta...ors-but-this-is
katy jennifer : (22 July 2014 - 09:35 AM) yeah, I dug out the lyrics and they skipped a part
marybells : (22 July 2014 - 09:28 AM) vocals?