Jump to content




Photo

121031 Key


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 nikitz

nikitz

    Jonghyun

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1564 posts

Posted 31 October 2012 - 07:04 AM

[Key] “할로윈은오늘이지 제대로즐겨야지 야호”
[Key] "Today is Halloween. I'm gonna enjoy it properly woohoo"

Posted Image


Translated by kimchi hana @ shineee.net

Posted Image Posted Image Posted Image

영원히 민호의 누나 ♥ㅍ_ㅍ♥


#2 xueqiee

xueqiee

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 446 posts

Posted 31 October 2012 - 07:14 AM

omg key this is so scary seriously!!!!!! he doesn't look like... key! cryin

[ lee jinki ] [ shinee ]
Posted Image


#3 Lasco92

Lasco92

    I love ZOMBee's

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1556 posts

Posted 31 October 2012 - 07:27 AM

oh my gosh!!!! he actually dressed up!!!! yay!!!!
i was wondering if they'd do something!!!
he looks awesome!!!

#4 minho1lover

minho1lover

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 351 posts

Posted 31 October 2012 - 07:32 AM

This is an epic costume! I wonder if the others dressed up too.
Sarai <3 Minho

#5 Alalute

Alalute

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts

Posted 31 October 2012 - 07:43 AM

This is the most perfect costume for him. Creepy and cool..

Posted Image

Forever shall the wolf in me desire a sheep in you


#6 fighting1

fighting1

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 7 posts

Posted 31 October 2012 - 07:43 AM

is it for event ? or he dress up for fun ? or he celebrate Halloween with frn ? ahhh..so many q now .....hehe

#7 Locket4life622

Locket4life622

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 114 posts

Posted 31 October 2012 - 08:54 AM

OMG have i told anyone here how much i love this man?! If not then....KEY IS SO SEXY AS THE JOKER WAE MUST HE DO THIS TO ME!!!!!!! *faints*

#8 Minbooboo

Minbooboo

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 366 posts

Posted 31 October 2012 - 10:37 AM

oh no key the joker!! *runs away* i cant imagine key as the joker. haha happy SHINeeween key!!

Posted Image Posted Image

credit: halcyon@SFI | TUMBLR | credit: Jeonja@SFI


#9 desiaprilia

desiaprilia

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 62 posts

Posted 01 November 2012 - 03:23 AM

B) Kim keybum as always.. that's good costume.. who are you?? JokerKey ....

those costume... that blood.. whaa.. Happy Haloowen kibum-ah
SHINee is my sun

#10 aiden.

aiden.

    key's little freak

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1668 posts

Posted 01 November 2012 - 12:09 PM

Kibummie really scared me for real with this pic :'(( It looks so real!
Yet, he is the most good-looking Joker I've ever seen (including Heath Ledger)!!

oie_1182553YhW2wDpL_zps8422b615.gif oie_118274pJWYo2En_zps6d5dbc8d.gif oie_1182755pm9cyD2n_zps0bceed5d.gif

under the rule of the jungle, the weak gets devoured.

twitter: mkeydino | tumblr: randomslack | lj: milkeydino

original gifs cr. qmimin[color=#0000ff] @ tumblr


#11 danapanda

danapanda

    rabbit time♥

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 439 posts

Posted 01 November 2012 - 07:17 PM

omg.. i knew he dressed up as the joker but when i looked at, the picture again, it scared the heck out of me.. If he came out of no where with this costume, I think i wouldve ended up crying ㅠ_ㅠ

#12 jayzeeshinee

jayzeeshinee

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 154 posts

Posted 01 November 2012 - 09:34 PM

Omooo~ Diva Key?! I didnt recognize him! Wow~ Creative Haloween costume! :DD
Key~ You look sooo scary! A joker. ><

#13 fighting1

fighting1

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 7 posts

Posted 01 November 2012 - 10:32 PM

key bum joker..... nt scary though..cuz is Kim kibum..hehe hehe ...well..he really enjoy ..so Gd .......

Edited by fighting1, 02 November 2012 - 12:38 AM.


#14 sunshinee235

sunshinee235

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 37 posts

Posted 02 November 2012 - 03:58 AM

omg so scary lmao key jjang! <33

#15 mira cobarrubias

mira cobarrubias

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 117 posts

Posted 04 November 2012 - 05:55 AM

haha..he really looks so scary...I almost did not recognize him.

#16 locketylover_bunny

locketylover_bunny

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 290 posts

Posted 04 November 2012 - 05:20 PM

Key bb!! i never thought i'd like a clown so much >< *shivers* (hate clowns) But BB makes it look good :) in a scary dont stare at me too long kinda way lol
Posted Image

#17 ihearttaem

ihearttaem

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 45 posts

Posted 09 November 2012 - 11:11 PM

Gosh, Joker <3
I really loved him for this! So cool!

Thanks for sharing!

#18 SharonK

SharonK

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 123 posts

Posted 14 November 2012 - 02:58 PM

Epic!!! I bet he left everyone with an open mouth ;D he looks very cool

Posted Image

I just want you in my world

Tumblr // Twitter // LJ // AFF


#19 dabadubu

dabadubu

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 83 posts

Posted 16 November 2012 - 12:41 AM

omo this is my first time seeing this photo of keybum! Idk what to say about JoKeyr lmao.

#20 Erisan101

Erisan101

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 4 posts

Posted 23 November 2012 - 01:52 PM

I love how fearless he is xD Key loves being the center of attention~

#21 keybums

keybums

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 32 posts

Posted 02 December 2012 - 01:01 AM

key looks so cool as the joker but he still looks nice ^^

#22 AngelaLovzKey

AngelaLovzKey

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 168 posts

Posted 20 December 2012 - 10:31 PM

haha, I think he is the most handsome joker forever!!!
Posted Image

#23 shinee_soshi

shinee_soshi

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 10 posts

Posted 21 December 2012 - 03:49 AM

he don't look like him... so creepy! this reminds me of Epic High's Tablo...hehe...

Posted ImagePosted ImagePosted Image


#24 dubu_manknae

dubu_manknae

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 40 posts

Posted 26 December 2012 - 11:04 AM

OOOHH! KiBummie is dresssed as his favorite character!! The Joker In 'The Dark Knight' :D B)
HE LOOOKKKSS FREAKISSHHLLLY AHH~MAA~ZIIING~ :excl:

#25 chocochoissa

chocochoissa

    BACON

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 30 December 2012 - 09:13 PM

Okay, I just want to ask: Is he cosplaying? :D
Why did he dress up like this? :)

2hzsjg7.jpg

© seetwopm

 

awMFmsZ.png

© Ms. Julienne






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Buy a raffle ticket for your chance to win a rare SHINee Maypole 2011 shirt!

Onrie : (28 July 2014 - 06:32 PM) good morning! n_n
ananya nayak : (28 July 2014 - 06:14 PM) Good Morning shawols ^_^
Gishinee! : (28 July 2014 - 04:57 PM) Hello!!!!! :wub:
StrawberrySh... : (28 July 2014 - 03:45 PM) yooo
Pollychrome : (28 July 2014 - 02:08 PM) [I love SHINee the most though]
Pollychrome : (28 July 2014 - 02:07 PM) I feel the need to say that I love you all, and I love Kpop, no matter how confusing fandoms can be at times. :<3: :<3: :<3:
Pollychrome : (28 July 2014 - 02:05 PM) asdfghjkl
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:42 AM) http://seoprettae.tu...l-reaction-of-a
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:42 AM) check this out
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:41 AM) yup :D
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:37 AM) Lol, my guess is right..hehehe,,,it reminds me of ALee,,is she from Romania too right?
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:24 AM) Romania ^^
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:24 AM) from Philippines..hehehe... gwenchan, i also forgot yours too.
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:21 AM) where are you from? I forgot TT.TT
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:20 AM) mee too, although I'm still kinda young to do that on my own keke
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:19 AM) aishhh,,, i really love to travel especially to new places. I love to learn and adapt from their cultures!
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:15 AM) hahaha you're welcome
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:14 AM) Wow! ya, let me come! kekeke.. :P
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:12 AM) keke Germany. more like a camp
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:09 AM) Eodie? woahhh,,i wanna come!!
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:09 AM) Lool.,,coz' i have been to busy,,,and whenever i will come here, i don't have the luxury of time. T_T I just even got the time now.
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:03 AM) nothing much, lazing (is that even a word?) around and preparing for a trip
katy jennifer : (28 July 2014 - 08:03 AM) stranger because I never see you around here anymore xD
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:01 AM) how about you?
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:01 AM) Aishhh,,,nothing special, i have been so busy...
amatif zbad : (28 July 2014 - 08:01 AM) Yaaa,,, why stranger??? T_T
katy jennifer : (28 July 2014 - 07:53 AM) so? how have you been?
katy jennifer : (28 July 2014 - 07:50 AM) ^^ hello to you too, stranger kekeke
amatif zbad : (28 July 2014 - 07:48 AM) Lol,,,annyeong Jen! :D
katy jennifer : (28 July 2014 - 07:25 AM) a-yo fatima, come join
katy jennifer : (28 July 2014 - 07:23 AM) sure, how could I miss BN?
KiWiAcToR : (28 July 2014 - 07:21 AM) hello guys~ anyone on tonight?
KiWiAcToR : (28 July 2014 - 07:20 AM) touch my badeeeehhhh!!
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:54 AM) byez, stay safe ;)
marybells : (28 July 2014 - 06:54 AM) see yah! mwah! *out*
marybells : (28 July 2014 - 06:54 AM) none yet T^T
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:53 AM) kays ^^
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:53 AM) owww :((((( still no wifi at home?
marybells : (28 July 2014 - 06:53 AM) if u have goodies, you know where to drop them ;)
marybells : (28 July 2014 - 06:53 AM) it's time for me to go...
marybells : (28 July 2014 - 06:52 AM) sooo...
marybells : (28 July 2014 - 06:52 AM) wohohoho...
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:50 AM) we're the evil duo hahaha
marybells : (28 July 2014 - 06:49 AM) i think we're just a bad combination hehehe
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:46 AM) that means it rubbed off on me. or maybe MY craziness rubbed off on you lol
marybells : (28 July 2014 - 06:45 AM) or maybe im just crazy! hahaha
marybells : (28 July 2014 - 06:42 AM) yeah! hahaha
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:42 AM) hahaha we should debut. as a gag program or sth
marybells : (28 July 2014 - 06:40 AM) and i'm front! lol
katy jennifer : (28 July 2014 - 06:39 AM) aaaand, I'm back hahaha