Jump to content




Photo

121225 Taemin


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 red

red

    箱入り❒

  • Translator
  • PipPipPipPipPip
  • 502 posts

Posted 24 December 2012 - 10:06 PM

"1000 Years, Always Be By My Side" Special: MV Shooting Episode

Posted Image


Posted Image


Right next to the MV filming location is a sea. Even though it was quite a steep path towards the beach, Taemin still wanted to watch the sea from up-close so he went out for the adventure!
Taemin who determined to take the picture of the high wave gathered his courage and got into the sea. After that his pants were completely wet (laugh)

Source/Credit: minoutshine
Translated by: red @ shineee.net

#2 yuya0718

yuya0718

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 54 posts

Posted 24 December 2012 - 10:13 PM

Ohhh Taemin be careful,,you so close very dangerous
But if you happy it's ok kekekeke..

Happy christmas day Taemin-ah,,,,happy holiday

#3 QREYING

QREYING

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 62 posts

Posted 24 December 2012 - 10:17 PM

Taemin likes sea very much, doesn't he? :<3: Aaah my precious sweet summer child, look at him just carelessly standing there, so close to the wave, but as long as he is happy, I'm happy too :<3: SHINee, please have be happy ok~~~ :<3: :<3: :<3: :<3: :<3:

#4 ShiningTaemin:3

ShiningTaemin:3

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 94 posts

Posted 24 December 2012 - 10:29 PM

aww.. Taemin sure love sea.. he wanted to see it close up tho he knows he'll get wet by it.. and he do want to swim with the dolphins too... aww.. if only i can do it too... i cant swim... im the type of side pool girl... huhuhuh

Posted Image

. . . . . . . . ShiningTaemin:3 @Twitter @Tumblr


#5 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2590 posts

Posted 24 December 2012 - 10:33 PM

Lol.. It's okay if your pants were wet Teamin. As long as you're happy seeing the waves up close. :D

Posted Image

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#6 lalalaJN

lalalaJN

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 48 posts

Posted 24 December 2012 - 11:13 PM

The waves look so huge and strong!!
Be careful while you have fun taemin!!~ :D

#7 Fooz57

Fooz57

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2072 posts

Posted 25 December 2012 - 12:26 AM

Be careful Taeminnie! I love the sea, too, so I understand. I hope you enjoyed watching the waves!

#8 Tiffany Rudianto

Tiffany Rudianto

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 2 posts

Posted 25 December 2012 - 12:37 AM

Oppa be carefull. And ˆ⌣ˆ you're so cute oppa 사랑해


#9 Syaaa

Syaaa

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 960 posts

Posted 25 December 2012 - 12:39 AM

Woaaa. Daebak. Taemin, you are so cool. Haha
But the waves looks so dangerous D;

vdUTScW.png

3rjZVrm.png

 

 


#10 Alalute

Alalute

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 566 posts

Posted 25 December 2012 - 02:07 AM

Personally I'm scared of sea especially during winter. But I love that he is now afraid to wet himself (hehe)

Posted Image

Forever shall the wolf in me desire a sheep in you


#11 Cyfyndyfy

Cyfyndyfy

    (〜 ̄▽ ̄)〜

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 965 posts

Posted 25 December 2012 - 08:17 AM

I wish he got to go to the beach more often. :l I love this picture so much but at the same time, he seems so lonely out there. Then the next instant his members run up behind him and push him head first into the ocean. lol

"I can't hide who I am. I can't say things I don't mean, say that I like things I hate or hate things I like. And more than anything, I can't lie to myself."

Posted Image

Credits to mejiaas


#12 'Dara Holic

'Dara Holic

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 384 posts

Posted 25 December 2012 - 12:05 PM

I'm with Alalute, the wave seems to be extra huge! I like the sea too, is my passion, but....oh, jesus. That wave was awesome! I love you taeminnie, you're not alone ♥~ Wish all the best for you.

#13 asdf1111

asdf1111

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 42 posts

Posted 25 December 2012 - 08:22 PM

Taem bby~ you're so cute ;u; but the next time... can you give us a cute selca? ;;

#14 **LoveShine**

**LoveShine**

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 59 posts

Posted 25 December 2012 - 10:19 PM

Those waves make me want to surf! I wonder how Taemin would do on the waves...

#15 Taeminnie_Taemint

Taeminnie_Taemint

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 507 posts

Posted 26 December 2012 - 06:43 AM

Want to be looks cool, Taeminnie? LOL
You're so cool, but, be careful, the waves is scary, dear...

#16 TaeHeen

TaeHeen

    Jonghyun

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posts

Posted 26 December 2012 - 02:56 PM

wow! OMG... Taem Be Careful!! Its nearly as tall as you!
Good to know you took the risk to take a picture... becoming a man now huh?

Posted ImagePosted Image

madebyTaeHeen


#17 intanku

intanku

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 620 posts

Posted 26 December 2012 - 04:12 PM

Adrenaline junkie and happy taemin...hehehe...such adventures guy...cute Taemin :D

^▽^


#18 bananadancer

bananadancer

    Taemin's Creeper ♥`~

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3497 posts

Posted 03 January 2013 - 10:56 AM

zomg zomg zomg (@!*(@)*!@!\
wae you such a CUTTIE PIE?!

LOL i swear even if he's already got the tough exterior of a "namja", he's still a kid deep inside...
i mean, he insisted to go see the waves LOL
i bet he was all like "meeeeehhh, me hash got wet in the process O^^O but it was fun anyway"
ROFLMAO~ this boy <3

nboy_zps8398c88d.gifbbboy_zps6e0eb0e2.gif

siggies ©ihottaru icon ©coyah Twitter Live Journal
"Fiction is a web of lies spun to arrive at a greater truth."
Chaptered:
{x} {x} OneShots: {x} {x} {x} {x} {x} Drabbles: {x} {x} {x}


#19 ChoiAffley

ChoiAffley

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5834 posts

Posted 10 March 2013 - 06:16 AM

Oh boy!!! high waves are really good.
Taemin looks so cool but plz be careful.

Posted Image

xggnyo.jpg

  nz39xi.jpg

A thousand hearts would be too few to carry all my love for you


#20 Captain Pucca

Captain Pucca

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2466 posts

Posted 24 March 2013 - 07:13 PM

Aw that's so cute<3

He even got his pants wet heh heh, what a baby!

The photo is all deep and emotional looking LOL

But in reality he was probably laughing~






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Team SFI is now hiring! Apply to be a Translator, SHINee Subber, Encoder, Uploader, Media Team, or Moderator.

RaihannaRazini : (17 April 2014 - 06:22 PM) PrayForSouthKorea ... emm T_T
Shawol_17 : (17 April 2014 - 08:32 AM) :( #PrayForSouthKorea
Key`sLocket : (17 April 2014 - 08:08 AM) neh.
Choi Hana. : (17 April 2014 - 07:57 AM) Hi, anyone here? :(
_Onyeonee : (17 April 2014 - 07:42 AM) 20 confirmed dead already, I'm scared they'll find more people dead ..
StrawberrySh... : (17 April 2014 - 06:39 AM) boo
Laila_Flames : (17 April 2014 - 06:25 AM) yeah the best we can do is to Pray.
Key`sLocket : (17 April 2014 - 06:23 AM) ah, neh. I saw the news. Poor ppl! neh, we can only pray for them!!! ~
Key`sLocket : (17 April 2014 - 06:15 AM) what happened?!
maibee : (17 April 2014 - 05:54 AM) thanks guys
maibee : (17 April 2014 - 05:53 AM) excuse me! which episodes of Star King that Minho was on?
amatif zbad : (17 April 2014 - 05:41 AM) Yes Ananya nayak,,,let us all pray for them,,,:(
ananya nayak : (17 April 2014 - 05:34 AM) pray for south korea :( :(
Choi Hana. : (16 April 2014 - 10:33 PM) YeepadyYeeepadyYapYapYapYap
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:56 PM) are getting coal for christmas
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:56 PM) Minho has decied that you'
_Onyeonee : (16 April 2014 - 07:29 PM) :glare:
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:03 PM) SANTA CHOI
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:03 PM) and out pops....MINHOHOHOHOHOHOHOOO
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:02 PM) *you hear hooves on the roof* you creep into the living room *someone slides down the chimney*
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:02 PM) *snow is falling* *sleigh bells in the air*
Pollychrome : (16 April 2014 - 07:01 PM) ooohohohhoohminhohohoh
Key`sLocket : (16 April 2014 - 01:15 PM) lol
Jayden09 : (16 April 2014 - 01:14 PM) Don't die on me :P
Key`sLocket : (16 April 2014 - 01:10 PM) Shiraeyo!!! :P
Jayden09 : (16 April 2014 - 01:01 PM) Stop watching them xD
Key`sLocket : (16 April 2014 - 12:46 PM) somebody heeeeeeeeelp meeee!!! My tummy hurts from so much lol!!! Omg, BAP!!! :lol: :lol: :lol:
Pollychrome : (16 April 2014 - 10:07 AM) blasphemy. I'm so ready for the official video to drop
bananadancer : (16 April 2014 - 09:18 AM) Lol Heen.
TaeHeen : (16 April 2014 - 09:10 AM) im not supposed to. T_T
TaeHeen : (16 April 2014 - 09:10 AM) lol
StrawberrySh... : (16 April 2014 - 08:48 AM) i think so?
TaeHeen : (16 April 2014 - 08:48 AM) am i supposed to like exo's overdose?
Pollychrome : (16 April 2014 - 08:39 AM) :ninja: :ninja: :ninja:
StrawberrySh... : (16 April 2014 - 08:23 AM) taken care of dw
Menggy : (16 April 2014 - 06:58 AM) Looking for a mod! Heeelp huhu
SHINeeWORLD+... : (16 April 2014 - 06:39 AM) Hey is anyone still online?
Key`sLocket : (16 April 2014 - 06:13 AM) what SHINee stage?!
KawaiiBummie : (16 April 2014 - 06:11 AM) shines stage?
DHINee : (16 April 2014 - 06:09 AM) hi byul! ^^
Key`sLocket : (16 April 2014 - 06:08 AM) hi!~
Star_Byul : (16 April 2014 - 06:02 AM) Hiiii @DHINee :D
amatif zbad : (16 April 2014 - 06:00 AM) Hello everyone,,,,I'll brb later,, :P
DHINee : (16 April 2014 - 05:59 AM) hi theeeere! :D
Choi Hana. : (16 April 2014 - 05:58 AM) Yeah I'll catch up with civilization later xD
Key`sLocket : (16 April 2014 - 05:57 AM) u should: is WOW!!! keke
Choi Hana. : (16 April 2014 - 05:55 AM) I haven't ~
Key`sLocket : (16 April 2014 - 05:53 AM) OMG, can`t stop listening to EXO`s overdose!!! :wub:
Key`sLocket : (16 April 2014 - 05:46 AM) oh, really Byul? cool
Choi Hana. : (16 April 2014 - 05:45 AM) XD