Jump to content




Photo

121228 Choi Hyunwoo, Onew


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 kimchi hana

kimchi hana

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6424 posts

Posted 27 December 2012 - 11:01 PM

Posted Image
Hyunwoo: @skehehdanfdldi Change your picture kekekekekekekekeke I was so shocked kekekekeke you should have mentioned me at least kekeke I didn't know it was you keke
Onew: @magicianchoi Haha.. ^^



Translated by: @shiningtweets

#2 Aninha

Aninha

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 268 posts

Posted 27 December 2012 - 11:12 PM

He should change his picture... seriously.
At least something funny... I can't look to that egg anymore. lol

Posted Image

You're my hero...


tumblr x twitter


#3 Hanazaki

Hanazaki

    이태민<3

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5586 posts

Posted 27 December 2012 - 11:16 PM

I didn't know that was his twitter too! No profile picture, seemingly random twitter username. Aigoo Onew, why so lazy? Haha

Posted Image


#4 ajijujejo

ajijujejo

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 49 posts

Posted 27 December 2012 - 11:25 PM

Is he onew's friend?
btw i like onew's avatar stay like that. kinda special(?) it just male me anxious haha just saying :)

#5 Guest_nurizbah_114_*

Guest_nurizbah_114_*
  • Guests

Posted 27 December 2012 - 11:31 PM

wondering why he doesn't change his profile pic...maybe he like egg more..he really funny person :wub:

#6 intanku

intanku

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 621 posts

Posted 27 December 2012 - 11:36 PM

he seldom take his selca...Lee Jinki!!pls change ur profile picture and put ur selca :D
but as we all know...he is like in his own world...hehehe...luv ya Jinki!! :D :wub:

^▽^


#7 mimivivipipi

mimivivipipi

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 130 posts

Posted 27 December 2012 - 11:43 PM

i think he doesn't know how to change his avatar hahaha.

#8 lalalaJN

lalalaJN

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 48 posts

Posted 27 December 2012 - 11:44 PM

I hope he can put his own photo too!!
Hehehe then I can look at my twitter and smile everyday HAHAHA :P

#9 mya saira

mya saira

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 92 posts

Posted 28 December 2012 - 12:55 AM

he should change his picture, not using that egg anymore...
why he don't want to use his own picture, even with his anipang...
Onew..Onew..you seriously make me smile everyday ^_^

#10 Meronew

Meronew

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 64 posts

Posted 28 December 2012 - 01:57 AM

I dont know that hyunwoo but i agree with him. Thats enough for that egg. I want to see his face in his twitter but i dont think he will change with selca if he changes it someday he'll probably put a candypang pic or something funny again :D

#11 jinkicin

jinkicin

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 663 posts

Posted 28 December 2012 - 02:42 AM

~lol what a good tweet. u should tell him to change our onew avatar soon hyunwo nim :P

#12 Tatsumi

Tatsumi

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 496 posts

Posted 28 December 2012 - 02:53 AM

Noooooooo don't change the egg!!! Us mvps have grown so attached, Magician Choi, you mind your own business, don't tell our spark of inspiration what to do, ok?

#13 Ayane

Ayane

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 362 posts

Posted 28 December 2012 - 04:27 AM

Hyunwoo is a magican for SM I think
...but Onew really should change his pic...into a picture of a bunny? :D

#14 papiermache

papiermache

    Chicken

  • Retired
  • PipPipPipPip
  • 222 posts

Posted 28 December 2012 - 06:53 AM

Noooooooo don't change the egg!!! Us mvps have grown so attached, Magician Choi, you mind your own business, don't tell our spark of inspiration what to do, ok?


I agree, don't change the egg!!! It's all part of his weird charm lol. Egg is the baby form of chicken anyhoo and we know how much he loves chicken.

ChEw ftw!

#15 Lasco92

Lasco92

    I love ZOMBee's

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1605 posts

Posted 28 December 2012 - 07:17 AM

hahahaha i remember that magician guy from Star King!!!
and in one episode he made MInho say 'oh la la, oh la la'!! hahaha so hilarious!!! i can't ever forget it!!!

#16 chocochoissa

chocochoissa

    BACON

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 30 December 2012 - 08:16 PM

Hahaha! Onew should evolve. He has been an egg for how many months now :) He should be a chick now, eh? ;)

2hzsjg7.jpg

© seetwopm

 

awMFmsZ.png

© Ms. Julienne


#17 joli_bebe

joli_bebe

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 225 posts

Posted 31 December 2012 - 10:02 AM

maybe it's because it's still not that long since he used twitter that's why he hasn't changed the egg. after a while, he'll prolly change it into a chick and then eventually into a chicken ~! lol

-=*FREVER SHAWL*=-

Posted Image Posted Image

http://mintaejinki.tumblr.com


#18 boeunnie

boeunnie

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 43 posts

Posted 31 December 2012 - 10:43 AM

bahaha i've grown so attached to the egg...! onew sangtae~

#19 Pei.SHAWOL

Pei.SHAWOL

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3526 posts

Posted 01 January 2013 - 04:38 PM

Should we send him a OnChick photo to him? Kekeke ^^ He perhaps will use it if it's nice :)

"우리가 간다 울트라 샤이니 변신!"
3a9Blmj.pngdHbCE2j_zpsdb8b772b.png
Banner made by © c_taemin  and Melody

Twitter


#20 shiningwanietalib

shiningwanietalib

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 244 posts

Posted 01 January 2013 - 10:22 PM

He should but still i thnk the egg hold its own specialty. I mean,only onew use it as the clebrity. He is the real dubu. Cute dubu!

#21 Cyfyndyfy

Cyfyndyfy

    (〜 ̄▽ ̄)〜

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 965 posts

Posted 02 January 2013 - 10:41 AM

i think he doesn't know how to change his avatar hahaha.


OH MY GOODNESS I didn't think of this but YES. Maybe. Probably. LOL

"I can't hide who I am. I can't say things I don't mean, say that I like things I hate or hate things I like. And more than anything, I can't lie to myself."

Posted Image

Credits to mejiaas


#22 onewjjang

onewjjang

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2594 posts

Posted 06 January 2013 - 04:48 AM

Lol.. He gave other celebrity a shock with his profile pic. But Kyuhyun SuJu didn't change his profile pic too. As long as Onew is happy with his profile pic, then it's ok. :D

Posted ImagePosted Image

Fan Fiction: I Won't Let Go; Gangsta Boy 1-Shot: Wish; Through The Glass Window

Banner Credit: ihottaru & iduckelf@SFI Blinkie Credit: My Convocation gift from my lovely dongsaeng eris127@SFI


#23 lovelyonkey

lovelyonkey

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 71 posts

Posted 14 January 2013 - 02:34 AM

Well, I actually like that egg T^T
It's like he's too shy to put his selca as an avatar LOL (or maybe he's just lazy, I don't know >__> )

And LOL, Magician Choi wrote a superlong message, and Onew just answered "haha" LOL *pats





Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

OT5Love : (01 April 2015 - 09:26 AM) Haha Happy April Fool's Day :D
leejinkiforever : (01 April 2015 - 04:11 AM) Happy April Fool's Day! :P
YoursJH : (01 April 2015 - 01:27 AM) .
Kinivi : (01 April 2015 - 12:36 AM) are you there?
Kinivi : (31 March 2015 - 08:35 PM) yea! hahaha i was expecting for something. lol
Lizsshi : (31 March 2015 - 04:06 PM) No April Fool's ;;;;; Hehehe! Hi everyone!~
lilfreak : (31 March 2015 - 02:44 PM) they're so dorky and adorable.. hence why i love them :D
OT5Love : (31 March 2015 - 11:14 AM) :lol:
ananya nayak : (31 March 2015 - 11:10 AM) yes i saw that dance god it's so funny.. everyone's crazy in here :D
amira hasrori : (31 March 2015 - 09:53 AM) wow, cool!
OT5Love : (31 March 2015 - 07:37 AM) Has anyone seen Chok Chok dance? It's hilarious lol xD I was laughing at our cute dorky OT5 :D https://www.youtube....h?v=XNxdSYXNEtw
VeruTzZa : (31 March 2015 - 02:29 AM) you should aks someone to buy it for you as well
ashley_o41 : (31 March 2015 - 01:08 AM) I'm Korea right now, huhu. But I dunno how to get tickets. I heard it's crazy here
Melle :D : (31 March 2015 - 12:29 AM) wanna watch sapphire blue (saphirblau) :(
shiningshinee35 : (30 March 2015 - 11:42 PM) who are you missing? @Kinivi
Kinivi : (30 March 2015 - 08:44 PM) oh gosh! i'm missing someone~ are you here?
jakstar : (30 March 2015 - 08:26 AM) I really want to go and watch them
OT5Love : (30 March 2015 - 08:22 AM) Not me :( Would be a great bday gift though :D
jakstar : (30 March 2015 - 08:13 AM) WHO'S GOING TO SWC4?
shiningshinee35 : (30 March 2015 - 04:17 AM) @Melle :D that's great!!!
Kinivi : (30 March 2015 - 04:01 AM) *pokes*
Kinivi : (30 March 2015 - 04:00 AM) Omg! I can still see my last shout!
jenmonster : (30 March 2015 - 02:03 AM) it's 2500 days with shinee??? how do people know these things ahhahaha ..... well happy 2500 days everyone ~~~
Melle :D : (29 March 2015 - 11:04 PM) @shiningshinee35: :D i'm fine~
OT5Love : (29 March 2015 - 08:37 PM) Gosh I was in love with those black Everybody uniforms!!! <3
lilfreak : (29 March 2015 - 05:09 PM) They were amazing at the music bank at Hanoi!
amira hasrori : (29 March 2015 - 11:15 AM) They came to Malaysia but I can't even see them! :(
ananya nayak : (29 March 2015 - 10:45 AM) #2500DaysWithSHINee :)
shiningshinee35 : (29 March 2015 - 05:11 AM) fine.,, but bored...how about u, Melle??
Melle :D : (29 March 2015 - 02:34 AM) How are you all doin'?
Melle :D : (29 March 2015 - 12:22 AM) B)
OT5Love : (28 March 2015 - 09:38 AM) :)
AnneBear1010 : (28 March 2015 - 12:44 AM) hi :)
Melle :D : (27 March 2015 - 10:39 PM) ^_^
OT5Love : (27 March 2015 - 07:57 PM) hi everyone *waves* :D
Pollychrome : (27 March 2015 - 01:20 PM) Ayyy back in the Sbox after like 9785698e4 years
DHINee : (27 March 2015 - 08:12 AM) :mushroom:
Ririn : (27 March 2015 - 08:08 AM) annyeong
Kinivi : (27 March 2015 - 04:06 AM) :ph34r:
Kinivi : (27 March 2015 - 04:04 AM) :ph4r:
Melle :D : (27 March 2015 - 02:56 AM) wassup!
DeAndra515 : (26 March 2015 - 03:44 PM) how is everyone
DeAndra515 : (26 March 2015 - 03:43 PM) hello
OT5Love : (26 March 2015 - 08:32 AM) ^_^
Eliza_Lim : (26 March 2015 - 08:31 AM) hello :D
Quwanda : (26 March 2015 - 03:06 AM) SHINee <3 for life! because We are SHInee's Wifus <3 xD
itsloel : (26 March 2015 - 02:17 AM) hello there!! newbie here~ basically i forgot my pw and decided to make new one -_-
Key`sLocket : (26 March 2015 - 12:39 AM) ayo!
Melle :D : (25 March 2015 - 08:44 PM) :D B) :D
OT5Love : (25 March 2015 - 08:37 AM) SWC IV in Seoul coming soon in May!!! Woo-woo! :D