Jump to content




Photo

{NEWS} Onew brings laughter with his awkward hand position


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 joAnnwashere

joAnnwashere

    約束だよ。

  • Event Coordi
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3562 posts

Posted 12 January 2013 - 03:02 PM

Posted Image


A photo of SHINee‘s Onew and Taemin from a SBS variety program has been causing quite the laughter among netizens.

The photo above recently appeared on an online Korean community with the title, “Hand over the left chest“. In the photo both members have their hands over their left chest, a sign of devotion. However, unlike Taemin who naturally has his right hand over his left chest, Onew is awkwardly using his left hand.

Netizens commented on this photo with, “Why is Onew so cute?“, “I can’t even hold that uncomfortable position“, and “Did he subconsciously do it?

Source: allkpop
Shared by: joAnnwashere @ shineee.net

VumH0.jpg
@

Art by halysia


#2 thediazdiz

thediazdiz

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 41 posts

Posted 12 January 2013 - 04:39 PM

oh God why.

Onew what are you doing you make me embarassed (?) lol

#3 diancece

diancece

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 74 posts

Posted 12 January 2013 - 05:00 PM

unexpected Gag from Onew... although it's an old picture ( I guess) but the gag is just appearing now......
it needs a looooong time to recognized it .....
Sometimes we don't realized it ....
Shawols are Ninja tho...
OTL

#4 vlyn

vlyn

    샤이니 월드 Hard Candy

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 268 posts

Posted 12 January 2013 - 05:06 PM

hahahaha omg! thats why everybody loves him! cuz is too much Sangtae to hold xD He is perfect like this.. never change Onleader!

banner by Ms. Julienne

hjcSuk3.png

If I can’t have you, I might die, I might go crazy, I don’t know what will happen
The only medicine is you
 


#5 SHINeeWORLD+SHAWOL

SHINeeWORLD+SHAWOL

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 282 posts

Posted 12 January 2013 - 05:31 PM

Hahaha his sangtae strikes again :) he is just so funny !!!

#6 Pei.SHAWOL

Pei.SHAWOL

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3512 posts

Posted 12 January 2013 - 05:43 PM

Did Onew naturally placed his hand that way or he did it for the sake of doing it for fun? :o
It looked..twisted? ><"
Onew oppa ah, what were you doing? So embarrassing aigoo but you were indeed funny ^^

"우리가 간다 울트라 샤이니 변신!"
3a9Blmj.pngdHbCE2j_zpsdb8b772b.png
Banner made by © c_taemin  and Melody

Twitter


#7 kokonew

kokonew

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 791 posts

Posted 12 January 2013 - 05:50 PM

Hahahaha., Why are u so funny Onew?? kekeke ~., his left hand look so cute on the left chest., Oppaa., U really really know how to make anyone laugh., Kekeke :D

#8 ChoiMaine

ChoiMaine

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1726 posts

Posted 12 January 2013 - 05:55 PM

As usual, subconscious Onew has done it again. Aigoo... Onew oppa, why are you making us MVPs so embarrassed? LOL
'I'm thankful to you for taking care of me when I was hesitant and young...'
20swq5yjpg.gifjmec.jpg

Credits to @Ihottaru and the respective owner


#9 shineeinspiredme<3

shineeinspiredme<3

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 64 posts

Posted 12 January 2013 - 06:58 PM

Omg !! Ur hand ! Didnt it feel uncomfortable?!ahhhhh onew condition :')<3
i look forward to the day when i can finally meet SHINee in real life. That would be like a dream come true <3
Taemin*Onew*Key*Minho*Jonghyun.The people who make me smile:D
i love SHINee.
" Self confidence is very important" -Jonghyun

#10 theroyalsprout

theroyalsprout

    ☆ミ(o*・ω・)ノ♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1727 posts

Posted 12 January 2013 - 07:26 PM

Omg that's so cute hahaha. Even in his normal state, he's unconsciously making us laugh XDXDa

소녀시대 ♔ 샤이니 ♔ 에이핑크 ♔ 레드벨벳

free_avvie__cute_tiny_kitty_by_xuntitled

"When something's hard, smiling helps us in the end, and it becomes fun," -Taemin

twitter


#11 Geliiibean

Geliiibean

    nutreeshes

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1277 posts

Posted 12 January 2013 - 07:27 PM

Did he do that on purpose? kekeke. It's so funny and his wrist looks twisted. :D

#12 Renn(:

Renn(:

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 28 posts

Posted 12 January 2013 - 07:29 PM

hahahahaha Dubu! e.e He is soo cute!!

I remember that program... I saw several cuts! But not the full program XD

Always keep your Smile

Posted Image


~SHINee is my World~


#13 june<3shinee

june<3shinee

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 143 posts

Posted 12 January 2013 - 08:07 PM

Haha Mwolhaedo Onew Sangtae!! xD
That's an old pic right?
So adorable ^^

#14 julieeyang

julieeyang

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 14 posts

Posted 12 January 2013 - 09:01 PM

That's so adorable, he looks awkward doing it though.
What a cutie

#15 ChakaDoll

ChakaDoll

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1223 posts

Posted 12 January 2013 - 09:48 PM

I remember in night owl variety when jong shin and dong yup said about how long they realize how funny onew's jokes are... sometimes when they get at home and brushing their teeth... lol
perhaps this is one of those times.... but it took netizens years to get the joke???? HAHA

#16 menchie

menchie

    ♥ Bunnie ♥

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5762 posts

Posted 12 January 2013 - 10:09 PM

And Onew Sangtae strikes again!
Was it on purpose or on accident? xD Silly boy.

aafmLZo.png

♥ bset made by me ♥


#17 paradoxed

paradoxed

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 12 January 2013 - 11:12 PM

LOL that was from 3 years ago, can't believe they're talking about it only now HAHA. Really have no idea what he's doing sometimes xD

#18 Yeanyeags

Yeanyeags

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1155 posts

Posted 12 January 2013 - 11:18 PM

MWOLHAEDO ONEW SANGTAE!! wahahaha!! so cuute dubu!! LOL!:)

#19 Dazzled

Dazzled

    Newbie

  • Donor
  • Pip
  • 12 posts

Posted 12 January 2013 - 11:26 PM

Ahhh oppa... xD Always with the Onew sangtae. Such a good leader, always making us fans laugh... ^_^ Although...maybe not intentionally? ^^;;;

| tumblr | twitter |

널 사랑한 한 남자로 태어나서 ♥


#20 shineethebestonew

shineethebestonew

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 351 posts

Posted 12 January 2013 - 11:31 PM

onew is just too cute .. whether he did it subconsciously or not, he still manage to make people laugh ^^

#21 pockyholic

pockyholic

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 221 posts

Posted 13 January 2013 - 12:20 AM

Hahaha! Onew condition strikes again! The picture doesn't look recent... I was pretty surprised to see this lol. I guess nothing really goes away on the internet.

#22 ardentlyonew

ardentlyonew

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 103 posts

Posted 13 January 2013 - 12:50 AM

lol onew you are too cute. I just want to squish your cheeks! XD

#23 7957mine

7957mine

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 17 posts

Posted 13 January 2013 - 04:51 AM

PUHAHAHAHAHAHHAHAHA
i died :)

Onew wae so cute, huh?

#24 lostyanting.

lostyanting.

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1064 posts

Posted 13 January 2013 - 05:01 AM

Omo!
Onew condition.
That is too adorable, but funny!
Is he left handed?
I don't think so? I only know Jonghyun is.

Posted Image
cr. lynnryan


#25 TaeHeen

TaeHeen

    Jonghyun

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1941 posts

Posted 13 January 2013 - 05:21 AM

Lmao. This is so cute!
Awh Onew is so cute sometimes.... this is hilarious!

Posted ImagePosted Image

madebyTaeHeen






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Key`sLocket : (22 December 2014 - 06:01 AM) niteee~~~
Melle :D : (22 December 2014 - 05:56 AM) good night people~ kinda sleepy~ see ya tomorrow <3 again, happy christmas :)
Melle :D : (22 December 2014 - 05:55 AM) :D
Key`sLocket : (22 December 2014 - 05:52 AM) Jonghyun solo!!! yaaaai! keke hello~~
Melle :D : (22 December 2014 - 05:35 AM) hello
replayedmelody : (22 December 2014 - 05:26 AM) :D
ananya nayak : (22 December 2014 - 05:24 AM) *excited
ananya nayak : (22 December 2014 - 05:24 AM) ahhhh.. i'm super excired
ananya nayak : (22 December 2014 - 05:24 AM) Jonghyun oppa is really doing SOLO.. OMG !!! ><
ananya nayak : (22 December 2014 - 05:18 AM) Jjong is doing solo ?? is this real ??
SHINeeWORLD+... : (22 December 2014 - 04:44 AM) Who's excited for Jjong's solo? Cuz I am !!!!
ananya nayak : (22 December 2014 - 04:09 AM) whatcha doing ?
Melle :D : (22 December 2014 - 04:05 AM) yo yo yo
ananya nayak : (22 December 2014 - 03:35 AM) Heeyyyaaa !! :D
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:27 PM) sleep tight and dream of Kibum ;)
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:27 PM) nightie!
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:26 PM) let's talk an other time ne ~ ^___^
Good night
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:25 PM) need to go friend ! ^^ It's late here and I'm sleepy 
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:18 PM) XDD yeah dying first 
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:16 PM) ok, not if they don't want to
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:16 PM) then probably let them in and snuggle kekekek
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:15 PM) faint, get up, see they're there for real and faint again
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:13 PM) and you ? 
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:12 PM) I think I'll help them can't let shinee out >_<
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:12 PM) ..I die yeah first I die u___u XDD
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:11 PM) no reason, but say he's with the boys and they're lost and they ask to stay overnight bcuz it's already past 11 pm and all of their phones are dead
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:08 PM) Huumm welcome him home ^^ and help him with what he needs ^^ acting like he's a normal person why ? ^^ 
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:06 PM) say Key would knock on your door one day, what would you do?
Ae Ra : (21 December 2014 - 01:04 PM) I love your description XDDD This is totally that !!! XXDD 
OMG Yeah !! I looked so happy with his wine XDDD
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:02 PM) but Taemin drunk on boiled wine, i laughed way too hard at that
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:02 PM) oh, God, WD is just a "put five dorks in a foreign country and tape what happens" kind of thing
katy jennifer : (21 December 2014 - 01:01 PM) i think they do, or at least they were some time after
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:58 PM) I love One Wonderfull day too ♥ 
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:47 PM) Right !! Do you think they still are in contact with him ? 
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:46 PM) that would be cuteness overload
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:43 PM) They need another season with yoogeun ~ like helping him to school ~
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:40 PM) they need another baby to raise
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:40 PM) don't even tell me about the end, I might burst into tears right now
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:37 PM) Yes I cried at the end 
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:35 PM) have you seen Hello Baby?
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:34 PM) XDD I love them 5 too ^^ It's because they're so cute T__T You cannot hate them >//<
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:30 PM) now it's just a mush of all of them
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:30 PM) originally, Taemin
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:17 PM) Key is my biais ^^ and you ?
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:16 PM) yep new born ~ 
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:15 PM) who's your bias?
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:15 PM) kekeke
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:15 PM) uuuu, new shawols yay ^^
Ae Ra : (21 December 2014 - 12:13 PM) since half-november about ^^
katy jennifer : (21 December 2014 - 12:10 PM) you?