Jump to content




Photo

{ENC} 130113 SHINee at Airport, Malaysian Madness


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#26 markey

markey

    Jonghyun

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1876 posts

Posted 14 January 2013 - 02:09 PM

i seriously cracked up in jjong's "ENORMOUS head" ..
i don't think there's anything wrong with the size on-screen? but hahaha is it? is it? is it?
Oh well Minho's head (size) is undeniably small so I was expecting that. haha
I think i'll have to pay extra attention at jjong's head from now on.

#27 Lasco92

Lasco92

    I love ZOMBee's

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1515 posts

Posted 14 January 2013 - 04:25 PM

"BUT OMF GUYS HIS SKIN AND HIS NOSE AND HIS HAIR AND CHIN" & "(and Jjong's head is enormous)" bwahahhahahhaha these parts cracked me up!!
and wow....i really wanna see how big Jjong's head is now....heeheehee!!!!

aawww so awesome you guys got to see them even if it was a very short time!!
twitter: @SHINeeUKShawol

#28 callisto.

callisto.

    chanyeol's sister

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 661 posts

Posted 14 January 2013 - 06:17 PM

OMG DAR
One, How tall are you?? Omg, well you said you were a giant so...
AND Oh my jsjklndlnjknjk
Minho, was he really perfect?!?!?
Was he?!?!?
LOL Jonghyun's ENORMOUS head
Was Key's skin really perfect???
I need to get skincare tips from him!

Aw, I wish you got to see Onew and Taemin though..
BUT MINHO, KEY, JONGHYUN IT REALLY DOESNT MATTER IN THE END.

what a nice camera you have

things were different, we were young...

taeminsig2_zpsc18db4ee.png

twitter tumblr


#29 aiden.

aiden.

    key's little freak

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1619 posts

Posted 14 January 2013 - 06:34 PM

"SHINee has just arrived at MALAYSIA FOR THE VERY FIRST TIME"
-- and you two didn't even want to go see them in the first place. lol

"he didn't seem that tall (cuz I'm a giant)"
-- *controls self from snickering*

"Jjong's head is enormous"
-- Typical T-REX, Dar.

"Key was just....Key. KEY. FLAWLESS SKIN. oh god."
-- What can I say? KEY IS KEY!!

"Minho's floating face everywhere"
-- OAO

This fanaccount is soooo...DAR. =))

And RED. =))

Good thing you both ended up going! Tho RED needed some more convincing than Dar :) SO HAPPY FOR YOU BOTH!!!

OMG DAR
One, How tall are you?? Omg, well you said you were a giant so...

^ SHE'S 17 FOOT TALL! =)) Kidding, she's a huge woman! I'm scared.

accdb829-ad50-4278-82e0-f5bb5584cf20_zps

"Kim Jonghyun, you are my Mr. Chu~"

twitter: mkeydino | tumblr: randomslack | lj: milkeydino

 


#30 nitaRnita

nitaRnita

    ♥ SHINee's Noona ♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 545 posts

Posted 14 January 2013 - 07:25 PM

Seriously my heart beats so fast when I read this fan account..it feels like I was there also with you guys ^_^ thanks for sharing..
there's two sentences that cracked me out..
=> (and Jjong's head is enormous) | I really can't recall my memories about Jjong's head size from SWC, but I don't think his head is that enormous, or did it grow?? or maybe it just look big because you compared him with the smallest head guy existed in this world (*read Minho) :P
=> And I couldn't see Onew the dementor | Red...I really couldn't agree more on your perfect description about Onew presence behind those black hoodie who almost covering all of his head and face :lol:

Based on my very own experience...believe it or not I agree that there is nothing can describe them better than BEAUTIFUL!!!
and really..I never knew a man can be that beautiful before I meet them :wub: :wub:
CONGRATULATION DAR and RED for your accomplishment of seeing SHINee in real life and for your struggles to invade KLIA that night ^^

Posted Image

Posted Image

banner by ©ihottaru & blinkies by ©captivated


#31 danapanda

danapanda

    rabbit time♥

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 433 posts

Posted 14 January 2013 - 08:05 PM

i just waiting for dementor onew to open his hoody n shows his angelic eye smile n bright face T_T

p/s : some random fan account : "‎130114 SHINee's Onew is queuing up to order KFC in near Hotel Palace Of The Golden Horses to buy fried chicken." lol


I just LOL'ed when I saw your post lol. Still thinking about fried chicken even when he's in another country LMFAO

#32 Ema_Mel0dy

Ema_Mel0dy

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 361 posts

Posted 14 January 2013 - 11:11 PM


i just waiting for dementor onew to open his hoody n shows his angelic eye smile n bright face T_T

p/s : some random fan account : "‎130114 SHINee's Onew is queuing up to order KFC in near Hotel Palace Of The Golden Horses to buy fried chicken." lol


I just LOL'ed when I saw your post lol. Still thinking about fried chicken even when he's in another country LMFAO


Did you saw that new pic ,a girl taking picture with shinee yesterday at a restaurant..maybe they were helping out onew to find fried chicken stall.HI4 n_n
No wonder dementor onew looks happy as usual in that pic

#33 ReDRoSeBL

ReDRoSeBL

    Taemin

  • Donor
  • PipPipPipPip
  • 275 posts

Posted 20 January 2013 - 08:32 PM

OMG im so JELLy... SHINee WAE!! havent u came back to USA for a CONCERT SMTOWN anything *sigh*
keke..I LOVE UR FA!!!
omg...jjong head kekeke..i wish i know more shawols personally well on here^^

IT BREAKING NEWS!! C'MON LETS GOOOO~~
 

bvbg2D8.png

"김키범 이진기김종현이태민 최민호 =샤이니....LOCKET!!!"





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Team SFI is now hiring! Apply to be a Translator, SHINee Subber, Encoder, Uploader, Media Team, or Moderator.

Ms. Shekinah : (19 April 2014 - 11:10 PM) Omg! Rachel! You're my dongsaeng! It's awesomeeeeeeeee <3
Ms. Shekinah : (19 April 2014 - 11:01 PM) Rachel, how old are you?
;-) : (19 April 2014 - 10:53 PM) B) Yeah buddy
Ms. Shekinah : (19 April 2014 - 10:52 PM) Ohh :) :)
;-) : (19 April 2014 - 10:51 PM) Rachel. I just like it when everyone smiles.
Ms. Shekinah : (19 April 2014 - 10:50 PM) Uhhmm what should I call you?
;-) : (19 April 2014 - 10:47 PM) Same!
Ms. Shekinah : (19 April 2014 - 10:46 PM) It's easter sunday here~ :)
;-) : (19 April 2014 - 10:38 PM) Thirty seven minutes into Easter but it won't be Easter till I sleep
StrawberrySh... : (19 April 2014 - 08:19 PM) easter egg hunting tomorow ... or. well I guess today since it's 12 am xD
Choi Hana. : (19 April 2014 - 03:51 PM) There's no Easter holiday in my country. But anw, happy Easter ^▽^
Shining Girl : (19 April 2014 - 01:52 PM) Hello everyone~ What just you doing now?
Key`sLocket : (19 April 2014 - 11:06 AM) HAPPY BIRTHDAY, Kim Himchan!!! :) :D :* BAP!!!
SkyNoh : (19 April 2014 - 09:52 AM) what's wrong? I was just reading some of the messages
SkyNoh : (19 April 2014 - 09:51 AM) hey guys omg i feel so sickkk
ananya nayak : (19 April 2014 - 08:49 AM) Happy Easter :) <3
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 08:40 AM) Happy Easter! <3 :)
Key`sLocket : (19 April 2014 - 08:37 AM) I just want to wish u HAPPY EASTER if I can`t be in here tomorrow! ^^ have fun, ppl! :)
ananya nayak : (19 April 2014 - 08:32 AM) right
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 08:30 AM) whatever, he/she is not worth our attention
ananya nayak : (19 April 2014 - 08:23 AM) me too.. i dont know what is her/his problem.. :/
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 08:16 AM) And I know, I don't understad her either
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 08:15 AM) It's okay @Erica
ananya nayak : (19 April 2014 - 08:10 AM) why s/he ruining EXO's image & insulting their fandom ??
ananya nayak : (19 April 2014 - 08:10 AM) i mean what the ... what does s/he think of herself ?
ananya nayak : (19 April 2014 - 08:09 AM) @Erica yeah i have seen that person's account..
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:57 AM) Yeah.. I'm Sorry :( mianhae
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:44 AM) No, we shouldn't think like that. Although she's a hater, I don't wish anybody death
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:41 AM) It should be just her in the ship!! -_-
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:40 AM) Aish I really dislike haters >.<
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:40 AM) What the?? "FEED ME STEAK OMNOMNOM" xD
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:39 AM) "We should put all the shinee members and all the shawol with the FEED ME STEAK OMNOMNOM captain and let them all die." This is making me really angry
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:39 AM) It also hates SNSD, f(x) and bigbang
mvpimnida^^ : (19 April 2014 - 07:39 AM) yah people, don't mind anti fans~ they are immature and creepy pfff
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:37 AM) Oh no, not one of those again -.-
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:33 AM) It's an anti fan of Shinee but an exostan
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:31 AM) CrazigirlNiki:Try to search this @ohohsekai in twitter
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:27 AM) Heey :) Uhmmm nope ^^
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:26 AM) Have you ever heard of @ohohsekai???
Iam_Erica : (19 April 2014 - 07:26 AM) Annyeong Shawols :D
CrazyGirlNiki : (19 April 2014 - 07:18 AM) Aigo aigo, I know how you feel, had to do that too a few weeks ago >.<
Choi Hana. : (19 April 2014 - 07:13 AM) Gahhhh
Choi Hana. : (19 April 2014 - 07:13 AM) And i lost all the links to my favorite shows of SHINee and pics and music and lots of stuff ㅠ.ㅠ
Choi Hana. : (19 April 2014 - 07:12 AM) I had my phone reset today, it was the only way to fix my problem
Menggy : (19 April 2014 - 02:22 AM) LOTJ Ep2 with subs is out! Hahahahahaha sorry~
Menggy : (19 April 2014 - 02:22 AM) hello everyoneeee ;;
glencelmae : (19 April 2014 - 12:12 AM) annyeong :) I`m a Newbie. hope we can get along well .:)
Lizsshi : (18 April 2014 - 11:34 PM) Hi!
Ms. Shekinah : (18 April 2014 - 08:38 PM) Helloooo dear :)
SHINeeOKTMJ : (18 April 2014 - 08:03 PM) Annyeong haseyo. I'm a Newbie. I hope we can all be chingus. ;) ^_^