Jump to content




Photo

{NEWS} SHINee victoriously crowned with the Disk Bonsang and Popularity Award at the 27th Golden Disk Awards


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#51 Giselleee

Giselleee

    Taemin

  • Donor
  • PipPipPipPip
  • 411 posts

Posted 18 January 2013 - 06:40 PM

Wahhhhh~ Good job, my lovely SHINee boys! This just goes to show that even without extended and extensive promotions, SHINee still dominates the charts. But Taeminnie isn't looking too pleased. What's the matter baby? Going for the brooding manly look? ;D

Posted Image


#52 bananachick

bananachick

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 62 posts

Posted 18 January 2013 - 11:59 PM

"SHINee World I love You" This is what SHINee said at Malaysia after they received their award.

OMG!!!OMG!!! We Love You Guys SHINee!!!!!

Btw Taemin~ah you should smile. People love your smile. Don't try to act like a manly kiddo..Kekekke

Congrats SHINee you deserves those awards.!!!
@amirahzainol95

#53 purelyimagination

purelyimagination

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 34 posts

Posted 19 January 2013 - 02:58 AM

Taemin seems to be sporting this no-smile look in the recent award ceremonies. Perhaps a new concept with the comeback soon? So proud to be a SHAWOL! Congratulations. Are there any broadcasts of this award ceremony?

#54 _ai

_ai

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 72 posts

Posted 19 January 2013 - 04:02 AM

congratulations my boys! you deserve it!
make a comeback this year and win a daesang! ^^
SHINee World, we need to work harder this year! Let's buy SHINee's upcoming album! ^^

#55 ohmydear

ohmydear

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 425 posts

Posted 20 January 2013 - 08:22 AM

So proud with our Shinee prince :) They are so cool.


Congratulations!!!

#56 CrazyMagicSugar

CrazyMagicSugar

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1489 posts

Posted 20 January 2013 - 09:08 AM

NO doubt of course... I predicted it bwahahahaha - I'm sorry I'm just TOO happy! I love you boys. Congratulations!!!!

Daebak and Jjang!

Posted Image

Posted Image

Credit: MirnaEleanor

I Hope I 'm not violating again!


#57 lulutlpt

lulutlpt

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 68 posts

Posted 21 January 2013 - 03:01 AM

Congratulation my boys, you guys deserve it !!!!!!!!!! Proud !!!!!!
Comeback soon and get a Daesang this year, boys <3
Fighting !!!

#58 Captain Pucca

Captain Pucca

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 posts

Posted 25 January 2013 - 10:10 PM

WOOP WOOP SHINee BOYS KEEP ROCKING IT :D


One more thing....

Lee. Taemin.

Looked. So. Incredibly. Manly.

At. The. GDAs!

I. Died.



#59 nana_gummy

nana_gummy

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 72 posts

Posted 26 January 2013 - 07:38 AM

great achievement this year.. aw, really proud of them ^^
key is really handsome in that hairstyle..

#60 MiYeons

MiYeons

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 31 posts

Posted 01 February 2013 - 11:43 PM

Our boys is the best :)

#61 J.Kimkeysemily

J.Kimkeysemily

    完璧な組み合わせ

  • Media Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2923 posts

Posted 03 February 2013 - 07:40 AM

Really super proud of SHINee. :') they did their best and deserves the awards^-^

Kim Soohyun, Key, Jonghyun, BoA

aUzOeV8.gif

S0XdT3Q.gifWGH9Hkp.gif

twitter u/n : kimkeysemily | banners cr kimkeysemily






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Forum Rules ▲ Shoutbox Rules ▲ Guides & Tutorials

Buy a raffle ticket for your chance to win a rare SHINee Maypole 2011 shirt!

Eydis : (17 September 2014 - 01:08 PM) oh hai thurr
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:39 AM) hahahaha
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:39 AM) the fact dat my bias or smt related to him or just ppl I like r there! for me! :)
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:37 AM) but (and i got this from tumblr) idk what's so addicting, i mean you just look at pics and click a button
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:33 AM) yeah, tumlbr is eating my life! haha so of course I see all about them!
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:32 AM) and oh, TAEMIN`s songs r DAEBAK!!! I can`t stop listening! XD
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:31 AM) for real? didn't see that one hahahaha
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:31 AM) ah, yeah! saw it on tumblr! hahahaha! plus Taemin, once stucked a mp3 in a sock and couldn`t remember where it was!!! LOL!!!
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:27 AM) an d there more but I'm lazy
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:26 AM) no socks/ 2 pairs, comforts crying friends/ films it
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:25 AM) I think I saw but can`t remember exactly!
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:23 AM) remember the gifset with diffs between kai and taem?
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:23 AM) hahaha
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:22 AM) yeah! and now I`m thinking about Kai ( who doesn`t wears socks). OMG! LOL
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:20 AM) hahahahaha oh, god
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:19 AM) I felt like a sconcs entered my room! ewww
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:17 AM) hahahaha what bout them?
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:17 AM) omg, my dad came for a few sec into my room! his sooooks!!! get out, man!!! LOL!!!
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:11 AM) hahahaha seen this in another vid with model fails
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:09 AM) https://www.youtube....h?v=t5-FKmxKQQo idk if I showed u this but! LOL!!
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:05 AM) romanian ppl! always have to put fun on 1st place! ~
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:03 AM) i didn't know either, a friend showed it to me
katy jennifer : (17 September 2014 - 08:03 AM) keke thanks
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:02 AM) and ohorat means: all right! keke
Key`sLocket : (17 September 2014 - 08:00 AM) lol! idk there r such things!
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:44 AM) sorry! I`ll take a look after I`ll eat smt! keke
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:44 AM) kays, ttyl
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:43 AM) haha! c ya, Katy! gtg! I`m starving! ~
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:43 AM) http://www.youtube.c...h?v=IfQ5HKY_xZQ
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:43 AM) btw, have you seen this?
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:41 AM) i do the same somtimes
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:39 AM) yes! just dat I act like 5, at 20 y/o. LOL!!!
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:35 AM) we all are 5 deep inside
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:31 AM) yes! dat would be so nice! But still... I can be 5 forever deep in my soul!
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:31 AM) hahahaha
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:30 AM) well, not like I did! lol but u know what I mean!
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:29 AM) although it would be nice
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:29 AM) hahahaha do you wanna be like 5 forever?
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:29 AM) yup! I miss high school days! *pouts*. Why do we have to grow up?!
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:27 AM) in*
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:27 AM) for being ion school?
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:26 AM) ah, yeah! the school has started! I forgot how is it to be in school! I envy u!
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:26 AM) already*
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:25 AM) alredy bored of school
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:24 AM) omo, u can see me? haha. yes! how r u Katy? ~~
katy jennifer : (17 September 2014 - 07:22 AM) do I see someone?
Key`sLocket : (17 September 2014 - 07:20 AM) hi~
katy jennifer : (17 September 2014 - 06:23 AM) here, I'm back, I was eating ><
Ms. Shekinah : (17 September 2014 - 06:13 AM) katy, where are you? 
Ms. Shekinah : (17 September 2014 - 06:11 AM) What should I call you?