Jump to content


Photo

{NEWS} SHINee’s Onew trained for musicals with heels?


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#26 rumburger

rumburger

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 36 posts

Posted 27 January 2013 - 09:30 AM

Haha omg why am I not surprised?

still that is so weird...wonder if he got them on sale?

#27 skehehdanfdldi23

skehehdanfdldi23

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 108 posts

Posted 28 January 2013 - 02:12 AM

i can't let myself imagine that onew will wear high heels on his musical.. it must be hurt for sure but, i love the way the director said that we should had a goal to reach our dreams ahaha xd
UNCONDITIONAL LOVE FROM MOST VALUABLE PERSON FOR OVERLOAD CUTENESS LEADER LEE JINKI ♥♥

#28 Captain Pucca

Captain Pucca

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 posts

Posted 28 January 2013 - 09:42 AM

Hahaha I wanna see Jinki Oppa with heels XD he probably liked it ahaha.

But that's a smart idea! I wonder how many people she's made wear heels XD



#29 nitaRnita

nitaRnita

    ♥ SHINee's Noona ♥

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 582 posts

Posted 28 January 2013 - 07:13 PM

like literally wearing heels??? Onew??? LMFAO i really can't imagine this thing :lol: :lol:
and since onew has a very bad body balance..I wonder how much he'd tripped and fell over the heels T_T T_T poor baby~~
but I think he likes to be trained this way and often use that heels for his sangtae body gag :P :P

Posted Image

Posted Image

banner by ©ihottaru & blinkies by ©captivated


#30 Dubulovercl

Dubulovercl

    Newbie

  • Member
  • Pip
  • 15 posts

Posted 29 January 2013 - 06:53 AM

hahaha I can't imagine onew with high heels . I join to the group that wold like to see him!
I feel like I need a picture of that!

#31 intanku

intanku

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 621 posts

Posted 29 January 2013 - 09:28 PM

i can't imagine how walks in heels :lol:
i got 2 c this 1!! XD
i bet he will do his sangtae too LOL

^▽^


#32 YaLQ

YaLQ

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 33 posts

Posted 30 January 2013 - 07:05 AM

Onew sure have overcome this skills in walking with heels.
Kinda curious how he looks like in his practices~

Oh well, Onew really can do anything!

#33 Picatooakat

Picatooakat

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 56 posts

Posted 01 February 2013 - 09:57 PM

Laughing hard while imagining Onew wearing heels (plus a dress). Hahaha, I hope I could go to Korea to watch and support them on their musicals. Fighting! n_n

#34 J.Kimkeysemily

J.Kimkeysemily

    完璧な組み合わせ

  • Media Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4213 posts

Posted 02 February 2013 - 05:26 PM

Walk in heels?? OuO oh well, i guess Onew will get his first chance of trying to walk in high heels O__O

PBYrqFF.gifp8VFhdC.giflQhxgIV.gif

Syi9cRn.gif

0LHebYE.gif

twitter u/n : kimkeysemily | banners cr kimkeysemily


#35 bananadancer

bananadancer

    Taemin's Creeper ♥`~

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3503 posts

Posted 05 February 2013 - 11:23 PM

LOL this is funny haha...
tofu must've felt awkward wearing heels LOL..
but on the side note, mebbe if must've unleashed his "sexay" self HAHAHA

nboy_zps8398c88d.gifbbboy_zps6e0eb0e2.gif

siggies ©ihottaru icon ©coyah Twitter Live Journal
"Fiction is a web of lies spun to arrive at a greater truth."
Chaptered:
{x} {x} OneShots: {x} {x} {x} {x} {x} Drabbles: {x} {x} {x}


#36 Onew_Princy

Onew_Princy

    ♥온키(˘‿˘ʃƪ)OnKey

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1663 posts

Posted 04 May 2013 - 01:33 AM

this is just getting wired. Onew oppa with heels. WHAT THE>>>
I can't really imagine it. Guess how onew oppa felt at the training. (LMMO)

tumblr_nct66qgNKM1sr074vo1_400.gif tumblr_n2u2aasl4Y1sr074vo1_400.gif

FB I Twitter I Tumblr I me2day I Livejournal  I Myspace I Ask

(If you have found "Onew_Princy" ; that would be me^^ any site, any blog~ XD)






Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

MinY Redish : (05 July 2015 - 04:46 AM) :ninja:
Yeanyeags : (04 July 2015 - 04:31 AM) :ph34r: :ph34r:
Melle :D : (03 July 2015 - 03:25 PM) :(
OT5Love : (03 July 2015 - 07:00 AM) I can't either Melle :(
Melle :D : (03 July 2015 - 04:16 AM) Is it just me? I still can't change my signature... :(
Onew_oppa : (02 July 2015 - 09:24 PM) Hi can i ask where can i find english subtitle srt file for shinee world concerts. i want it so badly. :'(
ShineeTobu : (02 July 2015 - 09:39 AM) Been so long my dear shawols hahahahaha I really missed this :D
OT5Love : (01 July 2015 - 06:00 PM) :ph34r:
rinaa : (30 June 2015 - 11:45 PM) Is anyone online right now?
Mingirl : (30 June 2015 - 07:30 AM) :) :) :rolleyes:
Manasa : (29 June 2015 - 08:56 AM) Is SFI active now?? I can't see any updates from 2 days so... Iam thinking of whether any technical issue again
leejinkiforever : (27 June 2015 - 09:43 AM) Hiii...^^
Yeanyeags : (27 June 2015 - 07:20 AM) B)
OT5Love : (27 June 2015 - 06:54 AM) I miss the activeness :'(
Yeanyeags : (27 June 2015 - 04:54 AM) hey
Yeanyeags : (27 June 2015 - 04:36 AM) :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Key`sLocket : (26 June 2015 - 02:23 AM) helloooo
replayedmelody : (24 June 2015 - 11:37 PM) you could probably google pictures from the mexicana thing: https://www.google.c...y-note/;700;988
shineeeunhee : (24 June 2015 - 08:20 PM) hey guys, do you happen to have a HD photo of onew eating chicken? ;)
Hanalock : (24 June 2015 - 01:03 PM) gonna keep on throwing pokes till this place is revived
Hanalock : (24 June 2015 - 01:03 PM) pokes
replayedmelody : (24 June 2015 - 09:55 AM) grandma? why am i grandma?
replayedmelody : (24 June 2015 - 09:55 AM) yeah, i retired months ago, nitaaaa
nitaRnita : (23 June 2015 - 07:29 PM) oohh we have the same color now <33
nitaRnita : (23 June 2015 - 07:28 PM) OMG chutney.. you retired already????? whaayyy grandmaaa????
ananya nayak : (23 June 2015 - 06:03 AM) i love that song !!! x_x
BlingyLocket... : (22 June 2015 - 07:35 PM) odd eyes just... uggghh~~~~
crazyfangirl... : (22 June 2015 - 06:22 PM) His voice is my Favorite in that song....near the end.urgghgh
replayedmelody : (22 June 2015 - 06:18 PM) my eye's onewwwwwwwwwwwwwwwwwWWWWWW
replayedmelody : (22 June 2015 - 06:18 PM) odd eye ugh
Lizsshi : (22 June 2015 - 12:37 AM) Hehehe, been too much mesmerized by Odd Eye, eh?
jenmonster : (21 June 2015 - 11:17 PM) suffer from odd eye?
Hanalock : (21 June 2015 - 08:58 PM) i hope it comes later than 18th of July , lots of us suffer from odd eye
OT5Love : (21 June 2015 - 04:58 PM) It comes out mid-July
nikka14 : (21 June 2015 - 08:23 AM) when is the repackage coming out?
nikka14 : (21 June 2015 - 08:22 AM) oh sorry! hanna! hello!
Hanalock : (21 June 2015 - 07:40 AM) pokes
xiii_SHAWOL : (21 June 2015 - 06:16 AM) nope unnie...hanna here :)
nikka14 : (21 June 2015 - 06:07 AM) katie?
xiii_SHAWOL : (21 June 2015 - 06:03 AM) no one here??
xiii_SHAWOL : (21 June 2015 - 05:56 AM) hello~~~
jenmonster : (19 June 2015 - 09:14 PM) have you been casting the SNS votes and message board votes as well? you can cast 10 votes a day by writing on their message board 10 times and another 3 SNS votes by sharing on twitter! :D
jenmonster : (19 June 2015 - 09:13 PM) once per day i mean
jenmonster : (19 June 2015 - 09:13 PM) @kdfan: you can only thumb up once on click star wars, after the first one the dialogue box is saying you can't vote anymore
nitaRnita : (19 June 2015 - 05:08 PM) Hello~
OT5Love : (18 June 2015 - 02:47 PM) @kdfan: It is a little lonely, isn't it? :( But it will pick up soon^^
kdfan : (18 June 2015 - 01:52 PM) Hi! Is everyone gone on vacation? :(
OT5Love : (18 June 2015 - 09:18 AM) There's always a problem with the search...
pepsi_twist9 : (18 June 2015 - 07:36 AM) Is there a problem with the search?
meganeomuyeppeo : (16 June 2015 - 08:41 AM) hiiiii