Jump to content


Please excuse our appearance as we undergo some changes.

Photo

{07} Project Sweet Taeminteen


  • This topic is locked This topic is locked
231 replies to this topic

#51 bunayski

bunayski

    Taemin

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 390 posts

Posted 31 May 2009 - 05:54 AM

omg its finally here the thread for taemins bday those banners are love... im sorry i couldnt participate making those banners my internet connection got cut off huhuh cus we moved house... hopefully its back this week i miss my daily visit to shineee.net
Posted Image
signiture .& ava by : bunayski
canvas battle .canvas thread . tumblr

#52 mingming

mingming

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 131 posts

Posted 31 May 2009 - 10:53 AM

Yay! Taemin's turning 16...17!
Cant wait, wish a really happy sweet sixteen/seventeen

His bday is 0 years & 43 days away from mine...><
Thank goodness im younger than him!^^

#53 loveshane.

loveshane.

    이태민♥.

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6297 posts

Posted 31 May 2009 - 12:18 PM

omg its finally here the thread for taemins bday those banners are love... im sorry i couldnt participate making those banners my internet connection got cut off huhuh cus we moved house... hopefully its back this week i miss my daily visit to shineee.net


yup yup krisss!
its okay, i understandd-
i didnt know you moved!
hopefully you guys get settled soon!


Yay! Taemin's turning 16...17!
Cant wait, wish a really happy sweet sixteen/seventeen

His bday is 0 years & 43 days away from mine...><
Thank goodness im younger than him!^^


oh wooow! you are really young XD
im his noona! by 2 years

DAYDREAMtae. _____+_____________________________
eJZNrmp.jpg
_____________________________________ IG & TWITTER


#54 MeiJing

MeiJing

    Member

  • Shawol
  • PipPipPip
  • 161 posts

Posted 01 June 2009 - 03:25 PM

Donators Fullname? Lisa Luong
Location Donation Is Coming From? California
Paypal or Concealed Cash? Paypal
Donation Amount? $5
Form of Currency? USD
Date You Donated? June 1, 2009
Additional Comments? T_T

#55 Stacy<3Taemin

Stacy<3Taemin

    Key

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1418 posts

Posted 02 June 2009 - 03:04 PM

AHHH School almost made me forgett Taeminnies
bday D: Cannn we still donatee ? Imma find cassh! ;P


#56 KARLA_☆

KARLA_☆

    Jonghyun

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1768 posts

Posted 02 June 2009 - 05:02 PM

promise when i get more cash (other than 1 dollar) D:
I will donate more
wait for me shane unnie n__n

Posted Image
teaparty@sfi


#57 TofuTiff

TofuTiff

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3872 posts

Posted 03 June 2009 - 11:27 PM

because i was force to post by shane love Taemin lots and lots, I'll see if I can find a few dollars to donate T_T
i'm poor but we'll see what i have ^^

btw, are we thinking of some gift ideas? i think i have some in mind~

I think we should try and get 17 items to give to Taemin and the other members (17 total not 17 each)
it should be simple stuff like:
stationary stuff for Taemin since he's a high schooler now. pencils, pens, paper, notebooks, etc.

neck pillows for each of them since they'll be traveling a lot and stuff and need to rest their necks.
Dog Neck Pillow <-- theres a pig and a giraffe one too. and if you go Noodle Head Toys you'll find a bunch of other designs. problem is this is for kids. so i dunno how large the neck area is. it might not be comfy for the boys. looks really small compared to an adult sized one. but its soooooo cute :X
Ergonomic U-Neck Pillow <-- much more typical and larger for adults.

CDs I guess we give them CDs almost every time, but theres lots of new music out there :X

Cellphone accessories since we just heard they got cellphones, maybe we should get charms! :D
Initials <-- ordinary. kinda boring.
Keyboard Keys <-- I think this is HILARIOUS! XD
Birthstone Robots <-- really cute and it'd make sense for the boys :D
I don't know how long it'd take to ship though if we bought from the last 2 places. they're located in japan ><

USBs are always helpful for growing studious boys :D

the Taeminteen book counts as one of the gifts, so technically only 16 gifts would be needed.
i think it'd be really sweet and kinda meaningful to get 17 gifts on your 17th birthday :D

#58 jane.

jane.

    phane ♥ onkey

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1895 posts

Posted 03 June 2009 - 11:44 PM

because i was scared to be forced to post this by shane. poor tiff, poor tiff.
Donating is a problem, since I dont have a card >:D! But I'll definitely try
and ask my sister and parents. Definitely all for taeminbby <3. LOL at Hana's
ideas. Yea, we so should trust Hana with those.

Gift Ideas:
-Mints? LOL. That would be cool if we could give him like, mints that have
taemints on it and SFI or whatever on it. That would be cool :D. Jst.. dont know
how to do that-- anyways.
-Sweats for dancing / rehearsing in the studio. Somethin comfortable, I
mean they wear all these tight pants... O_O the least they can give is something
comfortable; yaaay! And I'll try to find some cool ones :D.
-Hats COS HE LOOKS SO HOT IN HATS. Fedora hats maybe?
-Something red COS HE ALSO LOOKS HOT IN RED. PREFERABLY A SHIRT
OR CLOTHING WHY AM I IN CAPS.
-Mushroom stuff are overrated yet, its what I can only think of for now. Hm,
I will look for some stuff :D.
I needa remind myself to do thesee XD.

#59 Britneycot

Britneycot

    Minho

  • Donor
  • PipPipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 04 June 2009 - 07:12 AM

Shane, since I've donated can you add me to the list too? T_T

Love you lots lots lols.

#60 loveshane.

loveshane.

    이태민♥.

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6297 posts

Posted 04 June 2009 - 05:28 PM

Donators Fullname? Lisa Luong
Location Donation Is Coming From? California
Paypal or Concealed Cash? Paypal
Donation Amount? $5
Form of Currency? USD
Date You Donated? June 1, 2009
Additional Comments? :)


thankyou so much lisa dearrr :)<3
i really appreciate all your donations(:

AHHH School almost made me forgett Taeminnies
bday D: Cannn we still donatee ? Imma find cassh! ;P


OFCOURSE STACY! donating is open
forever and ever and ever(:


promise when i get more cash (other than 1 dollar) D:
I will donate more
wait for me shane unnie n__n


HAHA awww. ofcourse i will wait for you karla dear<3 *hugs
thankyou so much!


because i was force to post by shane love Taemin lots and lots, I'll see if I can find a few dollars to donate :)
i'm poor but we'll see what i have ^^

btw, are we thinking of some gift ideas? i think i have some in mind~

I think we should try and get 17 items to give to Taemin and the other members (17 total not 17 each)
it should be simple stuff like:
stationary stuff for Taemin since he's a high schooler now. pencils, pens, paper, notebooks, etc.

neck pillows for each of them since they'll be traveling a lot and stuff and need to rest their necks.
Dog Neck Pillow <-- theres a pig and a giraffe one too. and if you go Noodle Head Toys you'll find a bunch of other designs. problem is this is for kids. so i dunno how large the neck area is. it might not be comfy for the boys. looks really small compared to an adult sized one. but its soooooo cute :X
Ergonomic U-Neck Pillow <-- much more typical and larger for adults.

CDs I guess we give them CDs almost every time, but theres lots of new music out there :X

Cellphone accessories since we just heard they got cellphones, maybe we should get charms! :)
Initials <-- ordinary. kinda boring.
Keyboard Keys <-- I think this is HILARIOUS! XD
Birthstone Robots <-- really cute and it'd make sense for the boys :(
I don't know how long it'd take to ship though if we bought from the last 2 places. they're located in japan ><

USBs are always helpful for growing studious boys ;)

the Taeminteen book counts as one of the gifts, so technically only 16 gifts would be needed.
i think it'd be really sweet and kinda meaningful to get 17 gifts on your 17th birthday :)


OHHECK!? FORCED! NEVAAR. i just kinda suggested(: now, let me HARSHLY evaluate your gift ideas(:
HAHAHA justkidding une, but lemme check them out right now!

for the pillows- we actually already got them a travel set for SHINeeversary. im about to send out a mass pm about it- so everyone can understand what happened >< *nervous

i FREAAAAAAAAKING love the cellphone chain robotss!<3 those are so freaking adorablee! im really considering them for each of the boys!


because i was scared to be forced to post this by shane. poor tiff, poor tiff.
Donating is a problem, since I dont have a card >:)! But I'll definitely try
and ask my sister and parents. Definitely all for taeminbby <3. LOL at Hana's
ideas. Yea, we so should trust Hana with those.

Gift Ideas:
-Mints? LOL. That would be cool if we could give him like, mints that have
taemints on it and SFI or whatever on it. That would be cool :D. Jst.. dont know
how to do that-- anyways.
-Sweats for dancing / rehearsing in the studio. Somethin comfortable, I
mean they wear all these tight pants... :xD the least they can give is something
comfortable; yaaay! And I'll try to find some cool ones :(.
-Hats COS HE LOOKS SO HOT IN HATS. Fedora hats maybe?
-Something red COS HE ALSO LOOKS HOT IN RED. PREFERABLY A SHIRT
OR CLOTHING WHY AM I IN CAPS.
-Mushroom stuff are overrated yet, its what I can only think of for now. Hm,
I will look for some stuff :D.
I needa remind myself to do thesee XD.


ahh sweats are good. maybe personalized huh? or not just cool looking ones. HAHAH
i know other fanforums have gotten SHINee pajams before though-

AH hats are so good on taemin XD unless they cover his new hair goodness wtfro!
dude, i know what you mean about red stuff. he looks SOOOOOOOO ><


Shane, since I've donated can you add me to the list too? :D

Love you lots lots lols.


it shall be done! :D

DAYDREAMtae. _____+_____________________________
eJZNrmp.jpg
_____________________________________ IG & TWITTER


#61 jane.

jane.

    phane ♥ onkey

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1895 posts

Posted 04 June 2009 - 05:48 PM

Yeah I was thinking of personalized ones! Maybe I can screen
print some :D? My sister found out how to screen print not too
long ago. And I think that would be really cool if we could do so!
But since we're moving right now, I think that will take long ):
PSH, OUR PERSONALIZED ONES WILL BE COOLER. LOL JK <3!
I'm glad you understand the red D<! And hats on him LOOK so
good! He wouldn't wear it on a day his hair looks good, don't
worry shaemin <3.

#62 loveshane.

loveshane.

    이태민♥.

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6297 posts

Posted 04 June 2009 - 05:51 PM

Yeah I was thinking of personalized ones! Maybe I can screen
print some :xD? My sister found out how to screen print not too
long ago. And I think that would be really cool if we could do so!
But since we're moving right now, I think that will take long ):
PSH, OUR PERSONALIZED ONES WILL BE COOLER. LOL JK <3!
I'm glad you understand the red D<! And hats on him LOOK so
good! He wouldn't wear it on a day his hair looks good, don't
worry shaemin <3.


AHAHAH ofcourse i know that :) shaeminn<33 XD
oohhh! screen print. wait where are you moving dude?
i SO understand the red. omfggg. i die when he wears red.
its become one of my favorite colors cuhs of him. HAHAHA-!

CAN WE GO TO DISNEYLAND NOW.
ANSWER ME ON STAFF THREAD FOO!

DAYDREAMtae. _____+_____________________________
eJZNrmp.jpg
_____________________________________ IG & TWITTER


#63 TofuTiff

TofuTiff

    SHINee World

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3872 posts

Posted 04 June 2009 - 08:06 PM

lol yes i was forced! I was forced! XDD
ohh! we got them travel pillows already! okay :xD
and yeah I really like the cellphone chain robots!~ and the price isn't so bad ^^

and ohh personalized sweats! thats a good idea jane :) i like!

#64 Yuko_S

Yuko_S

    빛돌이들★

  • Shawol
  • PipPipPipPip
  • 245 posts

Posted 04 June 2009 - 08:14 PM

Let's give him this shirt.
LINK

...I was kidding, don't kill me, please! (goes on her knees and begs) Have mercy!

Lets get him speakers!
LINK
Perfect for carrying around. Taemin's a dancer, and it's hard to dance with earphones on. He needs speakers-

Hats.
Taemin will look good in any kind of hat, even a Micky Mouse one (not that I'm suggesting that).

...and yeah. Psh, that was a short list, wasn't it?
Hey, how about a box full of steaks?
...I was kidding, don't kill me, have mercy!

#65 tinateukbum

tinateukbum

    Key`saranghae

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6258 posts

Posted 04 June 2009 - 11:44 PM

personalized sweats would be cool ^^

ok this is not serious..maybe lol but yea -- CK ftw ><

decepticon shirt - wonder if they watch it..

doggie with headphones shirt

wolverine shirt - rawr

dontknowwhytheydonthavethesecoolshirtswhenishopinvegas

#66 FReSH.dAybrEAk09

FReSH.dAybrEAk09

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 46 posts

Posted 06 June 2009 - 04:17 PM

HWAITING all of you!!!
^_^ I don't know if I will be contributing yet... but you guys definitely have my support!!!!!!
I bet Taeminnie will be SUPER happy when he receives your gifts. ^^

HWAITING HWAITING!! YOU GUYS & GIRLS ARE ALL AWESOME!!!!! n_n
SHINEEEE! <3

#67 Mai-Lin

Mai-Lin

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 32 posts

Posted 06 June 2009 - 04:30 PM

Ah! I'm older than him by 2 months :) haha. n_n Wowza! I can't believe he'll be 17!! ^_^ EEK! What a way to celebrate!

Thank you for the adorable banners!!! :P

#68 badtz313

badtz313

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 37 posts

Posted 06 June 2009 - 09:38 PM

I'm so happy he's aging n_n

The quicker he turns 18 the better! tehe

I think the personalized sweats idea is great! He can use it when he's practicing~

#69 loveshane.

loveshane.

    이태민♥.

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6297 posts

Posted 07 June 2009 - 03:00 AM

Let's give him this shirt.
LINK

...I was kidding, don't kill me, please! (goes on her knees and begs) Have mercy!

Lets get him speakers!
LINK
Perfect for carrying around. Taemin's a dancer, and it's hard to dance with earphones on. He needs speakers-

Hats.
Taemin will look good in any kind of hat, even a Micky Mouse one (not that I'm suggesting that).

...and yeah. Psh, that was a short list, wasn't it?
Hey, how about a box full of steaks?
...I was kidding, don't kill me, have mercy!


LOL the emma watson tshirt, funny(:


personalized sweats would be cool ^^

ok this is not serious..maybe lol but yea -- CK ftw ><

decepticon shirt - wonder if they watch it..

doggie with headphones shirt

wolverine shirt - rawr

dontknowwhytheydonthavethesecoolshirtswhenishopinvegas


hmm, i wonder if they do
watch transformers :)


HWAITING all of you!!!
:D I don't know if I will be contributing yet... but you guys definitely have my support!!!!!!
I bet Taeminnie will be SUPER happy when he receives your gifts. ^^

HWAITING HWAITING!! YOU GUYS & GIRLS ARE ALL AWESOME!!!!! :)
SHINEEEE! <3


its alright, thankyou for commenting the thread tho!


Ah! I'm older than him by 2 months ;) haha. :) Wowza! I can't believe he'll be 17!! :) EEK! What a way to celebrate!

Thank you for the adorable banners!!! :D


no problem, thankyou to our wonderful GAs<3


I'm so happy he's aging :D

The quicker he turns 18 the better! tehe

I think the personalized sweats idea is great! He can use it when he's practicing~


yeah, i think we'll get him those then
since many people think there good

DAYDREAMtae. _____+_____________________________
eJZNrmp.jpg
_____________________________________ IG & TWITTER


#70 bbcakes

bbcakes

    hear me roar

  • Donor
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3694 posts

Posted 07 June 2009 - 01:15 PM

Donators Fullname? Jennifer Lieu
Location Donation Is Coming From? Canada
Paypal or Concealed Cash? Paypal
Donation Amount? $10
Form of Currency? USD
Date You Donated? June 7th, 2009
Additional Comments? Hope this helps!

#71 loveshane.

loveshane.

    이태민♥.

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6297 posts

Posted 07 June 2009 - 01:54 PM

Donators Fullname? Jennifer Lieu
Location Donation Is Coming From? Canada
Paypal or Concealed Cash? Paypal
Donation Amount? $10
Form of Currency? USD
Date You Donated? June 7th, 2009
Additional Comments? Hope this helps!



thankyou oh so much jennifer<3
we're really low on donations ;)

DAYDREAMtae. _____+_____________________________
eJZNrmp.jpg
_____________________________________ IG & TWITTER


#72 blue_sapphire

blue_sapphire

    Newbie

  • Shawol
  • Pip
  • 66 posts

Posted 07 June 2009 - 07:14 PM

wOw, Sweet Taeminteen!!da prOject name was sUper duper cute~~
n da banner was awesome..luv it^_^

#73 PEDOSAUR

PEDOSAUR

    Onew

  • Ultra Shawol
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2148 posts

Posted 07 June 2009 - 10:54 PM

Donators Fullname? Maggie Ou
Location Donation Is Coming From? Vancouver, BC (Canada)
Paypal or Concealed Cash? concealed cash
Donation Amount? $20
Form of Currency? USD
Date You Donated? June.8.09
Additional Comments?
I'll be sending out the money tmr and i was thinking half the money can be used towards the shineeeversary project if money is needed.
Thank You staff for keeping this organized! You guys worked hard!

#74 loveshane.

loveshane.

    이태민♥.

  • Retired
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6297 posts

Posted 07 June 2009 - 11:08 PM

wOw, Sweet Taeminteen!!da prOject name was sUper duper cute~~
n da banner was awesome..luv it^_^


haha isnt it cute? i love the project name<3
haha im glad you like everything(:


Donators Fullname? Maggie Ou
Location Donation Is Coming From? Vancouver, BC (Canada)
Paypal or Concealed Cash? concealed cash
Donation Amount? $20
Form of Currency? USD
Date You Donated? June.8.09
Additional Comments?
I'll be sending out the money tmr and i was thinking half the money can be used towards the shineeeversary project if money is needed.
Thank You staff for keeping this organized! You guys worked hard!


thanks so much maggie<3
im assuming you read my pm ><;
thankyou so much really<3

DAYDREAMtae. _____+_____________________________
eJZNrmp.jpg
_____________________________________ IG & TWITTER


#75 vernetter

vernetter

    Minho

  • Super Shawol
  • PipPipPipPipPip
  • 507 posts

Posted 08 June 2009 - 03:13 AM

gift ideaaaas. :D
i've been looking at alot of cameras, idek. it'll be cute if he had one. ><
popart color cam.
seems cute~
lomo clear action sampler.
i love this oneee. especially how its transparent. the contents are also pretty good (comes with a free roll of tape :x)
space ice cream.
it doesnt melt! :D
nintendo mints
someone suggested mints, these are pretty cute. xD
random dawdle pad.
slightly useless as it is in english. :x
accomplish pad.
again, the english issue. but maybe someone can explain it to him, cause i like this pad. he can note down what he's accomplish etcetc. ><

iono, im pretty blank now. i'll brb with more. :D :D





Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

ananya nayak : (24 May 2015 - 07:29 AM) onew oppa tweeted "Thank You"
ananya nayak : (24 May 2015 - 07:13 AM) Happy Birthday SHINee ^_^
m3l0dHy_SHAWol : (24 May 2015 - 04:23 AM) our boys 7th anniv is coming~ its been 7years wow
m3l0dHy_SHAWol : (24 May 2015 - 04:21 AM) yay shineee.net is back ^_^
Lasco92 : (23 May 2015 - 11:57 AM) Oh yay...at least we're back!
OT5Love : (23 May 2015 - 09:38 AM) Trying to navigate here... xD
ananya nayak : (23 May 2015 - 08:18 AM) shawols vote on melon.. BB is leading TT_TT
ananya nayak : (23 May 2015 - 07:27 AM) everything's changed
ionikaKPOP : (23 May 2015 - 01:28 AM) where is shinee's agenda?
OT5Love : (21 May 2015 - 10:22 PM) @minnie.: You had to ask through 1theK on FB and Twitter but I'm pretty sure you're late since it airs tomorrow...
minnie. : (21 May 2015 - 08:48 PM) hi. does anybody know how to ask questions to shinee for "ask in a box"
OT5Love : (21 May 2015 - 07:47 PM) Oh thanks! I was wondering where to vote :D
IRIS LIM : (21 May 2015 - 07:46 PM) http://mwave.interes...wn/vote/preVote
IRIS LIM : (21 May 2015 - 07:45 PM) M COUNTDOWNhttp://mwave.interest.me/mcountdown/vote/preVote
OT5Love : (21 May 2015 - 07:44 PM) Hello! ^_^
aiden. : (21 May 2015 - 07:42 PM) hello OT5Love!
OT5Love : (21 May 2015 - 07:39 PM) Hi all!
aiden. : (21 May 2015 - 07:39 PM) heyaaa!,, anyone here? ^^
sdrlovely : (21 May 2015 - 07:30 PM) shoutbox is dead *floating around*
sdrlovely : (21 May 2015 - 06:43 PM) found it already. If you need, this--> http://www.shineee.n...0&#38;p=4065218
sdrlovely : (21 May 2015 - 06:39 PM) anybody have link to voting tutorial? I searched at search box ant it sent me funny error messages ._.
ozaa1214 : (21 May 2015 - 06:33 PM) cheer for our shining boysss...
ozaa1214 : (21 May 2015 - 06:32 PM) fighting!!!!
sdrlovely : (21 May 2015 - 06:20 PM) Wow you guys are so early.. Kepp on fighting spirit! We can win this together!!!
nitaRnita : (21 May 2015 - 06:04 PM) GO GO GOOOO~~!!!
nitaRnita : (21 May 2015 - 06:04 PM) its time to VOTE & STREAM guys!!
nitaRnita : (21 May 2015 - 06:03 PM) Give it up Give it up for SHINEEEEEEE~~~~~~
jenmonster : (21 May 2015 - 05:47 PM) they had an mcountdown performance yesterday laready :)
Hanalock : (21 May 2015 - 10:22 AM) hello there
Ms. Shekinah : (21 May 2015 - 06:51 AM) hi hi hi~
vienasoma : (21 May 2015 - 05:04 AM) im from indonesia...
WARDANee : (21 May 2015 - 01:14 AM) when shinee perform?
tikaariyani21 : (21 May 2015 - 12:56 AM) hii hello,, who from indonesia?
yumetokki : (20 May 2015 - 06:58 PM) boop
OT5Love : (20 May 2015 - 05:02 PM) Hello :)
kdfan : (20 May 2015 - 05:00 PM) board is always dead when I come... :(
kdfan : (20 May 2015 - 04:58 PM) hiiii!
anhvan44 : (20 May 2015 - 01:58 PM) Haha, OMG, I'm sorry. XD
OT5Love : (20 May 2015 - 01:16 PM) @anhvan44: Both versions I'm stuck with a clown T_T It's all your fault *Pouts* :P
anhvan44 : (20 May 2015 - 12:29 PM) Awesome voting, Shawols! We're leading again! QwQ Hope we can keep the lead until it's over. >w<
OT5Love : (20 May 2015 - 08:55 AM) @Melle: One of the cutest things I've seen in my life ;) https://www.youtube....h?v=gkOoH0VcvJY
mar131 : (20 May 2015 - 05:05 AM) Vote for shinee! We've fallen behind a bit: http://mwave.interes....m?poll_seq=403
Melle :D : (19 May 2015 - 11:50 PM) This is so good!!! https://www.youtube....h?v=4LSgOSBKkZM
OT5Love : (19 May 2015 - 10:53 PM) Woo-hoo :D
Melle :D : (19 May 2015 - 10:51 PM) Almost 1.6 million views~~~ :D
JuLiaNa_sHiNee : (19 May 2015 - 09:13 PM) miss this forum
Melle :D : (19 May 2015 - 08:46 PM) 1.5 million views~
ananya nayak : (19 May 2015 - 07:06 AM) View ~~~~!!!!!! :D
lul : (19 May 2015 - 04:55 AM) i've voted like 30 times now. more to go
anhvan44 : (19 May 2015 - 04:40 AM) Ah, me too, me too. I'm from Europe. TwT